Coolhaven, aan de andere kant van het water tov het metrostationquote:
DE Rotterdam Marathon!quote:Op zondag 10 april 2011 14:02 schreef Carooltje79 het volgende:
Mr Green en Jofu wat is dat voor een marathon dan??
ook Zuidquote:Op zondag 10 april 2011 14:01 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Coolhaven, aan de andere kant van het water tov het metrostation
Marathon van Rotterdamquote:Op zondag 10 april 2011 14:02 schreef Carooltje79 het volgende:
Mr Green en Jofu wat is dat voor een marathon dan??
Jaa is toch gwn die mensen die rondrennen tochquote:Op zondag 10 april 2011 14:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
DE Rotterdam Marathon!
En het is vervelend![]()
Die gaat dwars door de stad enzo, over de meeste belangrijke wegen die we hebben
Nee man, west, bij Euromast in de buurt.quote:
oja... beetje dom van mijquote:Op zondag 10 april 2011 14:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee man, west, bij Euromast in de buurt.
Jij woont meer in de buurt van Myra toch?
Dat doet me denken aan het verhaal van de haas en de schildpadquote:Op zondag 10 april 2011 14:05 schreef mr-green het volgende:
Mijn pa rent ook mee maar die doet mee met zijn bedrijf. Iedereen moet 10 km rennen gaat hij de laatste 10 km rennen
En dan helemaal trots de finish over alsof hij 42 km heeft hardgelopen
Dat is wel weer tofquote:Op zondag 10 april 2011 14:05 schreef mr-green het volgende:
Mijn pa rent ook mee maar die doet mee met zijn bedrijf. Iedereen moet 10 km rennen gaat hij de laatste 10 km rennen
En dan helemaal trots de finish over alsof hij 42 km heeft hardgelopen
Heer/heren dit klinkt echt heerlijkquote:
30 juli is deze weer, ik woon er lekker dichtbij en heb genoeg slaapplek voor andere geinteresseerden evt.quote:Op zondag 10 april 2011 14:05 schreef Carooltje79 het volgende:
Wanneer is trouwens zomercarnaval in Rotterdam? Daar wil ik heen 2 jaar geleden ook zo heerlijk staan genieten van de muziek en lekker dansen
dat is toch niet meer? of was dat dance-parade?quote:Op zondag 10 april 2011 14:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
30 juli is deze weer, ik woon er lekker dichtbij en heb genoeg slaapplek voor andere geinteresseerden evt.
Dat was de Dance Paradequote:Op zondag 10 april 2011 14:07 schreef nick1337 het volgende:
[..]
dat is toch niet meer? of was dat dance-parade?
Ohw nou misschien met een groepje afspreken ofzo leukquote:Op zondag 10 april 2011 14:06 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
30 juli is deze weer, ik woon er lekker dichtbij en heb genoeg slaapplek voor andere geinteresseerden evt.
http://www.zomercarnaval.nl/
Hartje zomer, kom zeg! hahaquote:Op zondag 10 april 2011 14:08 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ohw nou misschien met een groepje afspreken ofzo leuk... als het mooi weer is dan he
Have fun in de stad met Knetter en zulksquote:Op zondag 10 april 2011 14:09 schreef Carooltje79 het volgende:
Nou helaas moet ik de rest van de muziek missen![]()
Het was iig heerlijk tnx!
komt goed straks.. carool moet zich eerst ff mooi makenquote:Op zondag 10 april 2011 14:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Have fun in de stad met Knetter en zulks
Haha, tjah, wat moet dat moet hequote:Op zondag 10 april 2011 14:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
komt goed straks.. carool moet zich eerst ff mooi maken
haha.. vind ik het toch leuker om te zien hoe carool zichzelf mooieren maakt heurquote:Op zondag 10 april 2011 14:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Haha, tjah, wat moet dat moet he
Ik ga zo m'n auto weer eens mooi maken
Ja ga me ff lekker zitten makenquote:Op zondag 10 april 2011 14:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha.. vind ik het toch leuker om te zien hoe carool zichzelf mooieren maakt heur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |