Niet als je de nummer 3 van Spanje bentquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:43 schreef napoleonfour het volgende:
Ach zulke dagen heb je er gewoon tussen zitten.
ja soms zit het mee en soms zit het tegenquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:43 schreef napoleonfour het volgende:
Ach zulke dagen heb je er gewoon tussen zitten.
30-0 tegen Feyenoordquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:46 schreef Gramulanion het volgende:
Dus als dit elftal van Madrid tegen Twente zou spelen, zou het 14-1 staan.
Zelfs dan heb je van die dagen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Niet als je de nummer 3 van Spanje bent
Ze worden gewoon kapot gespeeld door een veel beter team.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:11 schreef ForumPimp het volgende:
Valencia heeft best wel een mooi team, maar dit gaat nergens over.
Pijnlijk groot verschil tussen de nr. 2 en nr. 3quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze worden gewoon kapot gespeeld door een veel beter team.
Dat bedoelde ik ook met mijn post, Valencia heeft een mooi team staan. Real walst er zo over heen met het B elftal.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze worden gewoon kapot gespeeld door een veel beter team.
Eredivisie zuigt piemel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:14 schreef msnk het volgende:
Zo zie je maar dat Ajax gewoon veel beter is dan Valencia
Competitie is beslist.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:00 schreef inZanity het volgende:
Volgens Gardiola is de competite het belangrijkst, dat is te zien aan de opstelling
Precies, daarom moet ie niet zo slap lullen. Gewoon alvast even indekken voor het aanstaande verlies in de CL.quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:01 schreef inZanity het volgende:
[..]
Precies, daarom moet ie niet zo slap lullen. Gewoon alvast even indekken voor het aanstaande verlies in de CL.
quote:
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:00 schreef inZanity het volgende:
Volgens Gardiola is de competite het belangrijkst
Don't know, don't care. Maar dat is waarschijnlijk wel wat hij bedoelde.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:03 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Hij dekt zich toch niet in?
Zo ontzettend mee oneens. Villa is een meester in het kaatsen en ik vind Villa zo ontzettend veel beter als "assistent" van Messi met Messi als centrum spits.quote:
Villa is een 442 speler.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo ontzettend mee oneens. Villa is een meester in het kaatsen en ik vind Villa zo ontzettend veel beter als "assistent" van Messi met Messi als centrum spits.
MVP = dodelijk, zolang V & P maar M bedienen in het centrum
Je slaat voor het gemak S & A gewoon even overquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zo ontzettend mee oneens. Villa is een meester in het kaatsen en ik vind Villa zo ontzettend veel beter als "assistent" van Messi met Messi als centrum spits.
MVP = dodelijk, zolang V & P maar M bedienen in het centrum
Wie? Savi?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Je slaat voor het gemak S & A gewoon even over?
Ja.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft Afellay eigenlijk al een keer gescoord?
In de beker tegen Real Betisquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:05 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Heeft Afellay eigenlijk al een keer gescoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |