Competitie is beslist.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:00 schreef inZanity het volgende:
Volgens Gardiola is de competite het belangrijkst, dat is te zien aan de opstelling
Precies, daarom moet ie niet zo slap lullen. Gewoon alvast even indekken voor het aanstaande verlies in de CL.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Precies, daarom moet ie niet zo slap lullen. Gewoon alvast even indekken voor het aanstaande verlies in de CL.
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:00 schreef inZanity het volgende:
Volgens Gardiola is de competite het belangrijkst
Don't know, don't care. Maar dat is waarschijnlijk wel wat hij bedoelde.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Hij dekt zich toch niet in?
Zo ontzettend mee oneens. Villa is een meester in het kaatsen en ik vind Villa zo ontzettend veel beter als "assistent" van Messi met Messi als centrum spits.quote:
Villa is een 442 speler.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo ontzettend mee oneens. Villa is een meester in het kaatsen en ik vind Villa zo ontzettend veel beter als "assistent" van Messi met Messi als centrum spits.
MVP = dodelijk, zolang V & P maar M bedienen in het centrum
Je slaat voor het gemak S & A gewoon even overquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo ontzettend mee oneens. Villa is een meester in het kaatsen en ik vind Villa zo ontzettend veel beter als "assistent" van Messi met Messi als centrum spits.
MVP = dodelijk, zolang V & P maar M bedienen in het centrum
Wie? Savi?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Je slaat voor het gemak S & A gewoon even over?
Ja.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft Afellay eigenlijk al een keer gescoord?
In de beker tegen Real Betisquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft Afellay eigenlijk al een keer gescoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |