Ik had het aan de pa van een vriend gegeven, hij werkt bij de politie en heeft het doorgegeven.. Geen idee of dat de eerste melding was maar zullen er vast meer geweest zijn.quote:Op zondag 10 april 2011 04:33 schreef Fosfolipide het volgende:
[ afbeelding ]
6 Doden bij schietpartij winkelcentrum Alphen aan den Rijn #9
Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef Tweek het volgende:
Ah kijk zo'n idioot die denkt grappig te zijn. http://twitter.com/#!/sshurandy_/status/56742089555324929
[..]
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Fok users hebben gezorgd voor arrestatie van deze jongen dus?
er zijn uit alle hoeken tips gekomen zoals hierquote:Op zondag 10 april 2011 06:36 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik had het aan de pa van een vriend gegeven, hij werkt bij de politie en heeft het doorgegeven.. Geen idee of dat de eerste melding was maar zullen er vast meer geweest zijn.
quote:
Ach met de Nederlandse strafmaat is hij weer over een paar dagen vrij op straat zodat hij lekker gerust over zijn daden na mag denken onder het genot van een kopje thee en pretreisje naar het park, strand etc etc...quote:Op zondag 10 april 2011 06:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
er zijn uit alle hoeken tips gekomen zoals hier
[..]
Dit is die 24 jarige?quote:Op zondag 10 april 2011 06:59 schreef hole1988 het volgende:
de foto van de dader staat ook onlinehttp://twitpic.com/show/large/4iwd6o.jpg
yupquote:Op zondag 10 april 2011 07:00 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dit is die 24 jarige?
Ziet als een freak....Frankenstein oid
Frankenstein was de wetenschapper, niet het monsterquote:Op zondag 10 april 2011 07:00 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Dit is die 24 jarige?
Ziet als een freak....Frankenstein oid
Wellicht omdat alles met zekerheid gezegd moet kunnen worden?quote:Op zondag 10 april 2011 07:47 schreef jack4ya het volgende:
Leuk ook voor de nabestaanden: Waarom werden de slachtoffers pas zó laat weggehaald!?
Dan wordt er dus gezegd: in het belang van het onderzoek...
Waarbij ik dan alleen maar denk: WELK onderzoek!
Het is duidelijk, wie, wat en waar, alleen geen motief.
Waarom zoveel tijd, geld en moeie spenderen? Serieus... waarom?
Echt? Voor wie is dat van belang?quote:Op zondag 10 april 2011 07:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wellicht omdat alles met zekerheid gezegd moet kunnen worden?
Natuurlijk, over de dader en de slachtoffers ben je redelijk snel uit. Maar men wil natuurlijk zéér zorgvuldig nagaan wat er exact is gebeurd. Dat lijkt me sowieso van belang
Wat een knulletje nogquote:Op zondag 10 april 2011 06:59 schreef hole1988 het volgende:
de foto van de dader staat ook onlinehttp://twitpic.com/show/large/4iwd6o.jpg
Dat dacht ik ook al toen ik dat lasquote:Op zondag 10 april 2011 07:47 schreef jack4ya het volgende:
Leuk ook voor de nabestaanden: Waarom werden de slachtoffers pas zó laat weggehaald!?
Dan wordt er dus gezegd: in het belang van het onderzoek...
Waarbij ik dan alleen maar denk: WELK onderzoek!
Het is duidelijk, wie, wat en waar, alleen geen motief.
Waarom zoveel tijd, geld en moeie spenderen? Serieus... waarom?
Ik denk dat het sowieso héél erg belangrijk is voor het verwerkingsproces van de nabestaanden. Je kan er natuurlijk snel een bulldozer overheen halen, de boel gladstrijken en overgaan op tot de orde van de dag.quote:Op zondag 10 april 2011 07:57 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Echt? Voor wie is dat van belang?
Nabestaanden zullen toch echt (globaal) niet meer krijgen dan: je vader/moeder/man/vrouw/kind/whatever was heel ongelukkig op de verkeerde plek, op het verkeerde moment. Hoe erg en verdrietig ook.
Om herhaling te kunnen voorkomen? Onmogelijk. Je kan onmogelijk alle varianten van dit soort misselijk gedrag indammen. Je kan nog meer onmogelijker alles aan doen óm het te voorkomen, dan wordt 'de wereld' onleefbaar.
Dus waarom dan? Gewoon. Omdat het kan?
Mag je niet naar huis dan..?quote:Op zondag 10 april 2011 08:07 schreef Snapcount2 het volgende:
Ik ben heel benieuwd wanneer we weer naar huis mogen. Op de ene site staat dat we al naar huis mogen, op de andere mogen we nog niet en de gemeente en politie hebben de hele nacht radiostilte gehad.
We hebben nog geen bericht gehad of gezien dat we terug mochten van de gemeente Alphen aan den Rijn, en de berichten op de andere sites verschillen nogal. We hebben gelukkig vannacht bij mijn schoonouders kunnen slapen.quote:
Die foto is niet recent. Ik heb bij diverse bronnen (Oa het AD) gezien dat deze foto was van toen de dader 21 was, hij was nu 25.quote:
..de schaar van de kapperquote:Op zondag 10 april 2011 08:12 schreef jack4ya het volgende:
Voor de nabestaanden, mag van mij kosten nog moeite bespaard worden, hoor. Ik wil niet de indruk wekken, dat ik 'bulldozerend de boel glad wil strijken'. Hulp en ondersteuning moet ruim beschikbaar zijn.
Maar het lijkt me óók niet goed voor hen dat ze bijkans een etmaal moet wachten? Hoe verschrikkelijk moet dat wel niet zijn? Dat je je vader/man/kind op een foto ziet liggen en je mag er gvd niet eens bij!
Normaal gesproken is de transparentie prima, zal inderdaad bij het rouwproces helpen. Maar het is niet de enige manier. En zeker in deze situatie: het is echt een geval van "op de verkeerde plek, op het verkeerde moment".
Tegen zulks een klootviool is niemand of niets opgewassen..
Ja, lachen man.quote:Op zondag 10 april 2011 08:18 schreef Watashiwa het volgende:
[..]
..de schaar van de kapper
..de blikjes van de C1000
...een persoon met de look van een Rutte..
De lijst met namen van de slachtoffers gaat niet vrijgegeven worden uit respect voor de nabestaanden.quote:Op zondag 10 april 2011 08:37 schreef Starlie het volgende:
Wat ik uit het telegraaf bericht haal is dat de lichamen eindelijk weg zijn! Ben benieuwd of de lijst met namen van de slachtoffers vandaag wordt vrijgegeven.
Heb eerlijk gezegd behoorlijk kut geslapen door dit hele gebeuren ik was toen het gebeurde niet eens in Alphen dus de mensen die er dichtbij waren en meer hebben meegekregen zullen wel helemaal geen oog dichtgedaan hebben!
Als die lul toch geen motief had, was dan lekker gelijk eerst begonnen met het schieten op jezelf... Maar ja was het maar zo "makkelijk"!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |