roken moet ik nog effe volhouden. Kalmeert me...en heb ik ook vaak nodig.quote:Op zondag 10 april 2011 14:45 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Idd! :-)
Ik heb nog wel meer tips om af te vallen of te stoppen met roken
Die had gewoon snel opgegeven en was de opdracht binnen een paar uur al mislukt denk ikquote:Op zondag 10 april 2011 14:45 schreef Stability het volgende:
ik had laura graag op die paal gewild...niet omdat ik het leuk vind, maar omdat ze altijd zo lui is en doet...en met zo;n opdracht als dit, zou ze gewoon alleen maar moeten staan... en niet de hele dag in dr nest liggen....wat zou ze klagen en mopperen....dat bedoelde ik dus
Klopt! Daarom stond er ook niets over streamsquote:Op zondag 10 april 2011 14:45 schreef bollokus het volgende:
[..]
nou dat streams kijken helpt niet om minder te roken!
Nee dat was het niet, hij scheen gezegd te hebben dat de cam's wel uit mogen en hij een feestje wilde zonder dat de streamers het konden zien/volgen, werd door PB opgemerkt dacht ikquote:Op zondag 10 april 2011 14:45 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hij mocht niet in een jurkje het zwembad in springen van de Stem, dat vond hij raar.
Dat zal haar wel leren als ze het moest doenquote:Op zondag 10 april 2011 14:45 schreef Stability het volgende:
ik had laura graag op die paal gewild...niet omdat ik het leuk vind, maar omdat ze altijd zo lui is en doet...en met zo;n opdracht als dit, zou ze gewoon alleen maar moeten staan... en niet de hele dag in dr nest liggen....wat zou ze klagen en mopperen....dat bedoelde ik dus
En toch,... ik als ex roker durf hardop te zeggen dat je het eigenlijk niet nodig hebtquote:Op zondag 10 april 2011 14:45 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
roken moet ik nog effe volhouden. Kalmeert me...en heb ik ook vaak nodig.
Als ik het tijd vind worden dan pm ik je
Klopt, vertelde Kwaliteit net iddquote:Op zondag 10 april 2011 14:46 schreef MaryChey het volgende:
goedemiddag![]()
bij mij doet spixtv het niet....ligt dat aan hier....of zijn er meerdere?
Hij zei later nog dat hij gewoon een w.a. verzekering heeft, dus dat ze niet zo moesten zeuren, maar claimen als het zo erg is.quote:Op zondag 10 april 2011 14:45 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Hij mocht niet in een jurkje het zwembad in springen van de Stem, dat vond hij raar.
tegen die tijd cos ik niet meer mee dan, worden jullie stapelgek van mequote:Op zondag 10 april 2011 14:47 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
En toch,... ik als ex roker durf hardop te zeggen dat je het eigenlijk niet nodig hebt
Maar, je moet er zelf klaar voor zijn.
Stoppen met roken is easy als je er zelf achter staat
Hmz,... da's wel weer een beetje vreemd! In voor en tegenspoed enzo toch?quote:Op zondag 10 april 2011 14:48 schreef Gamey het volgende:
Krijg hier net een klap voor me hasses
zeg tegen de vrouw, ik blijf net zo lang in me stoel zitten als dat die 2 staan.
Kom jij me dan elke keer ff wat lekkers brengen en koffie
vond ze geen goed plan blijkbaar
dat is het probleem je moet het echt willen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:47 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
En toch,... ik als ex roker durf hardop te zeggen dat je het eigenlijk niet nodig hebt
Maar, je moet er zelf klaar voor zijn.
Stoppen met roken is easy als je er zelf achter staat
quote:Op zondag 10 april 2011 14:48 schreef Gamey het volgende:
Krijg hier net een klap voor me hasses
zeg tegen de vrouw, ik blijf net zo lang in me stoel zitten als dat die 2 staan.
Kom jij me dan elke keer ff wat lekkers brengen en koffie
vond ze geen goed plan blijkbaar
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.htmlquote:Op zondag 10 april 2011 14:48 schreef MaryChey het volgende:
[..]
ok waar kijken jullie nu dan??
iemand een linkie voor mij?puleeeeez
dat dusquote:Op zondag 10 april 2011 14:48 schreef Gamey het volgende:
[..]
dat is het probleem je moet het echt willen.
als je niet echt wil dan help geen enkel middeltje.
http://sstnl.web44.net/4camsonly/quote:Op zondag 10 april 2011 14:48 schreef MaryChey het volgende:
[..]
ok waar kijken jullie nu dan??
iemand een linkie voor mij?puleeeeez
quote:Op zondag 10 april 2011 14:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://l3c.cdn.sbsnet.nl/c/net5/secretstory_S01/oops.html
mijne rolt ook maar mijn kantoor is op de 1e verdieping, en de keuken benedenquote:
Ik ben alweer twee jaar en een maand gestopt. Na 27 jaar als een ketter te hebben gerookt.quote:Op zondag 10 april 2011 14:48 schreef Gamey het volgende:
dat is het probleem je moet het echt willen.
als je niet echt wil dan help geen enkel middeltje.
mijn complimentenquote:Op zondag 10 april 2011 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben alweer twee jaar en een maand gestopt. Na 27 jaar als een ketter te hebben gerookt.
Hoezo ?, wel eens in India geweest ?quote:Op zondag 10 april 2011 14:44 schreef ZaZoe het volgende:
Je weet ook niet wat die zon met je gaat doen, denk dat Geer daar beter mee overweg kan
PM maar als je er aan toe bentquote:Op zondag 10 april 2011 14:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
tegen die tijd cos ik niet meer mee dan, worden jullie stapelgek van me
Ik heb al eens eerder een poging gewaagd, ik weet hoe ik ben dan.
quote:Op zondag 10 april 2011 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ben alweer twee jaar en een maand gestopt. Na 27 jaar als een ketter te hebben gerookt.
Ze stemmen alvast op elkaar af wat ze gaan zeggen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:51 schreef stormiot het volgende:
Jo en Philip hebben het er over wat ze gaan zeggen tijdens hun weekfilmpje.
Beide beetje zoenen moet kunnen maar ben niet verliefd. Vind hem/haar wel leuk en lief
quote:Op zondag 10 april 2011 14:51 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
PM maar als je er aan toe bent
En voor de mensen die willen stoppen met roken EN willen afvallen tegelijk,... plak die nicotineplijster maar lekker op je bek.
hoe laat gaan ze beginnen ?quote:Op zondag 10 april 2011 14:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een levend standbeeld spelen.
Gerard vs. Karim
Wel met hulp hoor (Champix), zo sterk ben ik niet.quote:Op zondag 10 april 2011 14:50 schreef Gamey het volgende:
mijn complimenten
mijn tijd komt ook maar eerst ff andere dingen afronden niet alles in 1 keer
jij kent het filmpje van harry jekkers ookquote:Op zondag 10 april 2011 14:51 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
PM maar als je er aan toe bent
En voor de mensen die willen stoppen met roken EN willen afvallen tegelijk,... plak die nicotineplijster maar lekker op je bek.
ontkenningsfasequote:Op zondag 10 april 2011 14:52 schreef Candyfreak het volgende:
Waarom blijven Philip en Joanna zeggen dat ze niet verliefd zijn
Goed bezig!quote:Op zondag 10 april 2011 14:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Da's ook een prima hulpmiddel en het heeft zichzelf ook ruimschoots bewezen.quote:Op zondag 10 april 2011 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wel met hulp hoor (Champix), zo sterk ben ik niet.
als je zo bij elkaar ligt ben je niet verliefd hoor, zo lig ik ook altijd bij vriendenquote:Op zondag 10 april 2011 14:52 schreef Candyfreak het volgende:
onder het mom van stop stop ik heb het zo graagquote:Op zondag 10 april 2011 14:52 schreef Candyfreak het volgende:
voor de aandacht...reakties uitlokken enzoquote:Op zondag 10 april 2011 14:52 schreef Candyfreak het volgende:
Ja, was van Jekker ja,... althans,... het bestond al langer alleen hij legt het vast op tape/cd/dvdquote:Op zondag 10 april 2011 14:52 schreef bollokus het volgende:
[..]
jij kent het filmpje van harry jekkers ook
Gesprek vannacht nadat Karim in de KVDW was geroepen omdat Karim weer met huur kledingquote:
geen idee, ik zie haar niet op de streams meerquote:Op zondag 10 april 2011 14:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
Kanjer Karim rookt ook nog steeds niet (Afke wel weer?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |