Hij heeft Petrov toch ingehaald?quote:Op zondag 10 april 2011 10:29 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Lekkere stop voor Massa: het mietje kon weer niet inhalen, dus hij moest het weer zo laten gebeuren.
Klopt, maar nog geen enkele keer een herhaling of wat dan ook gezien?quote:
http://www.formula1.com/live_timing/live_timing.htmlquote:Op zondag 10 april 2011 10:32 schreef Dos37 het volgende:
Gooi er is een stand in ik ben het overzicht kwijt
idd hehehehquote:Op zondag 10 april 2011 10:32 schreef Nober het volgende:
Walter heeft het niet gezien maar Alonso haalde net Button in.
de rest niet zeker hahahaquote:Op zondag 10 april 2011 10:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Alonso staat natuurlijk op versere banden: had mijn oma ook gelukt
En Button?quote:Op zondag 10 april 2011 10:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Button was ook al gestopt dus je hebt het over Kobayashi?quote:Op zondag 10 april 2011 10:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
denk dat hij een foutje maakte bij het remmen en toevallig pakte dat goed uitquote:Op zondag 10 april 2011 10:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Alonso is gewoon goed. En hij kan wel inhalen.quote:Op zondag 10 april 2011 10:33 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Alonso is een stinkmietje die niet kan inhalen en via smerige trucjes (dit keer id pits, vorige keer gewoon ook een naaistreek) zijn teamgenoot laat piepelen.quote:Op zondag 10 april 2011 10:35 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Alonso is gewoon goed. En hij kan wel inhalen.
was dat dus ook al aan het denkenquote:Op zondag 10 april 2011 10:36 schreef Bolter het volgende:
Waarom ie het nu ineens een stop and go een geen DT?
Hij is een seconden per ronde sneller dan Button.quote:Op zondag 10 april 2011 10:36 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Alonso is een stinkmietje die niet kan inhalen en via smerige trucjes (dit keer id pits, vorige keer gewoon ook een naaistreek) zijn teamgenoot laat piepelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |