Ik ook heerlijk leedvermaak.quote:Op zondag 17 april 2011 10:51 schreef zeeuws jongetje het volgende:
[..]
Inderdaad; ik vind de afleveringen waar je je lekker kunt verbazen of ergeren toch een stuk leuker
Ja, eerst was het nog een grote puinzooi, en toen was het in het volgende shot '4 maanden later' helemaal af. Ook lekker Hollands om om 18:00 te stoppen met werken, morgen weer een dagquote:Op zondag 17 april 2011 11:28 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik ook heerlijk leedvermaak.
Maar leuk stel gisteren had het nooit verwacht dat ze dit allemaal even gingen doen met z'n tweetjes.
Maar toch twijfel ik of ze echt zelf die verbouwingen hebben gedaan. Ze lieten amper iets zien van de verbouwing zelf. Enkel dat de man een gat in de muur maakte en wat ruimte voor een raam.
herhaling... maar ik heb em nog niet gezien...quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:10 schreef Karina het volgende:
Ik schakel net in,is dit nieuw of herhaling?
Ik wacht het even af, komt me nog niet heel bekend voor.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
herhaling... maar ik heb em nog niet gezien...
quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:15 schreef Karina het volgende:
Het Frans is zoals gewoonlijk weer om te huilen.
Papa fume un pipequote:Op zaterdag 30 april 2011 23:15 schreef Karina het volgende:
Het Frans is zoals gewoonlijk weer om te huilen.
Gaat weinig mis.quote:
Ik zou toch niet met mijn hele familie samen willen werken eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:49 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ze hebben wel het geluk dat ze niet in een isolement zijn geraakt omdat ze juist met het grootste deel van de familie, gezamenlijk naar Frankrijk zijn geëmigreerd.
Ik ook niet, maar je houdt het daardoor wel langer vol.quote:Op zaterdag 30 april 2011 23:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou toch niet met mijn hele familie samen willen werken eigenlijk.
En zij zouden juist binnen 5 minuten een huis hebben.quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:12 schreef HanSchwulo het volgende:
dit is wel duidelijk voor de crisis. nu raakt die ouwe dat appartementje aan de straatstenen niet meer kwijt. en dat verhuurbureautje zal er ook wel niet meer zijn :-)
ze zouden de bars en restaurants nu voor het uitkiezen hebben!quote:Op donderdag 19 mei 2011 22:14 schreef Igen het volgende:
[..]
En zij zouden juist binnen 5 minuten een huis hebben.
Oh even kijken! Ben benieuwd hoe dit afloopt!quote:
volgende aflevering wordt nog veel leukerquote:Op donderdag 19 mei 2011 22:18 schreef HanSchwulo het volgende:
haha. dit is één van de beste afleveringen tot nu toe.
neequote:Op donderdag 19 mei 2011 23:13 schreef fespo het volgende:
heb je de party snacks (vlammetjes?) al gezien?
Dat komt eigenlijk altijd gewoon goed terecht hoor. En in dit geval ook. Gewoon een tweede hond beloven en alles is weer koek en ei.quote:Op donderdag 19 mei 2011 23:16 schreef Urquhart het volgende:
Ik snap nooit wat die ouders altijd bezield om die kinderen in deze leeftijdscategorie mee te slepen naar het buitenland.
Met of zonder de bar?quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:32 schreef Jane het volgende:
Ik las op de site van Ik Vertrek dat dit stel inmiddels uit elkaar is.
Zonder Spaans appartement, iig.quote:
http://www.ikvertrek.nl/emigranten-profiel/gr%C3%BCnewaldquote:Zoals veel mensen al weten zijn wij al weer een tijd terug. Na een heftig jaar hebben wij besloten om uit elkaar te gaan , het gaat ons beiden goed. Ik woon samen met mij 2 boys. Jules woont bij een nieuwe partner
Nee, heel vreemd.quote:
Veel mensen zeggen dan dat dat sneu is. Het spijt me wel hoor, maar dit is gewoon een hard gelach. Deze mensen doen er alles aan om zichzelf gek te maken. Is dat treurig, ach man iedereen is vrij te doen wat ie wil en of ie zn verstand gebruikt.quote:
Eerst dat met het appartement en dan gewoon goedgelovig opnieuw erin trappenquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:43 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee, heel vreemd.
Ze zijn iets te goedgelovig.
Ik vind het wel treurig voor de kinderen. Die hebben hier niet voor gekozen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:47 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Veel mensen zeggen dan dat dat sneu is. Het spijt me wel hoor, maar dit is gewoon een hard gelach. Deze mensen doen er alles aan om zichzelf gek te maken. Is dat treurig, ach man iedereen is vrij te doen wat ie wil en of ie zn verstand gebruikt.
Konden vast de druk niet aanquote:Op donderdag 26 mei 2011 21:47 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Veel mensen zeggen dan dat dat sneu is. Het spijt me wel hoor, maar dit is gewoon een hard gelach. Deze mensen doen er alles aan om zichzelf gek te maken. Is dat treurig, ach man iedereen is vrij te doen wat ie wil en of ie zn verstand gebruikt.
Voor kinderen is t altijd sneu.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:48 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het wel treurig voor de kinderen. Die hebben hier niet voor gekozen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |