ik vind dat je zoveel geld wel moet verdienen, zoals gerard en karim er elke dag weer iets moois van maken. en niet op bed onder hun dekbed liggen zoals lauraquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:03 schreef Datweetjeniethé het volgende:
[..]
EN dat is toch ook het einddoel ?
Alles ertussenin is maar bijzaak hahaha
wij moeten toch ook wat te lachen hebben hierquote:
Tsja, dan blijft een bezem toch wel ideaal he.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
in een stad als Amsterdam kan je moeilijk parkeren dus ik bedank deze keer
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja, dan blijft een bezem toch wel ideaal he.
Gewoon Amsterdam mijden.. ben je ook klaar.quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja, dan blijft een bezem toch wel ideaal he.
ze speelt helemaal het spel niet juist...ligt 23 uur vd dag te slapenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:04 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja zo stom van dr dat ze het spel speelt
Das express gedaan door de rdactie....zodat de streamers dan weer kunn zeiken dat ze een stomme broek aan heeft....want daar kiest ze zelf voorquote:
ja ze zijn ook leuk om naar te kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:05 schreef Annelies-G het volgende:
De mannen hebben duidelijk meer lol en gaan er echt voor, ze hebben de dansje al aardig onder de knie
Ik heb een eigen parking plaats dus zie geen probleemquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:03 schreef Toverheks het volgende:
[..]
in een stad als Amsterdam kan je moeilijk parkeren dus ik bedank deze keer
Ik kijk niet eens naar de vrouwenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ze zijn ook leuk om naar te kijken
Mwoh....ze heeft alex toch mooi weg gewerkt....de volgende is karimquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ze speelt helemaal het spel niet juist...ligt 23 uur vd dag te slapen
Haar rug lijkt vast te zitten, Ze swingt niet met haar schouders, bovenlijf en armen, misschien overgehouden uit het modellen gedoe.quote:
wees er maar trots op hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:06 schreef Laysa het volgende:
[..]
Mwoh....ze heeft alex toch mooi weg gewerkt....de volgende is karim
Nouuuuuu laatst mocht ik niet meer Alex-bashenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:00 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Je mag hier alles over de bewoners typen, het is tenslotte COS! Commentaar op (de) Streams
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |