Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Meet op voorstel van KGOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi, dan ga ik wat kamers voorboeken. Kamers svp reserveren voor 20 mei. BBQ/TEA mogen tot een week van tevoren gratis geannuleerd worden, maar wel graag zo vroeg mogelijk reserveren ivm inkoop en rooster.
Aanmelden Via PM bij Marijkezwolle.
Vereiste gegevens: NAW, emailadres, telefoonnummer en aan welke onderdelen van het programma je mee wilt doen. Daarnaast indien je wilt overnachten: voor hoeveel eprsonen je boekt +.eventuele voorkeur voor 1persoons/2persoons/3persoons kamer. Voorkeur dus, geen garantie
ik heb al in mijn stokbroden frans geantwoordquote:Op zondag 10 april 2011 16:35 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Moet ik er ons talen wonder even bijroepen ?
marijkequote:Op zondag 10 april 2011 16:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog een paar weekjes en dan kan dat, of je mag hier komen![]()
[..]
LekkerGoede vooruitzichten dus
[..]
He, kun jij 14 mei?
Ik bedoel overdag lieve schatquote:Op zondag 10 april 2011 16:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb al in mijn stokbroden frans geantwoord![]()
[..]
marijke
is op een zaterdag dus dan kan ik niet
overdag ben ik er welquote:Op zondag 10 april 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bedoel overdag lieve schatDan willen Peter, Sacha en ik even langskomen voor de wasmachine, stoelen en een bakje leut
![]()
quote:
Eet smakelijk!quote:
quote:Op zondag 10 april 2011 16:51 schreef pgrferrari het volgende:
* pgrferrari trekt aan wangetjes van ldg![]()
![]()
ja primaquote:
welk smaakjequote:
paprikaquote:
Lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 16:54 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja primalekker weekend gehad, verjaardagsfeestje met lieve vrienden
gister lekker terrasje gedaan en uit eten geweest, en vandaag lekker gechilled met mn
.
en nu even lekker een avondje voor mezelf![]()
en met jou?
ketchupquote:Op zondag 10 april 2011 16:57 schreef Toekito het volgende:
[..]
paprikamaar heb ook tomatenketchuppringles
redelijk klinkt niet heel enthousiast, waddup?quote:Op zondag 10 april 2011 16:58 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Lekker
Wel redelijk hoor
Weinig bijzonders gedaan.
ze zijn wel lekker, maar niet zo knapperigquote:
mooi, hele bus voor Toek!quote:Op zondag 10 april 2011 17:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ze zijn wel lekker, maar niet zo knapperig
die van lays zijn lekkerquote:Op zondag 10 april 2011 17:02 schreef Muck het volgende:
[..]
ze zijn wel lekker, maar niet zo knapperig
je mag zelfs binnenkomenquote:Op zondag 10 april 2011 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Vind je het goed als we dan langskomen?
Oh, ik dacht dat ik dan ging komen helpen schoonmakenquote:Op zondag 10 april 2011 16:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik bedoel overdag lieve schatDan willen Peter, Sacha en ik even langskomen voor de wasmachine, stoelen en een bakje leut
![]()
jij maakt alleen schoonquote:Op zondag 10 april 2011 17:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik dan ging komen helpen schoonmaken![]()
Maar dat is dus niet
vriendje heeft net mijn zak leeggegetenquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 17:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik dan ging komen helpen schoonmaken![]()
Maar dat is dus niet
smakelijk friemelquote:
Geeft niet, maar dan schrap ik het weer uit de agendaquote:Op zondag 10 april 2011 17:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Oh nee, sorry
maar anders kom je 's avonds en logeren met bad
![]()
Want anders wordt het ophalen niets...
Ja, zondag sowieso aan de slagquote:Op zondag 10 april 2011 17:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geeft niet, maar dan schrap ik het weer uit de agenda![]()
En blijven slapen wordt het sowieso niet denk ik...ik denk er even over na. Maar alleen als we zondag dan wel aan de slag gaan
Niks.quote:Op zondag 10 april 2011 17:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
redelijk klinkt niet heel enthousiast, waddup?
Enig idee hoe laat jullie dan weer thuis zijn?quote:Op zondag 10 april 2011 17:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, zondag sowieso aan de slagMoet ook wel
Genoeg te doen
Dus kijk maar even, zou heel fijn en gezellig zijn
Ja, dankquote:Op zondag 10 april 2011 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
http://shop.hm.com/nl/sho(...)VE_TSHIRT&shoptype=S
OMG, wat een heeeeerlijk kleurtje shirtquote:Op zondag 10 april 2011 17:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, dank
Had ik al gekeken
Ben gister ook naar de stad geweest
Maar weinig leuks gezien
wat voor soort stijl zoek je?quote:Op zondag 10 april 2011 17:14 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, dank
Had ik al gekeken
Ben gister ook naar de stad geweest
Maar weinig leuks gezien
quote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG, wat een heeeeerlijk kleurtje shirt![]()
[ afbeelding ]
Leuk shirts, ken je Non Grada van The Sting?quote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
wat voor soort stijl zoek je?
Ja, dat is echt bespottelijk belachelijkquote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Tijd voor geitenkaas-wraps. Dus niet fraps, welke idioot die uitspraak heeft verzonnen mogen ze neerknallen.
Waar staat dat shirt dan?quote:Op zondag 10 april 2011 17:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
OMG, wat een heeeeerlijk kleurtje shirt![]()
[ afbeelding ]
vast degene die dokter oetker in dokter utker veranderdequote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Tijd voor geitenkaas-wraps. Dus niet fraps, welke idioot die uitspraak heeft verzonnen mogen ze neerknallen.
Zie, ik bedoel maarquote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijn
heeft zo n kleur shirt en dan lijkt het echt of zn ogen nog tien keer blauwer zijn, en dat moet ik m dan ook tig keer op n dag zeggeb
Ze hebben nu zelfs Saroma veranderd in dokter utkerquote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vast degene die dokter oetker in dokter utker veranderde
das n beetje urban toch? grote prints enzo, felle kleurtjes?quote:Op zondag 10 april 2011 17:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Leuk shirts, ken je Non Grada van The Sting?
pagina 3quote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Waar staat dat shirt dan?
* pgrferrari kijken gaat
quote:Op zondag 10 april 2011 17:18 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
das n beetje urban toch? grote prints enzo, felle kleurtjes?
Die moet doooooooodquote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vast degene die dokter oetker in dokter utker veranderde
dat at ik laatst n keer, uit nostalgie... das smerigquote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben nu zelfs Saroma veranderd in dokter utker![]()
Saroma
Je moet het ook niet met karnemelk kloppen!quote:Op zondag 10 april 2011 17:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat at ik laatst n keer, uit nostalgie... das smerighaha in mijn herinnering was het best lekker
Neequote:Op zondag 10 april 2011 17:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ze hebben nu zelfs Saroma veranderd in dokter utker![]()
Saroma
eetsequote:Op zondag 10 april 2011 17:19 schreef suikertaartje het volgende:
Vlees marineren en dingen wokken en van die dingen![]()
![]()
ik ga ns even voor je rondsurfenquote:
Dankquote:Op zondag 10 april 2011 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ga ns even voor je rondsurfen
Ja, ik weende in de supermarkt.quote:
http://www.go-britain.nl/category/tops.html?p=5quote:
je weet dat het morgen pas bijgewerkt wordt?quote:
Ik nu achter mijn laptop.quote:
Jawel, gister ook bij Britain geweest maar veel te duur.quote:Op zondag 10 april 2011 17:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
http://www.go-britain.nl/category/tops.html?p=5
staat hier wat leuks bij?de website dan he, niet perse die pagina
Kom ik ook net achterquote:Op zondag 10 april 2011 17:26 schreef Muck het volgende:
[..]
je weet dat het morgen pas bijgewerkt wordt?
[..]
Ik nu achter mijn laptop.
Ik vind er weinig aanquote:Op zondag 10 april 2011 17:30 schreef littledrummergirl het volgende:
oeeh me likey![]()
http://shop.wefashion.com(...)k4aFDh%26%40Page%3D2
maar dat kan ook door die fijne kaaklijn komen
quote:Op zondag 10 april 2011 17:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vind er weinig aan![]()
Je bedoelt het T-shirt toch?
?quote:Op zondag 10 april 2011 17:32 schreef vergezocht het volgende:
Kan iemand hier in buitenaardse talen spreken?
Ik ken er wel een paar dialecten...
quote:Op zondag 10 april 2011 17:33 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]ik vind het wel cool
maar zoals ik al zei,.. miss wordt ik ook wel enigzins afgeleid door hetgeen wat erin zit
ik heb soms nog mn puberale hormoonschommelingenquote:
Ik draag altijd een van deze sweatshirts hoor, lijkt er veel op:quote:Op zondag 10 april 2011 17:30 schreef littledrummergirl het volgende:
oeeh me likey![]()
http://shop.wefashion.com(...)k4aFDh%26%40Page%3D2
maar dat kan ook door die fijne kaaklijn komen
Ik zal hem morgen eens passenquote:Op zondag 10 april 2011 17:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik heb soms nog mn puberale hormoonschommelingen
die heb ik ook in mn kastquote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Ik draag altijd een van deze sweatshirts hoor, lijkt er veel op:
[ afbeelding ]
Alleen staat dat kleine rode etiket niet op
quote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen eens passen
Kijken hoe het eruit ziet, en misschien koop ik hem wel
Mijn ma vond hem leuk
ligt trws wel n beetje aan je bouw of het je goed staat denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik zal hem morgen eens passen
Kijken hoe het eruit ziet, en misschien koop ik hem wel
Mijn ma vond hem leuk
Ik moet denk ik ook een nieuwe, maar mijn oude is zo fiiiijnquote:Op zondag 10 april 2011 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
ik heb gisteren eindelijk n nieuwe zonnebril gekocht
Haha met capuchon op en zonnebril zie ik uit als een overvaller, daarom sla ik altijd een van die twee over, kan niet beide tegelijk. Anders mag ik zelfs geen tram binnenstappen.quote:Op zondag 10 april 2011 17:39 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die heb ik ook in mn kastvoor sloddervosbankhangdagen
hier bij de nachtwinkel in mijn straat is er een geen petjes/capuchons/helmen/zonnebrillen policyquote:Op zondag 10 april 2011 17:40 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Haha met capuchon op en zonnebril zie ik uit als een overvaller, daarom sla ik altijd een van die twee over, kan niet beide tegelijk. Anders mag ik zelfs geen tram binnenstappen.
Hetzelfde als die ventquote:Op zondag 10 april 2011 17:40 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ligt trws wel n beetje aan je bouw of het je goed staat denk ikmaar ik heb je nooit gezien, dus daar kan ik niks zinnigs over zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |