Ik denk dat ze zichzelf gewoon stiekum herkennenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt.. Een pispaaltje kiezen en met z'n allen daarop los. En degenen die daar het hardst aan meedoen schreeuwen vaak ook nog het hardst dat ze pesten op het schoolplein zo abject vinden
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik denk dat ze zichzelf gewoon stiekum herkennen
I know. jij discrimineert niet, jij haat iedereenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:33 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ho, dwarsliggertje.. Ik kies nooit maar 1 pispaaltje
Ja stel Valsche Servio's !quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:32 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt.. Een pispaaltje kiezen en met z'n allen daarop los. En degenen die daar het hardst aan meedoen schreeuwen vaak ook nog het hardst dat ze pesten op het schoolplein zo abject vinden
Psies!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
I know. jij discrimineert niet, jij haat iedereen
Ik heb ongeveer dezelfde lengte + het figuur van Laura.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das eigenlijk best een hele goede vraagquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:37 schreef ZaZoe het volgende:
Zou Bart Boos nou groter of kleiner dan Mootje geweest zijn?
Ze heeft vanmiddag al gezegd dat ze zich alweer 100% (jahaaa niet 200.000 miljoen%) vrijgezel voelt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
No shit, maar het nummer "ik leef niet meer van jou" had betrekking op Jo en haar ex.
kan iemand ff inzoomen ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:36 schreef Annelies-G het volgende:
[ afbeelding ]
Zal FOK er ook op staan??
daar is niks mis mee hoor moppie, hoop alleen dat jij niet zo een gierkarakter hebt als vrek lauraquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:38 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer dezelfde lengte + het figuur van Laura.![]()
Da's een COS of 300 terug maar is wel gebeurd overdag een keer...quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:38 schreef Pablolaatje het volgende:
Is Sprinkhaan Stef echt op Gerards gezicht gesprongen?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar is niks mis mee hoor moppie, hoop alleen dat jij niet zo een gierkarakter hebt als vrek laura
jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:38 schreef Pablolaatje het volgende:
Niks mis mee tochquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:38 schreef AYLI het volgende:
[..]
Ik heb ongeveer dezelfde lengte + het figuur van Laura.![]()
ja, en niet te zuinig ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:38 schreef Pablolaatje het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar is niks mis mee hoor moppie, hoop alleen dat jij niet zo een gierkarakter hebt als vrek laura
Hoelang zitten ze er nu?quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:39 schreef Caland het volgende:
Hoeveel dagen heeft Monique zich al niet gewassen?
Haha die had ik dan gemist..quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:39 schreef waxmask het volgende:
[..]
Da's een COS of 300 terug maar is wel gebeurd overdag een keer...
Gefeliquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben net terug van verjaardag van dochter, ga hier gewoon verder
ff lekker scharenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:40 schreef versabommie het volgende:
Geil gezicht hoor, Joanna en Philip die lekker elkaars vagina tegen elkaar aan schurken!
gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
vast nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:40 schreef Niki.P het volgende:
Zou dit gewoon een drama-loos feestje worden!
Dat is niet te hopenquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:40 schreef Niki.P het volgende:
Die zin werkt als een hondenfluitje op PBquote:
Niet helemaal, ze draaien wel drama-muziekquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:40 schreef Niki.P het volgende:
Eerlijk gezegt is het leven te kort om te verdoen aan pispaaltjes kiezen daarop los gaan en pesten en dat soort dingen, vind ik, als men er ook iets leuks van kan maken voor zichzelf en omgeving. Plezier ten koste van anderen gaat altijd ten koste van iets, wellicht ten koste van forum bezoekers die wegblijven in dit geval, plezier maken met anderen trekt mensen aan. Maar niet iedereen begrijpt dat of wil dat begrijpen, en dat respecteer ik dan maar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:36 schreef Laysa het volgende:
[..]
en van manlief moet Karim dan ook mee!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:41 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik wil ook zo'n feestje! En Gerard mag ook komen!!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:41 schreef henkvandetillaart het volgende:
ik neem een wilde gok. Monique?
GEFELICITEERD MET JE DOCHTERquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
quote:
Welnee want zelfs Faalex negeerde haar hoofdzakelijk op feestjes omdat ie haar te saai vondquote:
quote:
Jammergenoeg wel, had anders goeie hoop dat die lange vrek op bed zou liggen te rotten (en niet in beeld dus)quote:
ja dus nog fouter dan fout hahaquote:Op zaterdag 9 april 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:
Het foute feestje is opeens een Nederlandstalig feestje geworden?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Zie je Dennis, ze wil mij, ze wil mij, ze wil mij
dat malle koppie met die kikkerogen........nou Flip je mag haar hebbe, en die malle moeder krijg je er kado bij
![]()
![]()
Fout feestje Leuk Nederlands talig feestje vind ik ook leuk!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 23:42 schreef iBenny het volgende:
Het foute feestje is opeens een Nederlandstalig feestje geworden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |