Coolhaven, aan de andere kant van het water tov het metrostationquote:
DE Rotterdam Marathon!quote:Op zondag 10 april 2011 14:02 schreef Carooltje79 het volgende:
Mr Green en Jofu wat is dat voor een marathon dan??
ook Zuidquote:Op zondag 10 april 2011 14:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Coolhaven, aan de andere kant van het water tov het metrostation
Marathon van Rotterdamquote:Op zondag 10 april 2011 14:02 schreef Carooltje79 het volgende:
Mr Green en Jofu wat is dat voor een marathon dan??
Jaa is toch gwn die mensen die rondrennen tochquote:Op zondag 10 april 2011 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
DE Rotterdam Marathon!
En het is vervelend![]()
Die gaat dwars door de stad enzo, over de meeste belangrijke wegen die we hebben
Nee man, west, bij Euromast in de buurt.quote:
oja... beetje dom van mijquote:Op zondag 10 april 2011 14:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee man, west, bij Euromast in de buurt.
Jij woont meer in de buurt van Myra toch?
Dat doet me denken aan het verhaal van de haas en de schildpadquote:Op zondag 10 april 2011 14:05 schreef mr-green het volgende:
Mijn pa rent ook mee maar die doet mee met zijn bedrijf. Iedereen moet 10 km rennen gaat hij de laatste 10 km rennen
En dan helemaal trots de finish over alsof hij 42 km heeft hardgelopen
Dat is wel weer tofquote:Op zondag 10 april 2011 14:05 schreef mr-green het volgende:
Mijn pa rent ook mee maar die doet mee met zijn bedrijf. Iedereen moet 10 km rennen gaat hij de laatste 10 km rennen
En dan helemaal trots de finish over alsof hij 42 km heeft hardgelopen
Heer/heren dit klinkt echt heerlijkquote:
30 juli is deze weer, ik woon er lekker dichtbij en heb genoeg slaapplek voor andere geinteresseerden evt.quote:Op zondag 10 april 2011 14:05 schreef Carooltje79 het volgende:
Wanneer is trouwens zomercarnaval in Rotterdam? Daar wil ik heen 2 jaar geleden ook zo heerlijk staan genieten van de muziek en lekker dansen
dat is toch niet meer? of was dat dance-parade?quote:Op zondag 10 april 2011 14:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
30 juli is deze weer, ik woon er lekker dichtbij en heb genoeg slaapplek voor andere geinteresseerden evt.
Dat was de Dance Paradequote:Op zondag 10 april 2011 14:07 schreef nick1337 het volgende:
[..]
dat is toch niet meer? of was dat dance-parade?
Ohw nou misschien met een groepje afspreken ofzo leukquote:Op zondag 10 april 2011 14:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
30 juli is deze weer, ik woon er lekker dichtbij en heb genoeg slaapplek voor andere geinteresseerden evt.
http://www.zomercarnaval.nl/
Hartje zomer, kom zeg! hahaquote:Op zondag 10 april 2011 14:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw nou misschien met een groepje afspreken ofzo leuk... als het mooi weer is dan he
Have fun in de stad met Knetter en zulksquote:Op zondag 10 april 2011 14:09 schreef Carooltje79 het volgende:
Nou helaas moet ik de rest van de muziek missen![]()
Het was iig heerlijk tnx!
komt goed straks.. carool moet zich eerst ff mooi makenquote:Op zondag 10 april 2011 14:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Have fun in de stad met Knetter en zulks
Haha, tjah, wat moet dat moet hequote:Op zondag 10 april 2011 14:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
komt goed straks.. carool moet zich eerst ff mooi maken
haha.. vind ik het toch leuker om te zien hoe carool zichzelf mooieren maakt heurquote:Op zondag 10 april 2011 14:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha, tjah, wat moet dat moet he
Ik ga zo m'n auto weer eens mooi maken
Ja ga me ff lekker zitten makenquote:Op zondag 10 april 2011 14:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha.. vind ik het toch leuker om te zien hoe carool zichzelf mooieren maakt heur
quote:
Nou, dat valt ook wel weer mee hoorquote:Op zondag 10 april 2011 14:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whaha, ach jij kunt straks geilen op je mooie auto toch
maar ik ga ook ff verder met mijn ding doen
toedels en zulks![]()
Nee die past niet erg in dit genrequote:
126 zo uit mijn hoofd, en zit nu op 138quote:
Dan kan ik hem wel draaien, ik zit vandaag op 128quote:Op zondag 10 april 2011 14:41 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
126 zo uit mijn hoofd, en zit nu op 138
Ik nietquote:
Nog nietquote:
Dat deden Knetter en Carool gisteren met een 3-zitsquote:Op zondag 10 april 2011 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft U nog computers die U niet meer nodig hebt, stuur ze dan naar naatje, want hij verandert uw computer in niets, dan krijgt u niets, wat wil je nog meer!
?quote:Op zondag 10 april 2011 15:06 schreef naatje_1 het volgende:
Heeft U nog computers die U niet meer nodig hebt, stuur ze dan naar naatje, want hij verandert uw computer in niets, dan krijgt u niets, wat wil je nog meer!
ik ben bezig met het oplepelen van mijn zusje dr PC en zeg dit topic en moest aan postalgold denken...quote:
Pics van je zusje.quote:Op zondag 10 april 2011 15:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ben bezig met het oplepelen van mijn zusje dr PC en zeg dit topic en moest aan postalgold denken...
quote:Op zondag 10 april 2011 15:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat deden Knetter en Carool gisteren met een 3-zits
die wil je ook nietquote:Op zondag 10 april 2011 15:08 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Pics van je zusje.
Bij nader inzien liever niet.
jahoorquote:Op zondag 10 april 2011 15:10 schreef djkoelkast het volgende:
Kapoen, heb je nog een uurtje om te draaien deze middag?
Kan gewoon. O.a. in de chat.quote:Op zondag 10 april 2011 15:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
waarom is het zo onmogelijk om het aantal luisteraars te checken de laatste dagen
Raymond klinkt beter hoorquote:Op zondag 10 april 2011 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moest nog aan die jingle werken...
Is dit een leuke?:
- Hij heeft een stem als Raymond
maar hij is het niet
- Wie is het dan wel? want ik ken hem niet
Dit is Naatje op de radio met de nieuwste muziek, beste klassiekers en kneiters van hits!
Blijf ingetuned bij radio onzin *piewpiewpiew*
Met jouw stem? Dan neequote:Op zondag 10 april 2011 15:14 schreef naatje_1 het volgende:
Ik moest nog aan die jingle werken...
Is dit een leuke?:
- Hij heeft een stem als Raymond
maar hij is het niet
- Wie is het dan wel? want ik ken hem niet
Dit is Naatje op de radio met de nieuwste muziek, beste klassiekers en kneiters van hits!
Blijf ingetuned bij radio onzin *piewpiewpiew*
ik heb geen draadloosquote:Op zondag 10 april 2011 15:14 schreef Ssytse het volgende:
buiten in het zonnetje met het geluid van onz fm erbij, wat wil een mens nog meer
Ditquote:Op zondag 10 april 2011 15:14 schreef Ssytse het volgende:
buiten in het zonnetje met het geluid van onz fm erbij, wat wil een mens nog meer
Fanta is nou niet echt de meest betrouwbare bronquote:Op zondag 10 april 2011 15:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Fanta vond vrijdagnacht dat mijn stem op die van Raymond leek
ik ook alleen mijn eigen gedeelte, dalano kwam niet opdagenquote:Op zondag 10 april 2011 15:21 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vonden de mensen het stampavondje gisteren?
Ik heb alleen mijn eigen set kunnen luisteren
Volgens mij zelfs vaker dan Ed.quote:Op zondag 10 april 2011 15:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fanta is nou niet echt de meest betrouwbare bron![]()
Die kerel is vaker dronken dan monopoly dus
Dalando bleek vlak bij die aanslag te wonen en een van de overledenen (indirect) te kennen. Dat was de reden.quote:Op zondag 10 april 2011 15:21 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik ook alleen mijn eigen gedeelte, dalano kwam niet opdagen
Was nog wel wat rustig bij mij, ongetwijfelt weer druker tijdens eggs enzo
s'middags zuipenquote:Op zondag 10 april 2011 15:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik was echt zo lang dronken gisteren, van 15:00 tot 06:00, toen ging ik slapen
Oja, heb het beetje gemist allemaal, iemand heeft random rond lopen schieten toch? wat voor wapen? zat er nog een reden achter?quote:Op zondag 10 april 2011 15:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dalando bleek vlak bij die aanslag te wonen en een van de overledenen (indirect) te kennen. Dat was de reden.
Nog niet echt bekend waarom. Machinegeweerquote:Op zondag 10 april 2011 15:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oja, heb het beetje gemist allemaal, iemand heeft random rond lopen schieten toch? wat voor wapen? zat er nog een reden achter?
wtf, lekker random, ik kan het niet helpen maar ik krijg een grijns bij het ideequote:Op zondag 10 april 2011 15:23 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nog niet echt bekend. Machinegeweer
Ja zaterdag 1 was kampioen vriendquote:Op zondag 10 april 2011 15:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
s'middags zuipen
ik heb lekker weinig gezopen gister, een keertje lekker fris op zondag
weer eens wat anders dan een schoolquote:Op zondag 10 april 2011 15:26 schreef Berenklem het volgende:
Tis wel bekent hoor, die gozer wou gwn zelfmoord plegen, hij had een afschijtsbrief geschreven en wou denk ik een beetje beroemt worde dus heeft hij het zo gedaan.
Je hebt teveel GTA gespeeld maatquote:Op zondag 10 april 2011 15:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wtf, lekker random, ik kan het niet helpen maar ik krijg een grijns bij het ideex
'zaterdag 1'quote:Op zondag 10 april 2011 15:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ja zaterdag 1 was kampioen vriend
saints rowquote:Op zondag 10 april 2011 15:27 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Je hebt teveel GTA gespeeld maat
Nah als je zelfmoord wil plegen koop dan een stuk touw en ga op zolder hangen.quote:Op zondag 10 april 2011 15:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wtf, lekker random, ik kan het niet helpen maar ik krijg een grijns bij het ideex
Nou zeg, die paar posts. Als je ziet hoe veel het veranderd is. Je kunt niet verwachten dat het van het een op het andere moment compleet SC-vrij is. Zeker niet bij zo'n ingrijpende gebeurtenis.quote:
Wel niet jouw genrequote:Op zondag 10 april 2011 15:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Koelkast Live, ik ben op tijd terug blijkbaar
Het is zondag, het is zonnig, en tot nu toe vallen de bliepjens meequote:
Ja zo'n mini, maar niet aangesloten.quote:Op zondag 10 april 2011 15:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heb je een chaospad koelkast?
Een paar is twee héquote:Op zondag 10 april 2011 15:32 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nou zeg, die paar posts. Als je ziet hoe veel het veranderd is. Je kunt niet verwachten dat het van het een op het andere moment compleet SC-vrij is. Zeker niet bij zo'n ingrijpende gebeurtenis.
Ja.quote:
Denken dat dit overslaan isquote:Op zondag 10 april 2011 15:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
Sla je nou express over Koelkast?
Klinkt irritant
We doen echt ons best hoorquote:
Hey, dat weet ik.. ik vind dit nog steeds een prima initiatiefquote:
Heb je ook naar mij geluisterd?quote:
hoe deed je die extreem vette effectenquote:Op zondag 10 april 2011 15:36 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja zo'n mini, maar niet aangesloten.
Sorry net te laatquote:
Ik las net een leuke post van Viro, misschien moet je ook eens bij jezelf beginnen:quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:56 schreef Viro het volgende:
[..]
hetzelfde dat jij post dat je op skaip bent of een WA van iemand ontvangt...
Ik liet de plaat overslaanquote:Op zondag 10 april 2011 15:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoe deed je die extreem vette effecten
Hihi ik kreeg een kusje van een blauwequote:Op zondag 10 april 2011 15:38 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Hey, dat weet ik.. ik vind dit nog steeds een prima initiatief
Kusje.
hOe??quote:Op zondag 10 april 2011 15:39 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga het ook gewoon doen ook, die jingle
'quote:Op zondag 10 april 2011 15:39 schreef Lama443 het volgende:
[..]
[..]
LOL wat wil jij dan, een GITAAR?
Eensquote:Op zondag 10 april 2011 15:39 schreef Lama443 het volgende:
[..]
[..]
'
Gitaren
Hey hoiquote:Op zondag 10 april 2011 15:40 schreef Snuf. het volgende:
Ah hierzo zijn mijn vrienden lama en Goudenvissss
Koelkast gaat lekker zo
hallon Snuf.quote:Op zondag 10 april 2011 15:40 schreef Snuf. het volgende:
Koelkast gaat lekker zo
he, en ik danquote:Op zondag 10 april 2011 15:40 schreef Snuf. het volgende:
Koelkast gaat lekker zo
Nee echt?quote:Op zondag 10 april 2011 15:38 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik las net een leuke post van Viro, misschien moet je ook eens bij jezelf beginnen:
[..]
Ik kom net van buiten, ben al verbrand op m'n schouders en in m'n nek volgens mijquote:Op zondag 10 april 2011 15:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik ga zo buiten zitten
waarom is er niet standaard gratis internet voor iedereen op elk moment? de mogenlijkheden zijn er vast wel
Dit heeft niets met de zomer te maken. JA wacht, misschien met derde graads brandwonden door de verbranding door de zon, of met ongeneeslijke huidkanker. Meer niet.quote:
jij nietquote:
en de PIEWPIEWWWW geluidjes enzo danquote:Op zondag 10 april 2011 15:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
gewoon, audacity, inspreken en klaar
quote:Op zondag 10 april 2011 15:40 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Dit heeft niets met de zomer te maken. JA wacht, misschien met derde graads brandwonden door de verbranding door de zon, of met ongeneeslijke huidkanker. Meer niet.
Uurtje maarquote:Op zondag 10 april 2011 15:41 schreef Ssytse het volgende:
Voel me best een beetje schuldig dat Koelkast binnen zit terwijl hij me van muziek voorziet
Met drums, bas, en stem.quote:Op zondag 10 april 2011 15:41 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |