Dat is inderdaad ongepast.quote:
Mogelijk stukjes waarop hij rondloopt met het wapen. Beelden waarop mensen worden neergeschoten/doodgeschoten zullen niet vrijgegeven worden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:14 schreef gerco94 het volgende:
zullen er ooit beveiligingsbeelden vrijkomen?
waarom zouden we die willen zien eigenlijk ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef Messina het volgende:
[..]
Mogelijk stukjes waarop hij rondloopt met het wapen. Beelden waarop mensen worden neergeschoten/doodgeschoten zullen niet vrijgegeven worden.
Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef Messina het volgende:
[..]
Mogelijk stukjes waarop hij rondloopt met het wapen. Beelden waarop mensen worden neergeschoten/doodgeschoten zullen niet vrijgegeven worden.
Ze waren aan het wachten op einde van #twitterstiltequote:Op zaterdag 9 april 2011 20:14 schreef PiRANiA het volgende:
Ik zit nu wel te wachten op de persco. Iemand een ideE?
Moest er ook nog aan denken vandaag ja, pas nog een reportage gezien van de man in kwestie die nu gewoon volwassen is. Vreselijk zoiets.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef Claudia_x het volgende:
Het verhaal van dat kindje dat de winkel is ingetrokken net nadat de ouders waren neergeschoten doet me denken aan het verhaal van een jongetje dat een schietpartij door de bende van Nijvel overleefde. Heel vreselijk.
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:15 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
waarom zouden we die willen zien eigenlijk ?
Hij heeft er een boek over geschreven: "Niet schieten, dat is mijn papa."quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Moest er ook nog aan denken vandaag ja, pas nog een reportage gezien van de man in kwestie die nu gewoon volwassen is. Vreselijk zoiets.
Fake ones.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Iemand al een hyves facebook etc van Tristan gevonden ?
Die zijn gedelete.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nee die zijn er niet (enkel neppe)quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Yep en ook al verwijderd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:16 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die is vanmorgen aangemaakt, dus nep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |