En de gebruikservaring? Tot nu toe alleen iTunes gebruikt in combinatie met iPodquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:26 schreef 16meter het volgende:
Geluidskwaliteit en muziekspeler zijn prima.
http://www.gsmarena.com/samsung_i9000_galaxy_s-review-478p6.php
Je kan d.m.v. Winamp gewoon via wifi je muziek op je telefoon zetten, weet niet of dit op de ipod ook kon, het is wel handigquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:32 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
En de gebruikservaring? Tot nu toe alleen iTunes gebruikt in combinatie met iPod
Looking for the latest version? Download MIUI9000_RC4c_1.4.8.zip (88.6 MB)quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:31 schreef Pino112 het volgende:
Waar is RC4c?
http://sourceforge.net/projects/miui9000devs/files/galaxys/
Geen idee, gebruik een mp3 speler om muziek te luisteren.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:32 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
En de gebruikservaring? Tot nu toe alleen iTunes gebruikt in combinatie met iPod
Je kan allerlei apps gebruiken om muziek af te spelen: er is er altijd wel een die je fijn vindt. Om muziek erop te zetten gebruik ik gewoon drop en drop, maar het kan inderdaad ook via wifi.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:32 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
Waar dan, ding is toch nog niet uit?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef Parafernalia het volgende:
Vandaag met de Samsung Galaxy 2 gespeeld![]()
Erg vet ding
Nee, ik probeer dingen uit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:41 schreef rumiii het volgende:
pino, had je ergens gelezen dat updaten via de tel zelf niet werkt?
bedankt
Terug van training, even opladen vanaf 44% en dan MIUI flashenquote:
Ik heb niet gezegd dat hij heeft gezegd dat er geen update beschikbaar is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:18 schreef rumiii het volgende:
[..]
Dus omdat hij zegt dat er geen update beschikbaar is werkt hij niet?
Ik heb het wel geprobeerd, dat zei die, dus vraag ik waar jij die info vandaan haaltquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat hij heeft gezegd dat er geen update beschikbaar is.
Van mijn eigen telefoon. Ik kan het nu niet reproduceren, want CM7.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:21 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik heb het wel geprobeerd, dat zei die, dus vraag ik waar jij die info vandaan haalt
Shutdown-effect, absolute killer-functie is aanwezigquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Terug van training, even opladen vanaf 44% en dan MIUI flashen,
Paar vraagjes nog;
Shutdowneffect aanwezig in MIUI?
Browser, 4 schermen max?
Alles wat CM7 heeft, heeft MIUI eigenlijk ook. Paar instellingensmogelijkheden op extreem technisch begrip wat minder, maar dan weer wat meer op graffisch gebied. maar die tweaks (niet noodzakelijk voor SGS) kan je altijd krijgen via command-lineme terminalquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Cool, en scrolleffect ook gewoon?
8 vensters moet wel voldoende zijn, hoewel de oneindig-vensters van CM7 soms ook handig is.
Opladen zal wel weer veel te lang duren, dus in de tussentijd maar even New Kids Turbo kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |