Yup...daarom komt ie ook nu binnen. Maar Koba heeft meer race-mentaliteit in zijn kleine teen dan het mietje uit Oviedo in zijn hele lijf.quote:Op zondag 10 april 2011 10:52 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Schumacher heeft wel veel oudere banden he
There is a bomb connected to your KERS! Do not go slower than 80mph!quote:
LOLquote:Op zondag 10 april 2011 10:55 schreef Bolter het volgende:
[..]
There is a bomb connected to your KERS! Do not go slower than 80mph!
- Waarom speelde Alonso niet in 'Speed'?quote:Op zondag 10 april 2011 10:55 schreef Bolter het volgende:
[..]
of het zit er nie eens opquote:Op zondag 10 april 2011 10:54 schreef Sharpdressedman het volgende:
Do not use kers!!!
30 kilo voor niks aan boord
(Vettel)
Die Alonso doet ook echt alles om te winnen, he.quote:Op zondag 10 april 2011 10:55 schreef Bolter het volgende:
[..]
Nee fout, als Vettel die gebruikt, valt die uit, dan knalt Hamilton en Button er vol bovenop. En dan rijdt Alonso 1. Weer een troef die Todt en Ferrari hebben afgesprokenquote:Op zondag 10 april 2011 10:55 schreef Bolter het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dan zeggen dat hij het niet mag gebruiken?quote:
Waarom zag ik mensen van HRT dan wel in die film?quote:Op zondag 10 april 2011 10:56 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
- Waarom speelde Alonso niet in 'Speed'?
- Omdat ie dat niet heeft.
Omdat die, in vergelijking met Alonso, wel Speed hebben. Maar ze laten het gewoon niet zien.quote:Op zondag 10 april 2011 10:57 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Waarom zag ik mensen van HRT dan wel in die film?
Goed dat je het zegt, ik zie het bijna niet.quote:Op zondag 10 april 2011 10:57 schreef Temlin het volgende:
Even denken Hamitlon rijd op hard, Vettel op zacht. Kan nog wel een voordeeltje zijn.
Ze spelen volgens mij toneel. Ze hebben geen kers.quote:Op zondag 10 april 2011 10:57 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dan zeggen dat hij het niet mag gebruiken?
Die indruk begin ik ook steeds meer te krijgenquote:Op zondag 10 april 2011 10:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Ze spelen volgens mij toneel. Ze hebben geen kers.
Je vergist je met Simon.quote:Op zondag 10 april 2011 11:00 schreef LeaderRoel het volgende:
Speed is sowieso wel de enige goede film van een Nederlandse regisseur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |