abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95443722
Zijn er mensen van blok B, 1ste verdieping die wel signaal hebben op tv? Ik heb dat stekkertje in de meterkast ook al geprobeerd maar hij doet het nog steeds niet.
pi_95445254
Ik zit daar ook en bij mij werkt het, zie ik net. Is je eigen tv-kabel nog wel goed?
pi_95448350
bij mij deed ie t ook nadat ik het stekkertje erin heb gedaan!
Maar je moet wel even opnieuw de zenders zoeken/instellen, misschien dat het probleem daar zit?
pi_95453406
Nieuwe tv-kabel ook al geprobeerd, helaas nog niks.. Iemand nog andere ideeen?
pi_95454131
Er kan natuurlijk ook iets mis gaan met de bedrading naar jouw meterkast of vanaf de meterkast, maar dan heb je een monteur nodig. Heb je het radiosignaal al geprobeerd?
pi_95466078
Had nog even een vraagje: hoe is het mobie (evt 3G)l bereik in de studios? Heb je goed bereik of werkt zo'n container als een kooi van fahraday?
pi_95472229
Ik zie soms wel helft van verbindingsstrepen, maar nog geen wegvallers gehad van gesprekken oid.
pi_95476838
Ik loop bijna elke dag langs deze studio's, moet zeggen dat het er wel knus uitziet allemaal. Zelf zou ik er niet in willen wonen, hij valt nog altijd te klein uit voor mij, de locatie is uiteraard wel SUPER (vooral als je les hebt in ADL).
Veel plezier aan de kersverse bewoners gewenst, ik kijk uit naar knusse-kamer pics :D *O*
pi_95479783
En hoe zit het me wifi bereik? Eventueel mensen die hun internet al delen? Zijn er ook veel signalen op te vangen? Dit zorgt namelijk wel voor slechtere overdracht van jouw eigen signaal.

Trouwens, is het niet mogelijk(/toegestaan) om een netwerkkabel te leggen tussen twee studios? Mits deze natuurlijk mooi wordt weggewerkt.

[ Bericht 28% gewijzigd door Perzikvrucht op 14-04-2011 09:37:43 ]
pi_95479942
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 01:52 schreef 3Dino het volgende:
Ik loop bijna elke dag langs deze studio's, moet zeggen dat het er wel knus uitziet allemaal. Zelf zou ik er niet in willen wonen, hij valt nog altijd te klein uit voor mij, de locatie is uiteraard wel SUPER (vooral als je les hebt in ADL).
Veel plezier aan de kersverse bewoners gewenst, ik kijk uit naar knusse-kamer pics :D *O*
Ik denk dat de meeste studenten blij zijn met zo veel ruimte, ken er genoeg die het echt veeél slechter treffen.

Ik ben eigenlijk wel benieuwt hoe groot je zelf woont, misschien een idee om een foto in het studentenkamers topic te plaatsen?

[ Bericht 4% gewijzigd door dynamiet op 14-04-2011 13:27:49 ]
pi_95486813
Zijn er misschien mensen die in blok E, op de begane grond en rond huisnummer 582 komen te wonen en internet/tv willen delen ?
pi_95491026
He!
Ik kom in 602, dat is tegenover 582, en ik wil wel delen denk ik.
pi_95491569
Hey,
Ik hoor constant mensen over A, B, C en D, maar bijna niemand over E! Ik ga zelf ook in het 5e blok, zijn er hier nog wat aanstaande buren actief? Ik ga op 626 wonen, dus eerste verdieping. Iemand internet delen? (A)
pi_95503555
Morgen sleutel! :D

Zijn er nog mensen van blok C op de eerste verdieping die eventueel internet willen delen?
pi_95505734
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 19:17 schreef Janett het volgende:
Morgen sleutel! :D

Zijn er nog mensen van blok C op de eerste verdieping die eventueel internet willen delen?
Op welk nummer kom je? Ik kom ook eerste verdieping blok c!
Ooh your dream, here on the water. Warm the sand, the seagulls calling. Kissed by kindness
You gave me thiss, your fire becomes a kiss.
pi_95514351
338, jij?
pi_95519245
En, de derde ronde ook helemaal klaar voor de grote dag? ;)
I reject reality and substitute my own
pi_95549694
En ook ik heb maar even een account aangemaakt voor dit topic. Vandaag de sleutels opgehaald, zondag alles verhuizen. Blok C dus. Iemand die op de tweede verdieping internet wil delen?
pi_95550184
Vandaag ook mijn sleutels opgehaald, kreeg ook al verhuisdrang toen ik zag hoe iedereen druk bezig met het vervoeren van meubels etc :)

Helaas moet ik nog wachten tot na het weekend. Vanavond lukt niet en dit weekend nog werken.
:: Toenie ::
pi_95555927
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 09:26 schreef Perzikvrucht het volgende:
En hoe zit het me wifi bereik? Eventueel mensen die hun internet al delen? Zijn er ook veel signalen op te vangen? Dit zorgt namelijk wel voor slechtere overdracht van jouw eigen signaal.

Trouwens, is het niet mogelijk(/toegestaan) om een netwerkkabel te leggen tussen twee studios? Mits deze natuurlijk mooi wordt weggewerkt.
voor zover ik weet heeft niemand hier nog internet. er is ook nog geen enkel wifi netwerk te ontvangen.
ik ben als het goed is straks voorzien van internet. hopelijk vandaag(buurvrouw nog niet gesproken) of anders na het weekend
pi_95557702
Heb sinds vandaag internet :)
pi_95557875
welk internet heb je en hoe is het ontvangst buiten de studio? (gang of bij de buren ofzo?)
ik zal morgen eens rondje buurten of er al internet is.
pi_95557903
Ziggo, heb niet draadloos maar gewoon via kabel eerst. Kan er altijd nog een router bij kopen.
pi_95558682
hier(naja bij de buurvrouw) komt ook ziggo. daar zit dus niet standaard een draadloos router bij? dan moet ik nog maar ff navragen of dat nog nodig is anders heb ik er nog niets aan natuurlijk.
pi_95558731
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 21:02 schreef loecje het volgende:
hier(naja bij de buurvrouw) komt ook ziggo. daar zit dus niet standaard een draadloos router bij? dan moet ik nog maar ff navragen of dat nog nodig is anders heb ik er nog niets aan natuurlijk.
Nee bij mijn pakket, Internet Z1 en Dig. TV niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')