abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95270122
Hoi, ik zoek oude uitgaven van 101 Woonideeen, VT Wonen etc.

Het liefst gratis natuurlijk, maar voor een goede stapel heb ik ook iets (5/10 euro?) voor over. Dus laat maar weten wat je hebt (welke bladen, welk jaar en hoeveel stuks) en wat je ervoor wilt hebben!
Klussen deel 1 en 2
pi_95485592
Zal eens kijken of ik hier iets heb wat ik kwijt wil ;) heb voornamelijk de klassieke woonbladen liggen maar wellicht zitten er ook VT's en 101 Woonideeën bij.
Kom ik op terug.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_95486629
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:23 schreef Ml-etje het volgende:
Zal eens kijken of ik hier iets heb wat ik kwijt wil ;) heb voornamelijk de klassieke woonbladen liggen maar wellicht zitten er ook VT's en 101 Woonideeën bij.
Kom ik op terug.
Bedankt! Welke bedoel je met klassieke woonbladen?
Klussen deel 1 en 2
pi_95488034
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 12:49 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Bedankt! Welke bedoel je met klassieke woonbladen?
Residence, More Than Classic enz :) die doe ik overigens niet weg..
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
pi_95488279
Wij hebben er een hele hoop thuis liggen, maar die ga ik niet allemaal per post opsturen, ik weet niet of je evt. in Weert kunt afhalen?
pi_95488701
quote:
1s.gif Op donderdag 14 april 2011 13:28 schreef IrCute het volgende:
Wij hebben er een hele hoop thuis liggen, maar die ga ik niet allemaal per post opsturen, ik weet niet of je evt. in Weert kunt afhalen?
Oh dat is heel erg NIET in de buurt zeg maar :( Den Haag / Rotterdam / Dordrecht zou nog allemaal te doen zijn. En volgend weekend ben ik in Arnhem maar dat is ook niet echt op de route...
Klussen deel 1 en 2
pi_95677134
Ik ga kijken of er niet misschien iemand in FHF van Weert naar de Randstad gaat :)

Verder iemand nog woonbladen over?
Klussen deel 1 en 2
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')