abonnement Unibet Coolblue
pi_95465469
quote:
1s.gif Op woensdag 13 april 2011 18:42 schreef fespo het volgende:
ik ga waarschijnlijk bij deze school.
klinkt ook wel duur, pakket 1 zullen ze wel alleen gebruiken voor mensen die het echt snel onder die knie hebben.
hoop dat ik er tussen in zit.

KORTINGS PAKKET 1:
20 rijlessen, incl. theorieles normaal 910,00 euro nú 845,00 euro

KORTINGS PAKKET 2:
30 rijlessen, incl. theorieles normaal 1350,00 euro nú 1245,00 euro

In tegenstelling tot andere rijscholen, bieden wij géén totaal pakketten (dus incl. examen, etc.) aan omdat wij geen glazen bol hebben en onze leerlingen graag een eerlijk advies geven wanneer zij klaar zijn om examen te doen. (lees: rijvaardig zijn).
Erg duur verhaal als ik het zo zie, en vind ook dat ze erg veel lessen al van tevoren vast leggen. Zeker aangezien er gemiddeld tussen de 15-20 lessen nodig zijn voor beide examens. Zo een theorieles vind ik vaak zonde van je geld, maar dat kan ook mijn ervaring zijn. CD-rom en klaar is kees.
Omgerekend is het dus geen eens goedkoper lessen, maar 40 euro per les, en dan 45 euro voor die theorie. Hoeveel kost een losse les daar dan?
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_95470170
ben ik met je eens maar als ik kijk in Haarlem adviseert iedereen deze school.

ik weet het nog niet :(
theorie kan ik prima zelf.

Voor een les van 60 minuten betaal je ¤ 44,-.
Motorrijles proberen? Ook dat kan! 2 Uur lang voor slechts ¤ 66,-!

Helaas leeft bij velen nog steeds het idee van: Met een les of 10 heb ik mijn rijbewijs.. Helaas ook denken veel rijscholen hier een slaatje uit te moeten slaan met de meest mooie aanbiedingen zoals, bijna gratis (proef)lessen, oefenterreinen, pakketten vanaf 15 lessen etc.

Ben je op zoek naar een rijschool waar je even snel je motorrijbewijs doet, dan ben je van harte welkom bij één van onze vele collegae(bijvoorbeeld zon collega welke lekker met de auto achter je aan rijdt). Ben je op zoek naar een rijschool waar je een gedegen opleiding krijgt en waar men trots is om een ex leerling na jaren nog eens op de koffie te krijgen, neem dan maar eens contact met ons op.
pi_95471048
Het gaat erom dat jij de rijschool als prettig ervaart. Dus neem gewoon een proefles, kijk of het bevalt en klaar. Heb alleen even gekeken op de website van de rijschool, en ben wel van mening dat het echt flink aan de prijs is. De pakketten zijn duur, en daarnaast losse lessen nog duurder en zelfs de examens zitten ruim boven andere rijscholen. Met een avb examen voor 140 euro, je krijgt dan wel daarbij nog 2 uur rijles, wat ik nogal een rare regeling vind eigenlijk. En het AVD voor 275 euro met 1 uur rijles daarbij. Erg aan de prijs als je het mij vraagt, en ook de manieren hoe ze pakketten aanbieden nodigt niet uit, je moet dus al 20 lessen nemen, en dan een avb met 2 uur les inclusief, en een avd met 1 uur inclusief.

Maja, moet er wel aan toevoegen dat ik op internet positieve verhalen lees over de rijschool, dus dan is het inderdaad de vraag wat je belangrijker vindt...
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_95471175
quote:
6s.gif Op woensdag 13 april 2011 19:15 schreef Tankiej het volgende:

[..]

18 lessen of 18 klokuren les? Of is dat hetzelfde bij jouw rijschool?

Ik heb bij mijn rijschool een pakket met 18 uur (1 les is 1,5 uur dus 12 lessen) + AVB & AVD examen voor 1039,00 :)
Bij de pakketten staat 18 lessen, daaronder bij de losse prijzen staat ''Rijles 1 uur ¤ 47,50 ''.
Neem dus aan dat 1 les ook 1 uur is. Dus zou je kunnen zeggen dat dit pakket 60 euro duurder is dan het jouwe :)

EDIT:
Weet iemand trouwens hoe het zit met je eigen kleding als je lest, is dat verzekerd bij schade als je valt ofso?
Of is dit ook per rijschool verschillend?
pi_95471517
Als je met je eigen kleding valt is dat gewoon eigen risico. Moet je maar niet vallen, vandaar dus verstandiger om gewoon te lessen met de kleding van de rijschool tot je echt wat meer ervaring hebt en je niet meer snel zal omvallen en je kleding zal beschadigen. Heb zelf handschoenen en laarzen echt gebruikt tijdens lessen. Had de rest wel al gekocht maar was bang dat ik zou vallen en het al stuk zou gaan :')
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_95472086
Zat er over te denken om komende week al kleding te gaan kopen, laat nog maar even zitten dan :)
pi_95477792
morgen eerste AVD les!
Zin an! :)
pi_95478437
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 05:13 schreef nero7 het volgende:
morgen eerste AVD les!
Zin an! :)
Ik heb de hele tijd al half AVB en half AVD les :@

Over 3 uurtjes theorie examen, heb er zin in *O*
pi_95478524
Succes straks :)
  donderdag 14 april 2011 @ 08:57:47 #235
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_95479122
quote:
6s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:14 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Ik heb de hele tijd al half AVB en half AVD les :@

Over 3 uurtjes theorie examen, heb er zin in *O*
Succes ^O^
pi_95479234
Bedankt beide :)

En later vanmiddag (nouja, bijna avond) weer les! :D
pi_95479451
succes Tankiej :)
pi_95479706
Succes tankiej ^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_95480215
Bedankt :D
  donderdag 14 april 2011 @ 09:48:22 #240
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95480240
quote:
6s.gif Op donderdag 14 april 2011 08:14 schreef Tankiej het volgende:

[..]

Ik heb de hele tijd al half AVB en half AVD les :@

Over 3 uurtjes theorie examen, heb er zin in *O*
Zin in? :P

Oké, veel plezier dan maar.
Je moeder is een hamster
pi_95480498
Examens heb ik nooit zin in eigenlijk, dan moet het opeens allemaal perfect zijn en daar word ik zenuwachtig van :P
pi_95480684
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 09:56 schreef ArnosL het volgende:
Examens heb ik nooit zin in eigenlijk, dan moet het opeens allemaal perfect zijn en daar word ik zenuwachtig van :P
Dat staat me nu ik zelfs nog moet beginnen al heel erg tegen :') Tijdens autorijlessen ging het allemaal goed, maar voor het examen was ik zo zenuwachtig dat alles kut ging. Vervelende eigenschap.
Too much is never enough!
pi_95480688
Bedankt Crutch!

Ik heb er wel zin in. Tot nu toe overal nog met de eerste keer voor geslaagd, dus dan heb ik er wel vertrouwen in dat het goed gaat :P
Zit er trouwens bij het theorie examen voor de motor vragen over gevaarherkenning net zoals bij de auto? Zie ik namelijk niet op de CBR site staan dat het bij de motor ook is maar dat vind ik wat apart als het daar niet is :o
pi_95480786
quote:
6s.gif Op donderdag 14 april 2011 10:02 schreef Tankiej het volgende:
Bedankt Crutch!

Ik heb er wel zin in. Tot nu toe overal nog met de eerste keer voor geslaagd, dus dan heb ik er wel vertrouwen in dat het goed gaat :P
Zit er trouwens bij het theorie examen voor de motor vragen over gevaarherkenning net zoals bij de auto? Zie ik namelijk niet op de CBR site staan dat het bij de motor ook is maar dat vind ik wat apart als het daar niet is :o
Je krijgt wel wat gevaar herkenning vragen, maar niet met zo een spiegeltje dat je binnen een paar seconde moet kiezen voor remmen/gas los/niets.
Eerder wat je moet doen bij spoorvorming etc.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_95480867
Ah zo, niet die irritante vragen dus. Gelukkig!
Toen ik voor m'n auto theorie ging hadden ze een test met die vragen, ik had in ieder geval 50% ervan fout :')
pi_95482786
Try-out zit erop.
Was wel leuk maar had er misschien iets meer van verwacht.
Oefeningen waren wel moeilijker dan gedacht :P
Gaat denk ik trouwens ook wel snel vervelen op z'n parkeerplaatsje.
Verder kan ik pas over een kleine 3 weken beginnen met lessen :N Maar omdat ik, volgens de rijschoolhouder, een uitzonderlijk talent was kan ik na 2 weken lessen al op voor AVB ^O^

Vanavond marktplaats maar aan afstruinen naar een mooi theorieboek+cd, en dan boek ik ook meteen zelf het theorie-examen, scheelt weer een tientje :)

[ Bericht 0% gewijzigd door DarkNoize op 14-04-2011 11:19:01 ]
pi_95483677
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:09 schreef DarkNoize het volgende:
Try-out zit erop.
Was wel leuk maar had er misschien iets meer van verwacht.
Oefeningen waren wel moeilijker dan gedacht :P
Gaat denk ik trouwens ook wel snel vervelen op z'n parkeerplaatsje.
Verder kan ik pas over een kleine 3 weken beginnen met lessen :N Maar omdat ik, volgens de rijschoolhouder, een uitzonderlijk talent was kan ik na 2 weken lessen al op voor AVB ^O^

Vanavond marktplaats maar aan afstruinen naar een mooi theorieboek+cd, en dan boek ik ook meteen zelf het theorie-examen, scheelt weer een tientje :)
Leuk, ik had laatst ook me try-out, en pas de 28e weer rijles. Mag drie weken na de rijles ook voor AVB. Hoe ging de halve draai bij jou?
Na de eerste keer op zo'n motor ben ik al verkocht, en dan heb je hooguit anderhalf uurtje erop gezeten.
pi_95483751
quote:
Op donderdag 14 april 2011 09:56 schreef ArnosL het volgende:
Examens heb ik nooit zin in eigenlijk, dan moet het opeens allemaal perfect zijn en daar word ik zenuwachtig van :P
Het hoeft helemaal niet perfect te gaan :*. Het moet veilig en een beetje zelfverzekerd gaan.
pi_95483871
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:35 schreef WitteHamster het volgende:

[..]

Leuk, ik had laatst ook me try-out, en pas de 28e weer rijles. Mag drie weken na de rijles ook voor AVB. Hoe ging de halve draai bij jou?
Na de eerste keer op zo'n motor ben ik al verkocht, en dan heb je hooguit anderhalf uurtje erop gezeten.
Nou, ik moest eerste halve draai gewoon tussen 2 lijnen doen, dat ging goed. Maar toen ik daarna tussen de pionnetjes moest draaien lukte het opeens niet meer.
Verder nog snelle slalom en alle stopoefeningen gedaan :)
pi_95484547
quote:
14s.gif Op donderdag 14 april 2011 11:37 schreef Anne het volgende:

[..]

Het hoeft helemaal niet perfect te gaan :*. Het moet veilig en een beetje zelfverzekerd gaan.
Weet ik, maar van te voren ben ik altijd best zenuwachtig en als ik dan eenmaal aan het rijden ga zijn de zenuwen wel weer weg en gaat het ook gewoon goed. Tenminste, zo ging het bij de auto :P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')