Questo dovrebbe essere piu conveniente, altrimenti mando la mafiaquote:Op zondag 10 april 2011 15:33 schreef FadetoGreen het volgende:
Is er hier iemand goed in afdingen, bij voorkeur in het italiaans?
Ja dat ga ik doenquote:Op zondag 10 april 2011 15:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Questo dovrebbe essere piu conveniente, altrimenti mando la mafia
Nee klopt maar dat is anders in zo'n toeristische stad als Rome, waar ze flesjes water verkopen voor 4 euro en dat wil ik er echt niet voor betalen (moet nog genoeg geld hebben voor de whisky)quote:Op zondag 10 april 2011 15:47 schreef Thaboel het volgende:
Afdingen op een markt kan. Maar in een winkelmoet je bij de AH eens proberen
Dan kan ik ook zelf een kopen, en het water is in het buitenland over het algemeen niet bepaald gezond en ik heb geen zin om een week met explosieve diarree op de wc te zitten...quote:Op zondag 10 april 2011 16:02 schreef Thaboel het volgende:
1x flesje kopen daarna steeds optoppen...
Kun je nergens tegen dan?quote:Op zondag 10 april 2011 16:03 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Dan kan ik ook zelf een kopen, en het water is in het buitenland over het algemeen niet bepaald gezond en ik heb geen zin om een week met explosieve diarree op de wc te zitten...
Haha, ik loop liever niet het risico hahaquote:
Op zich best een goed idee, nu sla ik mezelf echt voor mn kop dat ik daar niet eerder aan gedacht heb -.-...quote:Op zondag 10 april 2011 16:06 schreef Thaboel het volgende:
Gewoon grote petflessen halen daar in de supermark. Kost geen drol
Ik weet het. Ik ben een geniequote:Op zondag 10 april 2011 16:10 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Haha, ik loop liever niet het risico haha
[..]
Op zich best een goed idee, nu sla ik mezelf echt voor mn kop dat ik daar niet eerder aan gedacht heb -.-...
soms ben ik idd zo blauw als een tientjequote:
Filmpje al gezien?quote:Op zondag 10 april 2011 12:32 schreef hoogvlieger het volgende:
jeuj, hoogvlieger ist beedigdgisteren midden in het centrum van Amersfoort
Als je op de Piazza Navona een flesje water gaat kopen betaal je dat er misschien voor, loop twee straten verder en je betaalt een schappelijke prijs voor een literflesquote:Op zondag 10 april 2011 15:49 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Nee klopt maar dat is anders in zo'n toeristische stad als Rome, waar ze flesjes water verkopen voor 4 euro en dat wil ik er echt niet voor betalen (moet nog genoeg geld hebben voor de whisky)
Als dislect behoud ik mij het voorrecht ten alle tijden een matig tot slechte spelling te mogen hanterenquote:Op zondag 10 april 2011 17:52 schreef Rave_NL het volgende:
Je Nederlandse spelling is evenredig met jouw benen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |