En wil me huis niet schoonmaken, nou ik ook niet!quote:
Het spel is bijzaak gebleken, het is nu gewoon Big Brother eigelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:12 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Feitelijk maakt het mij niet uit wie er wint. Wat ik wil zeggen dat als dit een spel is waarbij regels bepaald zijn, en scores te verdienen zijn of punten te bepalen, dat degene die het beste het spel gepeeld heeft, mijns inziens de meest terechte winnaar is, en dat hoeft dan niet perse de meest populaire bij de kijker te zijn (dan kan men ook gewoon aan het einde een poll houden en doet het hele spel er niet toe) tenminste dat vind ik.
er komen dagelijks battles.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:13 schreef Candyfreak het volgende:
Het verliezende team staat dan genomineerd toch?
Oww wat kan jij liegenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hummie zit waarschijnlijk weer lekker aan de drank....![]()
[ afbeelding ]
-EDIT-
Was een grapje Hummie... ECHT WAAR!!!!!
Och, Maik wil zich opofferen voor Monique. Krijgt Alphons dan toch eindelijk nog een beetje "wie is de mol".quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Het spel is bijzaak gebleken, het is nu gewoon Big Brother eigelijk.
Yupquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:13 schreef Candyfreak het volgende:
Het verliezende team staat dan genomineerd toch?
Ik vind Karim echt zo slaapverwekkend saai met die oervervelende verhalen en dat almaar overdreven positieve. Hij heeft mazzel dat Gerat in het huis is waar ie tegenaan kan lullen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:10 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk dat rationaliseren van Karim. Hij vraagt zich af of het gisteren wel eerlijk is gegaan zodat zijn team won. Zeikwijven Mo en saaie Laura blijven maar doorgaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |