Je kan allerlei apps gebruiken om muziek af te spelen: er is er altijd wel een die je fijn vindt. Om muziek erop te zetten gebruik ik gewoon drop en drop, maar het kan inderdaad ook via wifi.quote:Op dinsdag 12 april 2011 16:32 schreef Dae1337 het volgende:
[..]
En de gebruikservaring? Tot nu toe alleen iTunes gebruikt in combinatie met iPod
Waar dan, ding is toch nog niet uit?quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:06 schreef Parafernalia het volgende:
Vandaag met de Samsung Galaxy 2 gespeeld![]()
Erg vet ding
Nee, ik probeer dingen uit.quote:Op dinsdag 12 april 2011 19:41 schreef rumiii het volgende:
pino, had je ergens gelezen dat updaten via de tel zelf niet werkt?
bedankt
Terug van training, even opladen vanaf 44% en dan MIUI flashenquote:
Ik heb niet gezegd dat hij heeft gezegd dat er geen update beschikbaar is.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:18 schreef rumiii het volgende:
[..]
Dus omdat hij zegt dat er geen update beschikbaar is werkt hij niet?
Ik heb het wel geprobeerd, dat zei die, dus vraag ik waar jij die info vandaan haaltquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat hij heeft gezegd dat er geen update beschikbaar is.
Van mijn eigen telefoon. Ik kan het nu niet reproduceren, want CM7.quote:Op dinsdag 12 april 2011 20:21 schreef rumiii het volgende:
[..]
Ik heb het wel geprobeerd, dat zei die, dus vraag ik waar jij die info vandaan haalt
Shutdown-effect, absolute killer-functie is aanwezigquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Terug van training, even opladen vanaf 44% en dan MIUI flashen,
Paar vraagjes nog;
Shutdowneffect aanwezig in MIUI?
Browser, 4 schermen max?
Alles wat CM7 heeft, heeft MIUI eigenlijk ook. Paar instellingensmogelijkheden op extreem technisch begrip wat minder, maar dan weer wat meer op graffisch gebied. maar die tweaks (niet noodzakelijk voor SGS) kan je altijd krijgen via command-lineme terminalquote:Op dinsdag 12 april 2011 20:28 schreef Pino112 het volgende:
Cool, en scrolleffect ook gewoon?
8 vensters moet wel voldoende zijn, hoewel de oneindig-vensters van CM7 soms ook handig is.
Opladen zal wel weer veel te lang duren, dus in de tussentijd maar even New Kids Turbo kijken
Ik zou wel even over stock JPU of Darkys Reseraction gaan.quote:
Ik was dat wel van plan eigenlijk, hoeft dus niet?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:33 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Ik zou wel even over stock JPU of Darkys Reseraction gaan.
Ik let niet op, MIUI en CM7 draaien op zelfde kernel![]()
Lijkt me niet nee. Voor Miui moet je cm-initial flashen. Das in principe wat je nu ook hebt (op wat updates na.quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik was dat wel van plan eigenlijk, hoeft dus niet?
Nee het script van de Rom flasht daarnaast ook alles op bootloader na wat je kan flashenquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik was dat wel van plan eigenlijk, hoeft dus niet?
Dus gewoon zipje flashen via CWM is voldoende?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:44 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nee het script van de Rom flasht daarnaast ook alles op bootloader na wat je kan flashen.
Ik zal wel alvast een JVK, JPY, JQ1 (hoor goede verhalen over zelf niet getest) op je telefoon houden. De stock MIUI-radio is bagger voor Nederland en de batterij.
Uiteraard na hard-resetquote:Op dinsdag 12 april 2011 22:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dus gewoon zipje flashen via CWM is voldoende?
Ik pleur er daarna wel een JVK-radio op, heb ik nog op mn sdcard staan imo.
Was er nu een manier voor ons om appjes uit de Amazon market te downloaden?quote:
Jep, alleen Amerika. Maar het kon wel, meen ik. Weet niet of het mis gaat als je geen creditcard hebt.. In de android market staan die gegevens nu standaard klaar, maar heb ze niet bij de hand... Gebruik de kaart van iemand anders :pquote:Op dinsdag 12 april 2011 23:05 schreef Kandijfijn het volgende:
http://www.amazon.com/gp/anywhere/sms/android
Google zegt dat ik hem gewoon kan downloaden?
Ow weer zon kankerstreek alleen beschikbaar in Amerika ofzo![]()
![]()
![]()
![]()
ERgelijk is die shit altijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |