abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95290241
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 04:33 schreef Fosfolipide het volgende:
[ afbeelding ]

6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #9

Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef Tweek het volgende:
Ah kijk zo'n idioot die denkt grappig te zijn. http://twitter.com/#!/sshurandy_/status/56742089555324929

[..]

[..]

[..]

[ afbeelding ]

Fok users hebben gezorgd voor arrestatie van deze jongen dus?
Ik had het aan de pa van een vriend gegeven, hij werkt bij de politie en heeft het doorgegeven.. Geen idee of dat de eerste melding was maar zullen er vast meer geweest zijn.
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
pi_95290280
quote:
10s.gif Op zondag 10 april 2011 06:36 schreef xyzyx het volgende:

[..]

Ik had het aan de pa van een vriend gegeven, hij werkt bij de politie en heeft het doorgegeven.. Geen idee of dat de eerste melding was maar zullen er vast meer geweest zijn.
er zijn uit alle hoeken tips gekomen zoals hier
quote:
2s.gif Op zondag 10 april 2011 05:08 schreef hole1988 het volgende:
die sshurandy_ is echt de lul :D

[..]

[..]

Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_95290285
quote:
2s.gif Op zondag 10 april 2011 06:54 schreef hole1988 het volgende:

[..]

er zijn uit alle hoeken tips gekomen zoals hier

[..]

Ach met de Nederlandse strafmaat is hij weer over een paar dagen vrij op straat zodat hij lekker gerust over zijn daden na mag denken onder het genot van een kopje thee en pretreisje naar het park, strand etc etc...

Hopelijk zal Justitie een les trekken aan dit allemaal...
pi_95290289
de foto van de dader staat ook online :{ http://twitpic.com/show/large/4iwd6o.jpg
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_95290294
quote:
15s.gif Op zondag 10 april 2011 06:59 schreef hole1988 het volgende:
de foto van de dader staat ook online :{ http://twitpic.com/show/large/4iwd6o.jpg
Dit is die 24 jarige?

Ziet als een freak....Frankenstein oid :X
pi_95290297
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 07:00 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Dit is die 24 jarige?

yup
  zondag 10 april 2011 @ 07:33:15 #157
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_95290349
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 07:00 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Dit is die 24 jarige?

Frankenstein was de wetenschapper, niet het monster }:|
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  zondag 10 april 2011 @ 07:47:05 #158
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_95290386
Leuk ook voor de nabestaanden: Waarom werden de slachtoffers pas zó laat weggehaald!?
Dan wordt er dus gezegd: in het belang van het onderzoek...

Waarbij ik dan alleen maar denk: WELK onderzoek!
Het is duidelijk, wie, wat en waar, alleen geen motief.

Waarom zoveel tijd, geld en moeie spenderen? Serieus... waarom?
  Moderator zondag 10 april 2011 @ 07:48:59 #159
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_95290393
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 07:47 schreef jack4ya het volgende:
Leuk ook voor de nabestaanden: Waarom werden de slachtoffers pas zó laat weggehaald!?

Wellicht omdat alles met zekerheid gezegd moet kunnen worden? :{

Natuurlijk, over de dader en de slachtoffers ben je redelijk snel uit. Maar men wil natuurlijk zéér zorgvuldig nagaan wat er exact is gebeurd. Dat lijkt me sowieso van belang :{
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_95290401
Media heeft al zich goed verkocht..

We gaan maar weer naar Japan...
  zondag 10 april 2011 @ 07:57:15 #161
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_95290416
quote:
7s.gif Op zondag 10 april 2011 07:48 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Wellicht omdat alles met zekerheid gezegd moet kunnen worden? :{

Natuurlijk, over de dader en de slachtoffers ben je redelijk snel uit. Maar men wil natuurlijk zéér zorgvuldig nagaan wat er exact is gebeurd. Dat lijkt me sowieso van belang :{
Echt? Voor wie is dat van belang?

Nabestaanden zullen toch echt (globaal) niet meer krijgen dan: je vader/moeder/man/vrouw/kind/whatever was heel ongelukkig op de verkeerde plek, op het verkeerde moment. Hoe erg en verdrietig ook.

Om herhaling te kunnen voorkomen? Onmogelijk. Je kan onmogelijk alle varianten van dit soort misselijk gedrag indammen. Je kan nog meer onmogelijk :') er alles aan doen óm het te voorkomen, dan wordt 'de wereld' onleefbaar.

Dus waarom dan? Gewoon. Omdat het kan?
  zondag 10 april 2011 @ 08:00:21 #162
92279 N.icka
Windforce 11
pi_95290420
quote:
15s.gif Op zondag 10 april 2011 06:59 schreef hole1988 het volgende:
Wat een knulletje nog :{
  zondag 10 april 2011 @ 08:01:24 #163
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_95290423
Om te laten zien dat ze de zaak serieus nemen...
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_95290424
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 07:47 schreef jack4ya het volgende:

Dat dacht ik ook al toen ik dat las :{ Je vriendin, je kind, je man zal daar maar dood liggen wezen en je mag er niet naar toe etc want er is een onderzoek naar...eh, de toedracht? Ik denk bijna dat het voor het oefenenen van de forensische wetenschap is. Een dader hoeft er niet te worden gevonden en een motief haal je niet uit de hoek van de kogels die ad random zijn afgeschoten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  Moderator zondag 10 april 2011 @ 08:02:34 #165
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_95290425
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 07:57 schreef jack4ya het volgende:

[..]

Echt? Voor wie is dat van belang?

Nabestaanden zullen toch echt (globaal) niet meer krijgen dan: je vader/moeder/man/vrouw/kind/whatever was heel ongelukkig op de verkeerde plek, op het verkeerde moment. Hoe erg en verdrietig ook.

Om herhaling te kunnen voorkomen? Onmogelijk. Je kan onmogelijk alle varianten van dit soort misselijk gedrag indammen. Je kan nog meer onmogelijk :') er alles aan doen óm het te voorkomen, dan wordt 'de wereld' onleefbaar.

Dus waarom dan? Gewoon. Omdat het kan?
Ik denk dat het sowieso héél erg belangrijk is voor het verwerkingsproces van de nabestaanden. Je kan er natuurlijk snel een bulldozer overheen halen, de boel gladstrijken en overgaan op tot de orde van de dag.

In het verleden heeft het vaak genoeg uitgewezen dat complete transparantie van een onderzoek wel degelijk helpt bij de verwerking. De nabestaanden hebben er nu, as we speak, niks aan. Die zitten nu nog in de beginstadia van het rouwproces. Maar geloof mij nou maar dat er straks vragen komen. Wat voor vragen dan ook. En politie & justitie willen dan, terecht, een goed antwoord op kunnen geven.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 10 april 2011 @ 08:06:42 #166
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_95290433
Dat klinkt interessant, maar bijvoorbeeld die man heel lang lag op de parkeerplaats, wat valt daar nou aan te onderzoeken? Het is al bekend dat Tristan uit zijn zwarte bmw stapte en die man direct dood schoot, dus waarom ligt ie daar zo lang dan nog?
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_95290437
Ik ben heel benieuwd wanneer we weer naar huis mogen. Op de ene site staat dat we al naar huis mogen, op de andere mogen we nog niet en de gemeente en politie hebben de hele nacht radiostilte gehad.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_95290454
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 08:07 schreef Snapcount2 het volgende:
Ik ben heel benieuwd wanneer we weer naar huis mogen. Op de ene site staat dat we al naar huis mogen, op de andere mogen we nog niet en de gemeente en politie hebben de hele nacht radiostilte gehad.
Mag je niet naar huis dan..?
  zondag 10 april 2011 @ 08:12:34 #169
76542 jack4ya
bê-ê-êh
pi_95290457
Voor de nabestaanden, mag van mij kosten nog moeite bespaard worden, hoor. Ik wil niet de indruk wekken, dat ik 'bulldozerend de boel glad wil strijken'. Hulp en ondersteuning moet ruim beschikbaar zijn.

Maar het lijkt me óók niet goed voor hen dat ze bijkans een etmaal moet wachten? Hoe verschrikkelijk moet dat wel niet zijn? Dat je je vader/man/kind op een foto ziet liggen en je mag er gvd niet eens bij!

Normaal gesproken is de transparentie prima, zal inderdaad bij het rouwproces helpen. Maar het is niet de enige manier. En zeker in deze situatie: het is echt een geval van "op de verkeerde plek, op het verkeerde moment".

Tegen zulks een klootviool is niemand of niets opgewassen...
pi_95290460
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 08:11 schreef Watashiwa het volgende:

[..]

Mag je niet naar huis dan..?
We hebben nog geen bericht gehad of gezien dat we terug mochten van de gemeente Alphen aan den Rijn, en de berichten op de andere sites verschillen nogal. We hebben gelukkig vannacht bij mijn schoonouders kunnen slapen.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_95290466
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 08:00 schreef N.icka het volgende:

[..]

Wat een knulletje nog :{
Die foto is niet recent. Ik heb bij diverse bronnen (Oa het AD) gezien dat deze foto was van toen de dader 21 was, hij was nu 25.
pi_95290475
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 08:12 schreef jack4ya het volgende:
Voor de nabestaanden, mag van mij kosten nog moeite bespaard worden, hoor. Ik wil niet de indruk wekken, dat ik 'bulldozerend de boel glad wil strijken'. Hulp en ondersteuning moet ruim beschikbaar zijn.

Maar het lijkt me óók niet goed voor hen dat ze bijkans een etmaal moet wachten? Hoe verschrikkelijk moet dat wel niet zijn? Dat je je vader/man/kind op een foto ziet liggen en je mag er gvd niet eens bij!

Normaal gesproken is de transparentie prima, zal inderdaad bij het rouwproces helpen. Maar het is niet de enige manier. En zeker in deze situatie: het is echt een geval van "op de verkeerde plek, op het verkeerde moment".

Tegen zulks een klootviool is niemand of niets opgewassen..
..de schaar van de kapper

..de blikjes van de C1000

...een persoon met de look van een Rutte..
  zondag 10 april 2011 @ 08:26:00 #173
273430 HalvinCarris
Weet iemand waar HalvinCarris?
pi_95290496
quote:
Op zondag 10 april 2011 08:18 schreef Watashiwa het volgende:

[..]

..de schaar van de kapper

..de blikjes van de C1000

...een persoon met de look van een Rutte..
Ja, lachen man. :{
Op maandag 18 januari 2010 14:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Username: HalvinCarris
Hoe simpel kun je zijn om gewoon de eerste letter van de voor- en achternaam om te draaien? :')
  zondag 10 april 2011 @ 08:37:46 #174
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_95290538
Wat ik uit het telegraaf bericht haal is dat de lichamen eindelijk weg zijn! Ben benieuwd of de lijst met namen van de slachtoffers vandaag wordt vrijgegeven.

Heb eerlijk gezegd behoorlijk kut geslapen door dit hele gebeuren ik was toen het gebeurde niet eens in Alphen dus de mensen die er dichtbij waren en meer hebben meegekregen zullen wel helemaal geen oog dichtgedaan hebben!

Als die lul toch geen motief had, was dan lekker gelijk eerst begonnen met het schieten op jezelf... Maar ja was het maar zo "makkelijk"!
pi_95290570
quote:
1s.gif Op zondag 10 april 2011 08:37 schreef Starlie het volgende:
Wat ik uit het telegraaf bericht haal is dat de lichamen eindelijk weg zijn! Ben benieuwd of de lijst met namen van de slachtoffers vandaag wordt vrijgegeven.

Heb eerlijk gezegd behoorlijk kut geslapen door dit hele gebeuren ik was toen het gebeurde niet eens in Alphen dus de mensen die er dichtbij waren en meer hebben meegekregen zullen wel helemaal geen oog dichtgedaan hebben!

Als die lul toch geen motief had, was dan lekker gelijk eerst begonnen met het schieten op jezelf... Maar ja was het maar zo "makkelijk"!
De lijst met namen van de slachtoffers gaat niet vrijgegeven worden uit respect voor de nabestaanden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')