Die spelen morgen pasquote:
Wat maakt jou kapot?quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:15 schreef Voorschrift het volgende:
Ik ben ka-pot, iets interessants gebeurd afgelopen 24 uur?
Och je weet maar nooit, maar laten we hopen van niet nee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Die spelen morgen pas
Of een gelijkspelletje van Excelsior ook tot schietpartijen leidt durf ik te betwijfelen.
Combinatie van slaapgebrek, tabak, alcohol en druk bezig zijn.quote:
Sterkte.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Combinatie van slaapgebrek, tabak, alcohol en druk bezig zijn.
Ik ben wel benieuwd bij welke schietvereniging hij zat. De Alphense schietvereniging doet alleen luchtdruk nl.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:49 schreef GSbrder het volgende:
Ik zou het trouwens wel afschuwelijk vinden als politieke partijen de schietpartij in Alphen gaan gebruiken om de schietverenigingen minder vrijheden te geven.
Toch de voorbodes van 2012 dus.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:53 schreef Dutchnative het volgende:
En dan ook nog n's twee grote heidebranden.
Geen enkele schietvereniging geeft 24-jarige leden permissie om volautomatische vuurwapens te gebruiken. Als de Alphense schietvereniging hem enkel met luchtdruk liet schieten, zal dat het debat omtrent vuurwapens niet beinvloeden, ongenuanceerd als de hedendaagse politiek is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:51 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd bij welke schietvereniging hij zat. De Alphense schietvereniging doet alleen luchtdruk nl.
Nee he, niet die onzin op de late avond.quote:
Klopt. Genoeg voer voor de anti-wapenlobbyquote:
en voor de pro's want die kunnen weer hun eigen draai eraan gevenquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Klopt. Genoeg voer voor de anti-wapenlobby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |