Ik kan me niet voorstellen dat mensen dit leuk vinden.quote:Op zondag 10 april 2011 10:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, geef deze ook even aan wil je? https://twitter.com/#!/tristanalpie Fake account
Wij gaan er ook mee aan de slag
Naja, je mag ze niet zomaar mee naar huis nemen. Naast idd je VOG en je verlofgoedkeuring wordt in je huis gekeurd of je een goede (ingemetselde/vaste) kluis hebt waar je je vuurwapen in kan bewaren.quote:Op zondag 10 april 2011 10:22 schreef La_Vita het volgende:
Waarom mogen mensen die lid zijn van een schietvereniging eigenlijk wapens mee naar huis nemen? Wat is daar de toegevoegde waarde van?
Het centraal opslaan op een schietvereniging is ook niet zo handig, heb je een onbewaakte kluis met 50 automatische geweren bijvoorbeeld.quote:Op zondag 10 april 2011 10:22 schreef La_Vita het volgende:
Waarom mogen mensen die lid zijn van een schietvereniging eigenlijk wapens mee naar huis nemen? Wat is daar de toegevoegde waarde van?
Wat anders? Centraal opslaan? Honderden wapens in afgelegen clubhuisjes lijkt me geen sterk plan. Op nota bene een luchtmachtbasis werden wapens geroofd, hoe kan een vereniging zich beter beveiligen?quote:Op zondag 10 april 2011 10:22 schreef La_Vita het volgende:
Ik kan uit ervaring met schietverenigingen spreken dat in aanraking met politie komen, vreemd gedrag, zelfs anti depressiva voldoende zijn om de schietsportlicentie meteen in te trekken en de wapens in te laten leveren. Dus: Als hij op dat vlak al over de scheef was gegaan, had hij nooit toegang tot zijn wapens mogen behouden.quote:Op zondag 10 april 2011 10:21 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Maar de instelling moet zijn: waar rook is is vuur. Ik heb gehoord van gevallen waar geruchten over echtelijke ruzies of burenruzies afdoende reden waren voor de politie om preventief wapens weg te halen bij een sportschutter.
Is aan bod geweest in persco 3.quote:Op zondag 10 april 2011 10:07 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Dat weet ik, ik ben zelf sportschutter.
Maar over deze jongen waren er gisteren ook berichten met betrekking tot bedreiging en mishandeling. Als dat het geval is heeft iemand zijn werk dus niet gedaan.
Al die beelden die je ziet op het nieuws.. vanochtend pas gaan kijken, daar woon ik, winkeliers ken ik.. zo bizar.quote:Op zondag 10 april 2011 10:11 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, dit is echt gebeurd in ons Maduromlandje
Moet inderdaad heel onwerkelijk zijn. Gisteren hadden we hier in het kleine winkelcentrumpje een braderie. Ik liep daar overheen toen ik dit nieuws las op mijn mobiel. Ik keek om mij heen en kon het me gewoon niet voorstellen. Heel bizar.quote:Op zondag 10 april 2011 10:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Al die beelden die je ziet op het nieuws.. vanochtend pas gaan kijken, daar woon ik, winkeliers ken ik.. zo bizar.
Lijkt me stug, op Twitter werd het meteen gemeld aan de politie.quote:Op zondag 10 april 2011 04:33 schreef Fosfolipide het volgende:
[ afbeelding ]
6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #9
Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef Tweek het volgende:
Ah kijk zo'n idioot die denkt grappig te zijn. http://twitter.com/#!/sshurandy_/status/56742089555324929
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Fok users hebben gezorgd voor arrestatie van deze jongen dus?
Bij dit soort (schijnbaar random) schietpartijen zoals die ook in Duitsland/Finland/VS zijn voorgekomen, denk ik eigenlijk nooit aan allochtonen....meer aan jonge autochtone mannen die op zoek zijn naar hun 15 minutes of fame.quote:Op zondag 10 april 2011 04:35 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Omdat mensen standaard aan allochtonen denken door 9/11 etc. Ik snap het ergens wel.
Ik weet het niet, vroeg het me gewoon af maar dat klinkt wel als een redelijk argument ja :pquote:Op zondag 10 april 2011 10:26 schreef apple_pie het volgende:
[..]
Wat anders? Centraal opslaan? Honderden wapens in afgelegen clubhuisjes lijkt me geen sterk plan. Op nota bene een luchtmachtbasis werden wapens geroofd, hoe kan een vereniging zich beter beveiligen?
maar dat je het eruit haalt om een winkelcentrum overhoop te schieten, is daar ook controle op??quote:Op zondag 10 april 2011 10:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
Naja, je mag ze niet zomaar mee naar huis nemen. Naast idd je VOG en je verlofgoedkeuring wordt in je huis gekeurd of je een goede (ingemetselde/vaste) kluis hebt waar je je vuurwapen in kan bewaren.
Lijkt me wel duidelijk dat dat uit deze hoek komt inderdaad.quote:Op zondag 10 april 2011 10:19 schreef yvonne het volgende:
[..]
Mooi, geef deze ook even aan wil je? https://twitter.com/#!/tristanalpie Fake account
Wij gaan er ook mee aan de slag
ik denk uberhaupt eigenlijk niet echt aan de dader, mijn gedachten gaan meer uit naar de slachtoffers. Allochtoon, autochtoon, maakt mij geen zak uit maar er zijn wel 7 mensen dood en minstens zoveel gewond.quote:Op zondag 10 april 2011 10:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Bij dit soort (schijnbaar random) schietpartijen zoals die ook in Duitsland/Finland/VS zijn voorgekomen, denk ik eigenlijk nooit aan allochtonen....meer aan jonge autochtone mannen die op zoek zijn naar hun 15 minutes of fame.
Ik vrees voor welwillende sportschutters dat het nu gewoon helemaal aan banden wordt gelegd, of beperkt tot bepaalde wapentypes. Zoals in het buitenland ook wel gebeurde na dit soort dingen.quote:Op zondag 10 april 2011 10:33 schreef La_Vita het volgende:
[..]
Ik weet het niet, vroeg het me gewoon af maar dat klinkt wel als een redelijk argument ja :p
Vreemd voelt dat hè, dat hadden wij met Milly Boele verleden jaar, onze buurt, mensen op tv ken je.quote:Op zondag 10 april 2011 10:28 schreef Bastard het volgende:
[..]
Al die beelden die je ziet op het nieuws.. vanochtend pas gaan kijken, daar woon ik, winkeliers ken ik.. zo bizar.
Die kan dus nog bezoek verwachten.quote:Op zondag 10 april 2011 10:35 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me wel duidelijk dat dat uit deze hoek komt inderdaad.
Nee, maar iedere idioot die dit sowieso in zijn hoofd haalt hoeft hier op een gemiddelde doordeweekse nacht alleen maar door het centrum van Den Haag te lopen met een rug op zak, en die heeft binnen no time een illegaal wapen gekocht. En dat zal in veel steden niet veel anders zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 10:35 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
maar dat je het eruit haalt om een winkelcentrum overhoop te schieten, is daar ook controle op??
Natuurlijk wel..quote:
Want? Dan was 'ie al van zijn bed gelicht lijkt me.quote:
We'll see.quote:Op zondag 10 april 2011 10:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Want? Dan was 'ie al van zijn bed gelicht lijkt me.
Dit is gewoon een 'onschuldig' kutgeintje, geen bedreiging oid.
Eergisteren zijn er 10 mensen gedood en minstens 100 gewond door een zandstorm in Rostock (Duitsland) en ik ga er voor het gemak maar even van uit dat je die mensen net zo min persoonlijk kent als de dodelijke slachtoffers in A a/d R.quote:Op zondag 10 april 2011 10:36 schreef kirsten. het volgende:
[..]
ik denk uberhaupt eigenlijk niet echt aan de dader, mijn gedachten gaan meer uit naar de slachtoffers. Allochtoon, autochtoon, maakt mij geen zak uit maar er zijn wel 7 mensen dood en minstens zoveel gewond.
En die heeft wel bezoek gehad toch?quote:Op zondag 10 april 2011 10:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
We'll see.
Kutgeintje, dat dacht die gast op Twitter ook.
Ja, maar dat was ook nog eens een directe bedreiging. Op basis van wat moet de politie deze gast oppakken dan volgens jou?quote:Op zondag 10 april 2011 10:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
We'll see.
Kutgeintje, dat dacht die gast op Twitter ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |