Triest om je gelijk te verschuilen achter een troll, terwijl je de hele tijd al hele domme opmerkingen maakt.quote:
Dat was gewoon een clownquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die kerel van moerdijk was echt een koning toen, zijn nog hele photoshop topics over volgeschreven op fok
Wim Deniequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die kerel van moerdijk was echt een koning toen, zijn nog hele photoshop topics over volgeschreven op fok
quote:Om 20.30 uur is bekend of er wel of geen explosieven zijn gevonden in drie winkelcentra in #Alphen
sowieso 'was' nu hequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:42 schreef Tamashii het volgende:
De dader is of was lid van een schietvereniging word beweerd.
heel leuk :/quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:42 schreef fh101 het volgende:
[..]
sowieso 'was' nu he
sorry voor deze extreem flauwe opmerking
Is, indien nog niet uitgeschreven.. Dood of niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:42 schreef fh101 het volgende:
[..]
sowieso 'was' nu he
sorry voor deze extreem flauwe opmerking
Verschilt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:39 schreef Habork het volgende:
Hoeveel kogels zitten er ongeveer in een magazijn? Of verschilt dit per wapen?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef bl0emetjE het volgende:
brrrrr
Ik vond het net best eng om zelf de supermarkt in te gaan hier.
Waaromquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef bl0emetjE het volgende:
brrrrr
brrrrr
Ik gelukkig niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef bl0emetjE het volgende:
brrrrr
brrrrr
Zouden ze eindelijk de persoon gevonden hebben die met een mitrailleur in die schietschool van de politie heeft geschoten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:42 schreef Tamashii het volgende:
De dader is of was lid van een schietvereniging word beweerd.
brrrrr
En is nu met vervroegd pensioenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Royal sadness.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef bl0emetjE het volgende:
brrrrr
Stel je aan..quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef bl0emetjE het volgende:
brrrrr
Er loopt echt niet overal zo'n figuur rond nu hoor..quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef bl0emetjE het volgende:
brrrrr
Denk je dat werkelijk?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef Selestha het volgende:
[..]
Er loopt echt niet overal zo'n figuur rond nu hoor..
Ik denk het juist wel en vooral bij haar in de buurt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef Selestha het volgende:
[..]
Er loopt echt niet overal zo'n figuur rond nu hoor..
Waarom een baas?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
En is nu met vervroegd pensioen
Wel een baas hoor.
Nederland 1quote:
They climbing in yo windows they snatchin yo peoples up!quote:
lolquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef bl0emetjE het volgende:
brrrrr
Schaapquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef bl0emetjE het volgende:
brrrrr
Doe ff normaalquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef bl0emetjE het volgende:
brrrrr
Is allemaal hier te volgen http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/quote:
Laat het alsjeblieft die sukkel van Beaudelaire zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:45 schreef Auti het volgende:
19.05 uur: Inval in woning
De politie heeft een huiszoeking gedaan in een woning in de buurt van het winkelcentrum. Er worden computers naar buiten gedragen. De pers wordt op afstand gehouden. Er zijn veel politieteams in de buurt.
(twitteraar misschien?)
Vast wel een vage Russische sitequote:
Ja. Omdat ik niet meteen roep wat een faal degene is die ik quote, maar even op de realiteit wijs, moet je mij aankijken op wat degene die ik gequote heb zegt?quote:
Ik hoorde zojuist dat hij weggelopen wasquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:46 schreef Auti het volgende:
[..]
Is allemaal hier te volgen http://nos.nl/nieuws/live/journaal24/
Nu reguliere uitzending en herhaling, persco's komen live
Nee nos.ru welquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:46 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:
[..]
Vast wel een vage Russische site![]()
Nos.nl ooit aleens in je opgekomen?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik hoorde zojuist dat hij weggelopen was
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
![]()
Nog 10 minuten voor de twitterstilte.. nog mensen die eraan meedoen?
ik 24/7quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
![]()
Ik wel, ik hou mijn hele leven al twitterstiltequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
![]()
brrrrr
Euh... Ja.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:46 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ja. Omdat ik niet meteen roep wat een faal degene is die ik quote, maar even op de realiteit wijs, moet je mij aankijken op wat degene die ik gequote heb zegt?
"slachtoffer"?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:46 schreef PiRANiA het volgende:
19.40: Slachtoffer heeft geen militaire achtergrond.
http://www.alphenopweg.nl/Smartsite.shtml?id=77153
Ik moet er nog om lachen ook!quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:47 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ik hoorde zojuist dat hij weggelopen was
Ik doe al jaren aan twitterstilte. Ik kan het aanraden.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
![]()
Daar lijkt het op.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:48 schreef Robin__ het volgende:
heb die rtl verslaggeefster nou letterlijk met dr oor tegen de deur staan luisteren ofzo?
En een glas.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:48 schreef Robin__ het volgende:
heb die rtl verslaggeefster nou letterlijk met dr oor tegen de deur staan luisteren ofzo?
je kunt je ook gewoon aanstellen..quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef bl0emetjE het volgende:
brrrrr
Ik vond het net best e.ng om zelf de supermarkt in te gaan hier.
En op z'n McGyvers maakt ze van een glas en een paperclip hyper geavanceerde afluisterapparatuur.quote:
Waar the hell slaan al die reacties op? Kan dat best wel begrijpen. :squote:
Ik moet nog een fles cola halen maar ik denk dat ik maar iets bestel en laat brengen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef Ausputzert het volgende:
Ik heb voor de zekerheid toch maar even mijn kogelvrij vest van zolder gehaald, voordat ik naar de AH liep om een diepvriespizza te halen.
Je had ook preventief het vuur kunnen openen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef Ausputzert het volgende:
Ik heb voor de zekerheid toch maar even mijn kogelvrij vest van zolder gehaald, voordat ik naar de AH liep om een diepvriespizza te halen.
Komop zeg. Klein kindquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Waar the hell slaan al die reacties op? Kan dat best wel begrijpen. :s
ja toch. Want dit inspireert andere mensen dus het kan zomaar gebeuren :Squote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dan ben jij ook niet goed bij je hoofd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haal ook even een kogelbiefstuk dan, uit voorzorg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:49 schreef Ausputzert het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |