Zij is echt het luiste mens everquote:Op zondag 10 april 2011 14:39 schreef Gamey het volgende:
ik word dol van die laura.
Alles is zo zwaar, dat dat kind nog adem haalt, dat zal ook wel te zwaar zijn
Wel top dat het Gerard en Karim zijn geworden, levert meer op dan een saaie Lauraquote:Op zondag 10 april 2011 14:40 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
zeker weten, en ook nog leuke gesprekken ook waarschijnlijk
aan de andere kant....lau die na 10 minuten bibberend de sokkel afdenderd...quote:Op zondag 10 april 2011 14:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wel top dat het Gerard en Karim zijn geworden, levert meer op dan een saaie Laura
ik heb honger, wil al een tijdje een boterhammetje maken.....quote:Op zondag 10 april 2011 14:41 schreef bollokus het volgende:
[ link | afbeelding ]
laura de kindjes kijken tegen je zwarte onderbroek
Gewoon doen, voor je het weet is het maandagquote:Op zondag 10 april 2011 14:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik heb honger, wil al een tijdje een boterhammetje maken.....
Gaat niet lukken zo
ik zit net aan de drop, hoe denk je dat dat nu voeltquote:Op zondag 10 april 2011 14:43 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
ik heb honger, wil al een tijdje een boterhammetje maken.....
Gaat niet lukken zo
quote:Op zondag 10 april 2011 14:44 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Gewoon doen, voor je het weet is het maandag
Bijna nooitquote:
quote:Op zondag 10 april 2011 14:44 schreef Gamey het volgende:
[..]
ik zit net aan de drop, hoe denk je dat dat nu voelt
Idd! :-)quote:
Ik denk dat ze niet buiten gaan staan..quote:Op zondag 10 april 2011 14:44 schreef ZaZoe het volgende:
Je weet ook niet wat die zon met je gaat doen, denk dat Geer daar beter mee overweg kan
Hij mocht niet in een jurkje het zwembad in springen van de Stem, dat vond hij raar.quote:Op zondag 10 april 2011 14:44 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Bijna nooit![]()
Gisteravond/nacht was hij even vervelend had ik begrepen (zelf niet gezien though) maar verder is het een toffe kerel
nou dat streams kijken helpt niet om minder te roken!quote:Op zondag 10 april 2011 14:45 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Idd! :-)
Ik heb nog wel meer tips om af te vallen of te stoppen met roken
Laura wilde niet eens op de paal van Analex dussequote:Op zondag 10 april 2011 14:45 schreef Stability het volgende:
ik had laura graag op die paal gewild...niet omdat ik het leuk vind, maar omdat ze altijd zo lui is en doet...en met zo;n opdracht als dit, zou ze gewoon alleen maar moeten staan... en niet de hele dag in dr nest liggen....wat zou ze klagen en mopperen....dat bedoelde ik dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |