Ik heb die dingen wel zelf geïnstalleerd bij erg grote huizen en boerderijen maar dit was allemaal binnen de zelfde meterkast. ik weet niet hoe het werkt als het naar een andere meterkast moet.quote:Op maandag 11 april 2011 20:38 schreef Perzikvrucht het volgende:
[..]
Dat is inderdaad niet eens zo'n gek idee. Als dit inderdaad met een wachtwoord kan is dit eigenlijk ideaal. Wie heeft hier meer verstand van/ervaring mee?
Die van de keuken kan je wel uitzetten. Van buren nog geen enkele last ondervonden.quote:Op maandag 11 april 2011 20:34 schreef loecje het volgende:
dan hoor je die van de keuken nog steeds.
als je daar al last van hebt vraag ik me af hoeveel last je gaat hebben van je buren.
Hoe zet je die uit? Ik wist helemaal niet dat dat konquote:Op maandag 11 april 2011 20:51 schreef polavi het volgende:
[..]
Die van de keuken kan je wel uitzetten. Van buren nog geen enkele last ondervonden.
quote:Op maandag 11 april 2011 22:07 schreef Jansie het volgende:
Wie o wie komt er in blok D op de 1ste verdieping en wil internet delen?
Ik kom op nummer 490
Ik heb geen idee met hoeveel je internet kan delen, maar ik zit ook op de eerste verdieping in blok D, nr 476, wil best delen!quote:Op maandag 11 april 2011 22:20 schreef Perzikvrucht het volgende:
Nog iemand rondom 442 (blok D, eerste woonlaag) om internet te delen?
Ik had aan jaaropgave voldoende, ik heb niet eens stufi meer.quote:Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef Jansie het volgende:
Weet iemand of alleen een jaaropgave van 2010 van werk voldoende is om mee te nemen?
Of moet er ook perse een stufi verklaring bij?
Ok bedanktquote:Op maandag 11 april 2011 22:17 schreef polavi het volgende:
Bij de deur zitten twee knoppen. Met onderste knop zet je hem uit!
Jaaropgave is voldoende hoorquote:Op maandag 11 april 2011 22:28 schreef Jansie het volgende:
Weet iemand of alleen een jaaropgave van 2010 van werk voldoende is om mee te nemen?
Of moet er ook perse een stufi verklaring bij?
Oh ghehe hij doet het wel gewoonquote:Op maandag 11 april 2011 22:42 schreef polavi het volgende:
Haha, zo kom je nog eens een defect tegen :p Doet je buitenlampje het wel? Die brandt ook niet overal.
Haha, toch nog niets defect dus. Heb jij even gelukquote:Op maandag 11 april 2011 22:59 schreef Sieglinde het volgende:
[..]
Oh ghehe hij doet het wel gewoonmaar het geluid is zo zachtjes dat ik het eerst helemaal niet hoorde. Gelijk even mn buitenlampje gecheckt en die doet het ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |