quote:Op zondag 10 april 2011 10:35 schreef betyar het volgende:
ik heb toch liever muziek uit de jaren 60 en 70, uitgezonderd de Beatles en dat soort meuk.
Melding zondagspolitie.quote:Op zondag 10 april 2011 10:36 schreef betyar het volgende:
verder ben ik op deze mooie zondag lekker twee raamkozijntjes aan het maken.
Och, ik begrijp zoveel dingen niet.quote:Op zondag 10 april 2011 10:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad.
Ik begrijp niet dat Erik van zulke oude muziek houdt.
Dat soort meuk behoort ook daartoe.quote:
quote:
Zit ik nu ook op, zal tijdens mijn stage wel intensiever gaan gebruiken.quote:Op zondag 10 april 2011 10:42 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik ben fan van Linkedin. Als er ergens een kermisattractie is dan is dat daar wel.
Het lijkt mij wel aardig om daar een fake profiel aan te maken op 1 april. Met een cv van heb ik jou daar. Ik ben benieuwd hoeveel organisatietijgers er dan gaan reagerenquote:Op zondag 10 april 2011 10:43 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zit ik nu ook op, zal tijdens mijn stage wel intensiever gaan gebruiken.
Mike & the Mechanics is ook kut geworden zeg, nu alle oude leden weg zijn
En als die dat dan doen, wat dan?quote:Op zondag 10 april 2011 10:45 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Het lijkt mij wel aardig om daar een fake profiel aan te maken op 1 april. Met een cv van heb ik jou daar. Ik ben benieuwd hoeveel organisatietijgers er dan gaan reageren
Zou je niet gewoon gebruikmaken van hun aanbod en aan de slag gaan?quote:
Ik heb even alle teringherrie gemarkeerd.quote:Op zondag 10 april 2011 10:47 schreef betyar het volgende:
Liever Rolling Stones, Deep Purple, Black Sabbath, AC/DC, ZZ top, Metallica, Rammstein, Nirvana, Guns N' Roses, Alice Cooper, Michael Jackson, K's Choice, Cranberries,Smashing Pumpkins, etc. etc.
1 dag en dan lig je eruit. Dat is de praktijk. Zeker als ze je aannemen op pure leugens.quote:Op zondag 10 april 2011 10:47 schreef eriksd het volgende:
[..]
Zou je niet gewoon gebruikmaken van hun aanbod en aan de slag gaan?
quote:Op zondag 10 april 2011 10:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik heb even alle teringherrie gemarkeerd.
Kan kloppen.quote:Op zondag 10 april 2011 10:49 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
1 dag en dan lig je eruit. Dat is de praktijk. Zeker als ze je aannemen op pure leugens.
Ik kom wel een keer op de koffie als ik in de buurt benquote:
Met oude muziek is niet zoveel mis maar met die foute jaren 80 troepquote:Op zondag 10 april 2011 10:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Verschrikkelijk inderdaad.
Ik begrijp niet dat Erik van zulke oude muziek houdt.
Met ASS ben je kansloos anno 2011. Wordt alleen nog slechter.quote:Op zondag 10 april 2011 10:50 schreef eriksd het volgende:
[..]
Kan kloppen.
Denk je dat je ooit aan de slag gaat?
Je bent welkom, iedereen trouwens de achterdeur staat altijd open.quote:Op zondag 10 april 2011 10:52 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik kom wel een keer op de koffie als ik in de buurt ben
Baggervooruitzicht.quote:Op zondag 10 april 2011 10:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met ASS ben je kansloos anno 2011. Wordt alleen nog slechter.
Kom op zeg, een beetje positiever staan in het leven scheelt al een slok op een borrel.quote:Op zondag 10 april 2011 10:53 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Met ASS ben je kansloos anno 2011. Wordt alleen nog slechter.
Dat is waar, maar de feiten liegen niet. Ik weet echt waar ik over praat en ga gerust vanuit dat ik alles geprobeerd heb.quote:Op zondag 10 april 2011 11:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kom op zeg, een beetje positiever staan in het leven scheelt al een slok op een borrel.
Bedenk bijvoorbeeld dat je nog altijd minder kansloos bent dan ik.quote:Op zondag 10 april 2011 11:07 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kom op zeg, een beetje positiever staan in het leven scheelt al een slok op een borrel.
Wat is er met jou aan de hand dan?quote:Op zondag 10 april 2011 11:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Bedenk bijvoorbeeld dat je nog altijd minder kansloos bent dan ik.
Sure.quote:
Kijk en dat inzicht op een zonnige zondagochtend, het leven is goedquote:Op zondag 10 april 2011 11:08 schreef Reya het volgende:
[..]
Bedenk bijvoorbeeld dat je nog altijd minder kansloos bent dan ik.
Ken zo iemand. Werkt nu als kokquote:Op zondag 10 april 2011 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)&fp=8975cc89bcb51ca8
De ASS-er bestaat niet.quote:Op zondag 10 april 2011 11:20 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ken zo iemand. Werkt nu als kok.
Ken eigenlijk een hoop mensen die aan die symptomen voldoen en prima meedoen.
Doch, ik predik al het evangelie van Popper.quote:Op zondag 10 april 2011 11:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik vind je echt een type voor dominee. Serieus.
En dat in schril contrast tot de periode waarin uw gordijnen nog gesloten waren.quote:Op zondag 10 april 2011 11:16 schreef Mutant01 het volgende:
De straten hier zijn volledig uitgestorven. Bizar om te zien. Alleen maar geparkeerde auto's, mensen ho maar.
Je zou een goede prediker kunnen zijn. Van welk evangelie dan ook.quote:Op zondag 10 april 2011 11:26 schreef Reya het volgende:
[..]
Doch, ik predik al het evangelie van Popper.
Ja.quote:Op zondag 10 april 2011 11:27 schreef Reya het volgende:
[..]
En dat in schril contrast tot de periode waarin uw gordijnen nog gesloten waren.
Oh, iemand die een betastudie doet dus.quote:Op zondag 10 april 2011 11:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
http://www.google.nl/sear(...)&fp=8975cc89bcb51ca8
gewoon lekker programmerenquote:Op zondag 10 april 2011 11:55 schreef GSbrder het volgende:
Als ASS'er kan je toch gewoon lekker gaan programmeren EG?
Als je afgestudeerd op de TU bent, is dat 'gewoon' en iets waar je vrijwillig voor kiest is 'lekker'.quote:Op zondag 10 april 2011 12:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
gewoon lekker programmeren. Daar is toch niks gewoons of lekkers aan?
Die architect huurt daar toch vaak een tekenaar voor inquote:Op zondag 10 april 2011 12:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als je afgestudeerd op de TU bent, is dat 'gewoon' en iets waar je vrijwillig voor kiest is 'lekker'.
Een architect kan ook "gewoon lekker gaan autoCAD'en"
Als het alternatief is; werkloos thuis met een uitkering zitten, dan wist ik het wel.quote:Op zondag 10 april 2011 12:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Die architect huurt daar toch vaak een tekenaar voor in. Het lijkt me vooral ook verschrikkelijk geestdodend werk..
Voor architecten is het niks momenteel inderdaad. Maar voor ik toch tekenaar of programmeur zou worden moet er heel wat gebeuren. Voorlopig zijn er zat andere leuke betrekkingen lijkt mequote:Op zondag 10 april 2011 12:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als het alternatief is; werkloos thuis met een uitkering zitten, dan wist ik het wel.
De arbeidsmarkt is voor architecten momenteel ook niet denderend.
Als autist misschien wat minder. Ik weet natuurlijk niet op welke posities EG al gesolliciteerd heeft.quote:Op zondag 10 april 2011 12:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor architecten is het niks momenteel inderdaad. Maar voor ik toch tekenaar of programmeur zou worden moet er heel wat gebeuren. Voorlopig zijn er zat andere leuke betrekkingen lijkt me
Het leeft!quote:
Ambachtelijke houtbewerking,quote:Op zondag 10 april 2011 12:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Voor architecten is het niks momenteel inderdaad. Maar voor ik toch tekenaar of programmeur zou worden moet er heel wat gebeuren. Voorlopig zijn er zat andere leuke betrekkingen lijkt me
Lijkt me meer wat voor jou.quote:
Half in het Nederlands en half in het Duits?quote:
Ben nu kozijntjes aan het maken, met de hand er komt geen elektrisch machine aan de pas. Je ziet verschil wel hoor het "leeft" veel meer, of zou dat een gevoel zijn?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |