Hnnnnnnngg....quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.hartvannederla(...)hen-is-wereldnieuws/
Klinkt altijd wel een beetje als een soort misplaatste 'trots' dat Nederland weer een keertje in het wereldnieuws isquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:36 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
http://www.hartvannederla(...)hen-is-wereldnieuws/
Ja alleen Leiden had ik niet eerder genoemd gezienquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:38 schreef Ciske- het volgende:
Het AD is nog voorzichtig mbt de formulering.
Woeh, dan komt het toch we erg dichtbij...quote:
Verschilt inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:39 schreef Habork het volgende:
Hoeveel kogels zitten er ongeveer in een magazijn? Of verschilt dit per wapen?
Het verschilt, maar bij een ak-47, die toch veel voorkomen, zit je aan de 30 per clip.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:39 schreef Habork het volgende:
verschilt ook per magazijnquote:
Wat denk je nou zelf?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:39 schreef Habork het volgende:
Common sense.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:40 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Hoe weet je dit? Toevallig een gun thuis?
Want dat is niet algemeen bekend of zo.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:40 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
Dit wéét je gewoonquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:40 schreef Fosfolipide het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:35 schreef matthijst het volgende:
http://alphen.nu/?p=forum&topic=53339&lastpage=1
quote:Ja, er waren superveel schoten die steeds dichterbij kwamen, dus ben toen op een gegeven moment van m'n kassa afgerend. Ik had geen 10 sec later moeten zijn, want toen heeft hij zich dus 2 meter naast mijn kassa neergeschoten. Blij dat ik niet achterom heb gekeken en dat hij niet verder de AH is ingerend. Heb later wel het lijk zien liggen, helemaal bebloed...
Wel een verademing t.o.v. de Telegraaf.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:38 schreef Ciske- het volgende:
Het AD is nog voorzichtig mbt de formulering.
Die kerel van moerdijk was echt een koning toen, zijn nog hele photoshop topics over volgeschreven op fokquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:40 schreef Temlin het volgende:
Deze burgemeester is trouwens wel goed bezig, beter dan die gast van Moerdijk toen.
Triest om je gelijk te verschuilen achter een troll, terwijl je de hele tijd al hele domme opmerkingen maakt.quote:
Dat was gewoon een clownquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die kerel van moerdijk was echt een koning toen, zijn nog hele photoshop topics over volgeschreven op fok
Wim Deniequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Die kerel van moerdijk was echt een koning toen, zijn nog hele photoshop topics over volgeschreven op fok
quote:Om 20.30 uur is bekend of er wel of geen explosieven zijn gevonden in drie winkelcentra in #Alphen
sowieso 'was' nu hequote:Op zaterdag 9 april 2011 19:42 schreef Tamashii het volgende:
De dader is of was lid van een schietvereniging word beweerd.
heel leuk :/quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:42 schreef fh101 het volgende:
[..]
sowieso 'was' nu he
sorry voor deze extreem flauwe opmerking
Is, indien nog niet uitgeschreven.. Dood of niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:42 schreef fh101 het volgende:
[..]
sowieso 'was' nu he
sorry voor deze extreem flauwe opmerking
Verschilt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:39 schreef Habork het volgende:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef bl0emetjE het volgende:
brrrrr
Ik vond het net best eng om zelf de supermarkt in te gaan hier.
Waaromquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef bl0emetjE het volgende:
brrrrr
brrrrr
Ik gelukkig niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef bl0emetjE het volgende:
brrrrr
brrrrr
Zouden ze eindelijk de persoon gevonden hebben die met een mitrailleur in die schietschool van de politie heeft geschoten?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:42 schreef Tamashii het volgende:
De dader is of was lid van een schietvereniging word beweerd.
brrrrr
En is nu met vervroegd pensioenquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:41 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Royal sadness.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef bl0emetjE het volgende:
brrrrr
Stel je aan..quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef bl0emetjE het volgende:
brrrrr
Er loopt echt niet overal zo'n figuur rond nu hoor..quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:44 schreef bl0emetjE het volgende:
brrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |