Ja vooral Karim en Gerardquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja ze zijn ook leuk om naar te kijken
het had wel iets meer sexy mogen zijn , meer glitters of zo, nu is het net of ze naar de camping gaatquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:05 schreef Laysa het volgende:
[..]
Das express gedaan door de rdactie....zodat de streamers dan weer kunn zeiken dat ze een stomme broek aan heeft....want daar kiest ze zelf voor
Yep, vond het ook al op dat stoeipakje lijken wat ze toen speciaal voor maik in bed had aangetrokken..quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:07 schreef Ireth het volgende:
Heeft Mo nou weer een ander stoeipakje aan?
je mag hier zeggen over de bewoners wat je wil hoor, de mensen hier in het forum mogen het niet tegen elkaar, dat is het verschil dus zeg lekker wat je wil ik doe dat ookquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Nouuuuuu laatst mocht ik niet meer Alex-bashen![]()
![]()
Dus dacht zet er maar wat onder anders krijg je dat gezeik weer
mail jij de redactie even danquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:08 schreef Flow3r het volgende:
[..]
het had wel iets meer sexy mogen zijn , meer glitters of zo, nu is het net of ze naar de camping gaat
En jij laat je wat zeggen?? Laura mag je met alle liefde bashen hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
![]()
Dat moet een grapje zijn geweest. Alex-bashen is altijd toegestaanquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:07 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
![]()
Dan zal ik maar niets zeggen.. Ik ben van Mo's leeftijd ik ik vind soms De Kuikentjes zelfs nog leuk en soms doe ik ook nog Bambi in de DVD-spelerquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:55 schreef Darklight het volgende:
Vind eMo de spicegirls echt leuk? Dat is toch leuk als je <10 bent
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dan zal ik maar niets zeggen.. Ik ben van Mo's leeftijd ik ik vind soms De Kuikentjes zelfs nog leuk en soms doe ik ook nog Bamby in de DVD-speler
nou nee, dat gaat weer te ver, maar de andere dames zien er wel sexy uit en zij krijgt zo'n lompe broekquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:08 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
En jij laat je wat zeggen?? Laura mag je met alle liefde bashen hoor
Ja maar dat ene uurtje dat ze wakker is, speelt ze het spel goed jongen!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:05 schreef Stability het volgende:
[..]
ze speelt helemaal het spel niet juist...ligt 23 uur vd dag te slapen
Tja...ze duwen mensen graag nog even extra in een bepaalde rolquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:10 schreef Flow3r het volgende:
[..]
nou nee, dat gaat weer te ver, maar de andere dames zien er wel sexy uit en zij krijgt zo'n lompe broek
Vast welquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:10 schreef danilel het volgende:
komt errrrrrrrr eennnnnnnnnn strrrrrrrreamlock????
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat moet een grapje zijn geweest. Alex-bashen is altijd toegestaan
ik ben geen jongenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:10 schreef Wazigwijfke het volgende:
[..]
Ja maar dat ene uurtje dat ze wakker is, speelt ze het spel goed jongen!!
ze had er eentje tijdens haar verjaardagsvreten geloof ikquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:10 schreef Pearlbitch het volgende:
YEsssssssssssssssssssssssssssssssssss
Laura aan de alcohol eindelijk na 8 weken!!!!!!
Dat moet gewoon in de wetquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat moet een grapje zijn geweest. Alex-bashen is altijd toegestaan
was er meer keuze dan?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:10 schreef Lady-night het volgende:
Ze mochten hun kleding zelf uitzoeken hoor...dus ook Lau
Ooooooooooooohhh.. ALEX vergeeff MEEEEEEEEeeeEEEeequote:Op zaterdag 9 april 2011 22:11 schreef Niki.P het volgende:
Haar vriendje is weg en Laura gaat aan de alcohol!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:11 schreef md89 het volgende:
Passoa? Dat drinken ze toch in de brugklas?
quote:
Das het laura nivo iddquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:11 schreef md89 het volgende:
Passoa? Dat drinken ze toch in de brugklas?
spaar die jongen asjeblieft...die kan zoveel beter krijgen dan die harkerige kriebelaarquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:12 schreef Lutte het volgende:
Passoa? Waarschijnlijk in de hoop dat Laura een keer drinkt en met Karim eindigt?
Dan verwijs ik je toch echt naar onze kunstenares Stabilityquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe zal ze al;s moeder of als oma zijn ?
Ja... snap jij die redenatie, heeft dat Q music een beetje marktaandeel?quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:12 schreef Gamey het volgende:
Programma is echt BIG q-music doet er aan mee
duh
Nou, hij is welkom hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:12 schreef Stability het volgende:
[..]
spaar die jongen asjeblieft...die kan zoveel beter krijgen dan die harkerige kriebelaar
hahahaha dan kan ik weeeeer niet verder streams kijkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan verwijs ik je toch echt naar onze kunstenares Stability
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |