Msn'en met chick uit buitenland?!quote:Op zondag 10 april 2011 05:16 schreef Skillstorm het volgende:
Topic is doodIk ben ook alleen maar op vanwege een andere reden.
Ja ramptoerist eigenlijk, maar het is best erg, helemaal omdat ik daar in mijn middelbare schooltijd altijd frikandelbroodjes ging halen met mijn vrienden enzo. Als dit op een doordeweekse dag was geweest waren er veel meer gewonden gevallen (scholieren)quote:Op zondag 10 april 2011 05:21 schreef hole1988 het volgende:
[..]
was je daar aan het winkelen, als ramptoerist of iets anders.
Ja maar niet uit het buitenland, en op skype.quote:Op zondag 10 april 2011 05:27 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja ramptoerist eigenlijk, maar het is best erg, helemaal omdat ik daar in mijn middelbare schooltijd altijd frikandelbroodjes ging halen mijn vrienden enzo. Als dit op een doordeweekse dag was geweest waren er veel meer gewonden gevallen (scholieren)
dat is daar maandelijkse kost.quote:Op zondag 10 april 2011 05:28 schreef meth1745 het volgende:
Benieuwd of er volgende week in VS iets gaat gebeuren
Oops zelf gequote.quote:Op zondag 10 april 2011 05:28 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Ja maar niet uit het buitenland, en op skype.
Heftig. Erg voor die bejaarden man.quote:Op zondag 10 april 2011 05:26 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Niks interessants eigenlijk.
Om 1 uur s'middags wakker door sirenes. Kreeg te horen wat er gebeurd was, dus ik ging er even later met 2 vrienden naartoe ben gaan staan kijken, een beetje gefilmd en op Youtube gezet zelfs. (maar dat post ik niet wat er zit niks relevants in)
Een bejaarde man of vrouw was doodgegaan aan een hart-aanval van de schrik.
Toen het magazijn van de dader leeg was ging hij doodleuk staan herladen. De dader maakte 2 rondjes in het winkelcentrum, er is een kind geraakt, Er zijn 4 mensen in de koelcel van de bloemenwinkel geschuild toen het gebeurde. Uuuhm. Er kwam een ademhalings-hulp wagen (dit laatste zag ik zelf).
Waarschijnlijk heb ik nog wat info maar meh.
Als je het filmpje wil Pm ik het trouwens wel.quote:Op zondag 10 april 2011 05:33 schreef MrVanBraun het volgende:
[..]
Heftig. Erg voor die bejaarden man.
In Texas zijn de ouwetjes wel wat gewend. Wat betreft schoten in de wijken enz
Is toch hetzelfde?quote:Op zondag 10 april 2011 05:34 schreef vergezocht het volgende:
Is dit in Alphen of Alphen aan de Rijn gebeurd, krijg nu tegenstrijdige berichtgeving.
Verjaardag Columbine (Harris and Klebold), Waco (Branch Davidian), Oklahoma (McVeigh), raid op The Covenant, The Sword, and the Arm of the Lord, Adolf Hitler...quote:
Is goed man. Weet niet wat je precies gefilmd hebt?quote:Op zondag 10 april 2011 05:34 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Als je het filmpje wil Pm ik het trouwens wel.
alphen ad rijn = zuid hollandquote:Op zondag 10 april 2011 05:34 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde?Alphen= afkorting voor Alphen aan den Rijn toch?
was jij diegene die aan het skaten was en onderwijl filmde?quote:Op zondag 10 april 2011 05:34 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Als je het filmpje wil Pm ik het trouwens wel.
Neequote:Op zondag 10 april 2011 05:34 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Is toch hetzelfde?Alphen= afkorting voor Alphen aan den Rijn toch?
Nee?quote:Op zondag 10 april 2011 05:38 schreef knokkels het volgende:
[..]
was jij diegene die aan het skaten was en onderwijl filmde?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alphen_%28Noord-Brabant%29 heeft met 4.000 inwoners vast geen 3 winkelcentra'squote:Op zondag 10 april 2011 05:40 schreef vergezocht het volgende:
[..]
NeeWas het maar zo:
[ afbeelding ]
Over welke film heb je het?quote:Op zondag 10 april 2011 05:41 schreef Skillstorm het volgende:
Of ja ik kan het ook hier posten maar...
Als je de plaats Alpha niet kent, dan ken je ook niet haar groottequote:Op zondag 10 april 2011 05:42 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alphen_%28Noord-Brabant%29 heeft met 4.000 inwoners vast geen 3 winkelcentra's![]()
edit: en deze ook niet met 1.700 http://nl.wikipedia.org/wiki/Alphen_%28Gelderland%29
Wat vind die gast zo grappig bij het einde?quote:Op zondag 10 april 2011 05:43 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Er zit echt totaal niks relevants in, lees de beschrijving maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |