DANKJEWEL!!!quote:Op maandag 11 april 2011 19:10 schreef Apogist het volgende:
[..]
je moet ff de kabel in de meterkast erin doen.
Ik ontvang hier wel tv signaal
daarvoor is die schakelaar dus. ik kon al niet vinden waar het voor was. maar niet nagedacht bij de afzuiging.quote:Op maandag 11 april 2011 22:16 schreef Boelii het volgende:
1 van de schakelaartjes bij de deurde onderste dacht ik
digitenne kan je makkelijk delen. dat kan door heel nederland dus je hoeft niet naast elkaar te wonen.quote:Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef Judelicious het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee met hoeveel je internet kan delen, maar ik zit ook op de eerste verdieping in blok D, nr 476, wil best delen!
Maar hoe zit het dan met tv? Want ik kijk wel tv
Loecje, jij hebt toch ook digitenne? Wat voor antenne gebruiken jullie eigenlijk? De standaard KPN antenne?quote:Op dinsdag 12 april 2011 22:52 schreef polavi het volgende:
Heeft iemand al digitennebereik kunnen ontvangen? Ik zit in blok 2 op 1e etage, maar nog niet alle zenders kunnen bereiken
Bij het ondertekenen van het contract betaal je vanaf de datum dat het ingaat t/m het einde van de maand (30 april). Dat zullen bij jou dus inderdaad 2 dagen zijn die je moet afrekenenquote:Op dinsdag 12 april 2011 16:08 schreef AnneGB het volgende:
Dan vraag ik me af of ik 2 dagen zou moeten betalen, omdat ik 29 april intrek..
Ik denk dat de meeste studenten blij zijn met zo veel ruimte, ken er genoeg die het echt veeél slechter treffen.quote:Op donderdag 14 april 2011 01:52 schreef 3Dino het volgende:
Ik loop bijna elke dag langs deze studio's, moet zeggen dat het er wel knus uitziet allemaal. Zelf zou ik er niet in willen wonen, hij valt nog altijd te klein uit voor mij, de locatie is uiteraard wel SUPER (vooral als je les hebt in ADL).
Veel plezier aan de kersverse bewoners gewenst, ik kijk uit naar knusse-kamer pics![]()
Op welk nummer kom je? Ik kom ook eerste verdieping blok c!quote:Op donderdag 14 april 2011 19:17 schreef Janett het volgende:
Morgen sleutel!
Zijn er nog mensen van blok C op de eerste verdieping die eventueel internet willen delen?
voor zover ik weet heeft niemand hier nog internet. er is ook nog geen enkel wifi netwerk te ontvangen.quote:Op donderdag 14 april 2011 09:26 schreef Perzikvrucht het volgende:
En hoe zit het me wifi bereik? Eventueel mensen die hun internet al delen? Zijn er ook veel signalen op te vangen? Dit zorgt namelijk wel voor slechtere overdracht van jouw eigen signaal.
Trouwens, is het niet mogelijk(/toegestaan) om een netwerkkabel te leggen tussen twee studios? Mits deze natuurlijk mooi wordt weggewerkt.
Nee bij mijn pakket, Internet Z1 en Dig. TV niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:02 schreef loecje het volgende:
hier(naja bij de buurvrouw) komt ook ziggo. daar zit dus niet standaard een draadloos router bij? dan moet ik nog maar ff navragen of dat nog nodig is anders heb ik er nog niets aan natuurlijk.
Zal ik toch eens een topic terug gaan lezenquote:Op zaterdag 16 april 2011 16:29 schreef Boelii het volgende:
Ik hoor er niemand over, dus nu vraag ik me af of het nou aan mij ligt, misschien wel aan m'n studio of weet ik veel wat: bij mij is het supergehorig. Ik hoor niks van boven me, maar wel van de buren. Ik kan vaak zelf letterlijk verstaan wat ze zeggen. Heel erg irritant dus! Hebben andere mensen daar helemaal geen last van? Wil iemand eens een gehoortest komen doen? :p ben namelijk wel benieuwd!
Ik denk dat jullie op een bedrag van 130 euro ofzo komen? Ik moest afgelopen dinsdag 193,00 betalen namelijk.quote:Op zaterdag 16 april 2011 14:56 schreef Judelicious het volgende:
Weet er iemand toevallig al hoeveel wij (blok D) dinsdag moeten betalen? Want tussen 2 dagen en een maand + 2 dagen zit nogal een verschil en daar moet ik dan wel even rekening mee houden....
En wanneer gaat er eens iemand foto's plaatsen?
Ik moet ook zeggen dat ik redelijk geschrokken was van de gehorigheid toen ik er net introk. Maar toen waren alle studios nog leeg en was iedereen meubels nog aan het overbrengen (met andere mensen). Heb het idee dat het nu minder erg is omdat de studios niet meer leeg staan.quote:Op zaterdag 16 april 2011 16:29 schreef Boelii het volgende:
Ik hoor er niemand over, dus nu vraag ik me af of het nou aan mij ligt, misschien wel aan m'n studio of weet ik veel wat: bij mij is het supergehorig. Ik hoor niks van boven me, maar wel van de buren. Ik kan vaak zelf letterlijk verstaan wat ze zeggen. Heel erg irritant dus! Hebben andere mensen daar helemaal geen last van? Wil iemand eens een gehoortest komen doen? :p ben namelijk wel benieuwd!
Iets met 'container'...?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:33 schreef loecje het volgende:maar ijzer in de muren dus? dat zou best kut kunnen zijn met draadloos internet...
Dat is dan ook je klerenkast?quote:Op maandag 18 april 2011 10:45 schreef Janett het volgende:
Ik doe niet aan fotografie hoor, de lichtinval was gewoon heel mooi rond een uurtje of 6
Ik heb naast de keuken nog een kast staan, die staat nu niet op de foto. Maar ik heb dus wel opbergruimte.
En welke zijn dan goed genoeg om bv een klok of schilderij met metalen frame mee op te hangen? Ik heb hier 0,0 verstand van.quote:
Geen idee, dat is namelijk van heel veel dingen afhankelijk.quote:Op maandag 18 april 2011 12:21 schreef Perzikvrucht het volgende:
[..]
En welke zijn dan goed genoeg om bv een klok of schilderij met metalen frame mee op te hangen? Ik heb hier 0,0 verstand van.
Gaat dat wel samen??quote:Op maandag 18 april 2011 12:29 schreef Janett het volgende:
[..]
Ja daar zit al mijn kleding in. Naast de meterkast heb ik nog een schoenenkast.
Heb je ook een foto van deze constructie?quote:Op maandag 18 april 2011 16:51 schreef loecje het volgende:
ik had net allemaal foto's gemaakt. camera vergeten mee te nemen naar mn internetadresje![]()
ik heb het voor elkaar gekregen een plank(je) op te hangen met ijzerdraad, schroefoogjes en kroonsteentjes.
verder vandaag ff rondje ikea gedaan. o.a. eenLedberg lichtlijst voor onder de keukenkastjes. nog niet getest in het donker maar lijkt goed te werken. ook daar had ik een foto van...
Jawel, maar dit is wel illegaal. Daarnaast gaat dat ook niet echt snel.quote:Op maandag 18 april 2011 17:14 schreef Janett het volgende:
Kan je je telefoon niet als modem gebruiken? Doe ik nu ook, werkt prima.
Erg mooi! Ik zie alleen nergens iets om op te koken?quote:Op maandag 18 april 2011 20:17 schreef loecje het volgende:
foto's:
badkamer (rekje moet nog opgehangen worden en kastje past helaas niet door de afvoer)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
badkamer verlichting
[ afbeelding ]
keuken
[ afbeelding ]
keuken verlichting
[ afbeelding ]
kamer vanaf keuken
[ [url=]afbeelding[/url] ]
kamer vanaf raam
[ afbeelding ]
lege boekenkast
[ afbeelding ]
magneetjes testen, het werkt
[ afbeelding ]
klopt ik heb een week geleefd op magnetron/oven voer.quote:Op maandag 18 april 2011 20:26 schreef dynamiet het volgende:
[..]
Erg mooi! Ik zie alleen nergens iets om op te koken?
Netjes ingericht hoor en goed idee , dat ijzerdraad met kroonstentjequote:Op maandag 18 april 2011 20:19 schreef loecje het volgende:
en het plankje.
het hangt nog niet helemaal zoals het moet hangen. het ijzerdraad zat op een rol dus dat moet nog ff recht getrokken worden en dan op je juiste hoogte afgesteld. maar het hangt nu al erg stabiel en stevig.
plankje:
[ afbeelding ]
detail: schroefoogje in de lat, ijzerdraad vastgezet met een kroonsteentje(zonder plastic)
[ afbeelding ]
ja exlurker dat was een goed idee van jouquote:Op maandag 18 april 2011 20:50 schreef exlurker het volgende:
[..]
Netjes ingericht hoor en goed idee , dat ijzerdraad met kroonstentje
Hmm, even rondkijken bij ikea geeft ook nog zo direct geen oplossing. Vervelend dat het niet past zeg.quote:Op maandag 18 april 2011 20:46 schreef loecje het volgende:
handoek stang zit aan het kastje en dat kastje kan maar op 1 manier in elkaar.
ik heb het ook geprobeerd zonder handdoek rekje maar dan past het alsnog niet. kwartslag draaien past wel maar dan kunnen de lades niet meer open...
misschien zoek ik nog wel eens wat anders maar voor nu werkt het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |