Webber had geen Kers, was gewoon een spek en bonen start.quote:Op zondag 10 april 2011 10:11 schreef Nober het volgende:
Als je het met Webber vergelijkt valt het nog wel mee.
quote:
5 to 10 minutesquote:Op zondag 10 april 2011 10:12 schreef Temlin het volgende:
Geen regenSimpele overwinning dus voor Vettel.
Petrov
RBR --> lichte regenquote:
Oh, jij zag Alonso wel iemand op de baan inhalen? Weer GEEN inhaalactie van Alonso.quote:
Ne hoor, hij had geluk, geef ik toe. Maar jouw commentaar was gewoon voorspelbaar en dat is gewoon dequote:Op zondag 10 april 2011 10:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Oh, jij zag Alonso wel iemand op de baan inhalen? Weer GEEN inhaalactie van Alonso.
Maar goed: laat die regen maar komen.
Je ziet het verkeerd, Petrov maakt een fout en dat heeft niets te maken met wel of geen inhaalactie van degene er achter.quote:Op zondag 10 april 2011 10:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Oh, jij zag Alonso wel iemand op de baan inhalen? Weer GEEN inhaalactie van Alonso.
quote:Op zondag 10 april 2011 10:15 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ne hoor, hij had geluk, geef ik toe. Maar jouw commentaar was gewoon voorspelbaar en dat is gewoon dewaard
Niet veel meer.quote:Op zondag 10 april 2011 10:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
Wil niet weten wat vettel kan MET kers...
Die heeft dit weekend wel KERS.quote:Op zondag 10 april 2011 10:22 schreef Sharpdressedman het volgende:
Wil niet weten wat vettel kan MET kers...
Wat ze op tv ook zeggen, denk dus dat ze het niet hebben. Of werkt het alleen bij webber niet? Waarom zien we bij red bull nooit zo'n staatje dat ze het gebruiken? Webber dus niet bij de startquote:
In de kwalificatie heb ik een Red Bull met werkende KERS gezien, dus dan zou je het tenminste ook bij de start verwachten. Er is dus toch echt iets kapot bij Webber.quote:Op zondag 10 april 2011 10:25 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Wat ze op tv ook zeggen, denk dus dat ze het niet hebben. Of werkt het alleen bij webber niet? Waarom zien we bij red bull nooit zo'n staatje dat ze het gebruiken? Webber dus niet bij de start
Iedereen gaat zo te zien naar binnen voor slicks.quote:Op zondag 10 april 2011 10:26 schreef Sharpdressedman het volgende:
Kut, ham net binnen nu regen? Aaaah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |