Idd,ik dacht dat t niet goed zou komen maar ze hebben hard en serieus gewerkt.quote:Op zaterdag 16 april 2011 22:33 schreef Coos het volgende:
Ik vreesde vooraf het ergste maar toch, petje af voor die lui!
Inderdaad; ik vind de afleveringen waar je je lekker kunt verbazen of ergeren toch een stuk leukerquote:Op zondag 17 april 2011 00:52 schreef WammesWaggel het volgende:
En dan de volgende aflevering weer een gezonde portie ellende AUBdit gaat veel te vaak goed recentelijk
![]()
Ik ook heerlijk leedvermaak.quote:Op zondag 17 april 2011 10:51 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Inderdaad; ik vind de afleveringen waar je je lekker kunt verbazen of ergeren toch een stuk leuker
Ja, eerst was het nog een grote puinzooi, en toen was het in het volgende shot '4 maanden later' helemaal af. Ook lekker Hollands om om 18:00 te stoppen met werken, morgen weer een dagquote:Op zondag 17 april 2011 11:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik ook heerlijk leedvermaak.
Maar leuk stel gisteren had het nooit verwacht dat ze dit allemaal even gingen doen met z'n tweetjes.
Maar toch twijfel ik of ze echt zelf die verbouwingen hebben gedaan. Ze lieten amper iets zien van de verbouwing zelf. Enkel dat de man een gat in de muur maakte en wat ruimte voor een raam.
herhaling... maar ik heb em nog niet gezien...quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
Ik schakel net in,is dit nieuw of herhaling?
Ik wacht het even af, komt me nog niet heel bekend voor.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
herhaling... maar ik heb em nog niet gezien...
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:15 schreef Karina het volgende:
Het Frans is zoals gewoonlijk weer om te huilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |