Dat heeft alphons nog niet door, het levert alleen maar irritatie op en zorgt niet voor meer kijkersquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:17 schreef Pablolaatje het volgende:
Waarom streamlock? Wij kijken toch wel naar de dailies!!
We hebben 2 1/2 opdracht vandaag wel gezien en 1 1/2 (deze meegeteld) niet gezien...quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:22 schreef Misiuuu het volgende:
Is er nu bij elke opdracht een SL?
Ik kom net thuis en zet tv aan hoorde dat ze een opdracht kregen en 'boem' SL
deze houden zou ik zeggen, die andere is een oude, 2 uur geleden al ge-opend en heeft dus ook oud nummerquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:26 schreef Vultarian het volgende:
d
[..]
deze houden zou ik zeggen, die andere is een oude, 2 uur geleden al ge-opend en heeft dus ook oud nummer
en daar vergis je je inquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:23 schreef Vultarian het volgende:
[..]
Dat heeft alphons nog niet door, het levert alleen maar irritatie op en zorgt niet voor meer kijkers
hebben ze de tepels van Flip gevonden?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef beequeen het volgende:
De moderatie zuigt hier behoorlijk. Geen enkele mod aanwezig, al dagen niet.
Oh Oh!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef beequeen het volgende:
Meld je aan zou ik zeggenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef beequeen het volgende:
Gert en Pietje zijn er vaak snachtsquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef jesje1982 het volgende:
gisteravond pietje nog hier gezien en gert ook vandaag nog geen mod gezien idd
en rond uitzendingtijdquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:30 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Gert en Pietje zijn er vaak snachts
Ze moeten ook de kans krijgen om te slapen hahahaquote:
in de uitzendingen topics hangen er altijd wel een hele berg rond jaquote:
Geen behoefte aan, maar er kan toch wel af en toe een blik geworpen worden op dit subforum door Pietje of Gert?quote:
Tuurlijk, maar de kans is groot dat op zo'n mooie zaterdag als deze geen modjes aanwezig zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, maar er kan toch wel af en toe een blik geworpen worden op dit subforum door Pietje of Gert?
Alle 2????quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:31 schreef Kaasmix het volgende:
Alle Alex fans zijn dus over gestapt op Laura zie ik?..
die zijn druk met andere dingen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen behoefte aan, maar er kan toch wel af en toe een blik geworpen worden op dit subforum door Pietje of Gert?
jup, hij ging bij moniek zo die kleffe tunnel inquote:
denk ik niet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:31 schreef Kaasmix het volgende:
och ja, ik vind dat worselen en zo wel leuk en er dtaat heel wat o[ het spel dus speule doen ze welquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:31 schreef trollie67 het volgende:
[..]
tuurlijk..dat is ook zo..maar secret story...spelletjes waar een oma van 90 nog fitter is...het zijn echte hangdozen daar zo...ze hebben niets te doen...een of 2 man maken ontbijtje klaar..aanschuifen en voor de test dom lullen en prive scenes bespreken...ik wens soms echt de oude bb terug...
Tuurlijk wel, Laura doet ons aan Alex herinneren!quote:
Hell NO !!!!!!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:31 schreef Kaasmix het volgende:
Met die hoeveelheid smegma zal het niet zomaar klef zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef bollokus het volgende:
[..]
jup, hij ging bij moniek zo die kleffe tunnel in
...quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:34 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, Laura doet ons aan Alex herinneren!
In deze mindset gaat ze over lijken.....quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:19 schreef Je_Psychiater het volgende:
Waarom willen ze Mo toch steeds aan het huilen maken, nu weer levende schietschijf.
Oke, we zullen zien dan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:19 schreef Pablolaatje het volgende:
[..]
Klopt, maar nog niet zo lang hoor. Maar hij kon wel goed schieten vonden ze bij de club, zonder ervaring. Ben benieuwd..
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:35 schreef Stability het volgende:
ik heb een privé foto gevonden van een slapende laura thuis !!!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
mwa met worstelen was ze toch een aardige bikkel ze liet wel zien dat er niet zo overheenh gelopen kon wordenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:35 schreef Capt1caveman het volgende:
[..]
In deze mindset gaat ze over lijken.....
Ze heeft volgens mij de knop volledig omgezet vlak voor het worstelen...
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef beequeen het volgende:
Met een beetje mazzel zien we zo iemand met een blauwe plek tussen de ogen lopen...quote:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
quote:
Nepkaas ookquote:
Moet je maar niet zo anti Laura zijn, daar kwets je mij mee!quote:
Waar is Heksje met haar uitermate boeiende SLverslagen?quote:
[ link | afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:37 schreef Stability het volgende:
hahahaha die gekruisde dunne lange benen,doen het hem toch?
Sorry dat ik je kwetsquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo anti Laura zijn, daar kwets je mij mee!
[ link | afbeelding ]
Jij kwetst me nietquote:
Ik ben juist hartstikke pro-Laura. Na Gerard is zij m'n favo!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:40 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Moet je maar niet zo anti Laura zijn, daar kwets je mij mee!
Lijkt presies maar deze ziet er liever uitquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:35 schreef Stability het volgende:
[ link | afbeelding ]
Jij grijpt ook alles aan om die ouwe chatmeuk even in het zonnetje te zetten hé?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:43 schreef Poezewoes het volgende:
Beequeen ff oftopic
Die schietpartij was vlakbij Blindevink en Roodkapje!!
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:43 schreef Je_Psychiater het volgende:
Opnames paintbal:
Take 2787, en actie !!! ...
...
... CUT, cut, cut!!! ...
Opnieuw.
Arme Mo
Neequote:Op zaterdag 9 april 2011 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jij grijpt ook alles aan om die ouwe chatmeuk even in het zonnetje te zetten hé?
niet allequote:Op zaterdag 9 april 2011 17:31 schreef Kaasmix het volgende:
Je kan zeggen wat je wil van Laura maar ik vind dat ze het nog steeds slim speelt maar m'n top 3 staat rotsvast.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:43 schreef Kaasmix het volgende:
[..]
Ik ben juist hartstikke pro-Laura. Na Gerard is zij m'n favo!
Eensquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil van Laura maar ik vind dat ze het nog steeds slim speelt maar m'n top 3 staat rotsvast.![]()
1) Gerard![]()
2) Sharon![]()
3) Karim![]()
Team baas.
1) Gerardquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:46 schreef Urb het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil van Laura maar ik vind dat ze het nog steeds slim speelt maar m'n top 3 staat rotsvast.![]()
1) Gerard![]()
2) Sharon![]()
3) Karim![]()
Team baas.
Ik wijk daar ook niet meer van af. Joanna komt bij mij op nummertje 4!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:46 schreef Urb het volgende:
[..]
1) Gerard![]()
2) Sharon![]()
3) Karim![]()
Team baas.
Mo is dodelijk verwond door een paintball die in haar oog terecht kwamquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:46 schreef Niki.P het volgende:
Lange SL, ik had gehoopt op zo eentje als net van maar 2 minuten deze duurt al 30 minuten!!!
Mo en Jo zijn elkaar in de haren gevlogenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:46 schreef Niki.P het volgende:
Lange SL, ik had gehoopt op zo eentje als net van maar 2 minuten deze duurt al 30 minuten!!!
Pleisters plakken kost eventjes, nog even geduld aub.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:46 schreef Niki.P het volgende:
eensquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:46 schreef Urb het volgende:
[..]
1) Gerard![]()
2) Sharon![]()
3) Karim![]()
Team baas.
Juist ook de mijne dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:46 schreef Urb het volgende:
[..]
1) Gerard![]()
2) Sharon![]()
3) Karim![]()
Team baas.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:49 schreef Stranger1977 het volgende:
Woehoeeeeeeeeeeeeeeee! Eva Jinek om 6 uur,... da's beter
Boebiesquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:49 schreef Stranger1977 het volgende:
Woehoeeeeeeeeeeeeeeee! Eva Jinek om 6 uur,... da's beter
Ouwe Bram heeft groot gelijk,... Ik snuffelde ook met alle plezier aan haar bloempjequote:
Ja die mag er vlak voor de finale wel uit dan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:46 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ik wijk daar ook niet meer van af. Joanna komt bij mij op nummertje 4!
Misschien zijn ze nog ballen aan het schietenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
Bah nu missen we ook de eetopdracht...
en al die ziekenwagensquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:52 schreef henkvandetillaart het volgende:
Bah nu missen we ook de eetopdracht...
Echt niet zo lang hoor...quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:52 schreef Stranger1977 het volgende:
[..]
Misschien zijn ze nog ballen aan het schieten
Aangepast in de OP!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:52 schreef dockx het volgende:
[ afbeelding ]
Stef met transparante achtergrond voor de OP
Daar heb ik al ijverig naarquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:51 schreef Niki.P het volgende:
Nu missen we ook nog het afscheid van Alex...
Dus Karim, Jo en Flip ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mijn top vijf voor de winst in de finale volgt uit
Meeste geheimen geraden op ranking + langste geheim bewaard op ranking + meeste geld in kluis op ranking.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
Is het geheim van stef dat hij een moslimbidsprinkhaan is?
Misquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:55 schreef henkvandetillaart het volgende:
Is het geheim van stef dat hij een moslimbidsprinkhaan is?
Ik heb geen idee wie Stef is,... maar ik zal ook even gokken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:57 schreef MargrietV het volgende:
Niet de draak steken met Stef anders krijg je het met mij aan de stok.
Zelfontbranding van Mo d'r smegmaquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:58 schreef Flow3r het volgende:
SL duurt te lang, Mo is vast afgevoerd![]()
Die Geer toch![]()
![]()
denk het wel, is slim genoeg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:59 schreef bamby het volgende:
Hoop dat stef wel even ondergedoken is tijdens het schieten
gerardquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:03 schreef Candyfreak het volgende:
Voor welk team zijn jullie?
Ik voor the screamers
Screamer uiteraardquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:03 schreef Candyfreak het volgende:
Ik voor the screamers
Je kunt verdomme Mo niet eens verstaan als je beide streams aan hebtquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:03 schreef henkvandetillaart het volgende:
Ik heb de sharon stream op mute staan, wat een belachelijke herrie door Sherrie en Jo
Het gaat daar iig een stuk beter dan tina tientonner sharon die mijn oren naar de kloten helpt...quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:04 schreef Flashbox het volgende:
Ach die wandelende kapstok lig weer te zeiken dat het niet eerlijk gaat.
ik ook.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:03 schreef Candyfreak het volgende:
Ik voor the screamers
Kan zij niet gewoon oprotten? Ze is ook nog eens een ondankbaar kreng en erg nep.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:04 schreef Flashbox het volgende:
Ach die wandelende kapstok lig weer te zeiken dat het niet eerlijk gaat.
nee, Mootje moet blijven, Maik naar huisquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:04 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Screamer uiteraardMo en Lau moeten op de bank
Hier ook voor de screamersquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:03 schreef Candyfreak het volgende:
Ik voor the screamers
fobiacsquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:03 schreef Candyfreak het volgende:
Ik voor the screamers
Niet van die flauwe grapjes he!quote:
Mwa al deze dingen kunnen makkelijk beinvloed worden door "het programma" en dit lijkt ook voor een groot deel te gebeuren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:54 schreef Je_Psychiater het volgende:
Mijn top vijf voor de winst in de finale volgt uit
Meeste geheimen geraden op ranking + langste geheim bewaard op ranking + meeste geld in kluis op ranking.
you've jinxed it!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:05 schreef Niki.P het volgende:
Mo en Laura hebben commentaar op de productie vast zo weer SL...
(Ik weet niet wat er gebeurt is maar ik zie de productie er inderdaad voor aan om het afgelopen spel in het voordeel voor de screamers te hebben gespeeld voor gelijkspel...)
ga eens achter die regietafel weg !quote:
Je Jinxt de boel!quote:
Ik hoop dat mo en Laura heel snel oprotten krijg steeds meer een hekel aan hunquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:10 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk dat rationaliseren van Karim. Hij vraagt zich af of het gisteren wel eerlijk is gegaan zodat zijn team won. Zeikwijven Mo en saaie Laura blijven maar doorgaan.
De regie wil overduidelijk naar een 2-2 in battles, zodat de laatste battle gaat beslissen.....quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:10 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk dat rationaliseren van Karim. Hij vraagt zich af of het gisteren wel eerlijk is gegaan zodat zijn team won. Zeikwijven Mo en saaie Laura blijven maar doorgaan.
Die zijn tenminste fanatiek in het spel en willen dat het eerlijk gaat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:10 schreef beequeen het volgende:
Feitelijk maakt het mij niet uit wie er wint. Wat ik wil zeggen dat als dit een spel is waarbij regels bepaald zijn, en scores te verdienen zijn of punten te bepalen, dat degene die het beste het spel gepeeld heeft, mijns inziens de meest terechte winnaar is, en dat hoeft dan niet perse de meest populaire bij de kijker te zijn (dan kan men ook gewoon aan het einde een poll houden en doet het hele spel er niet toe) tenminste dat vind ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Mwa al deze dingen kunnen makkelijk beinvloed worden door "het programma" en dit lijkt ook voor een groot deel te gebeuren.
Er worden duidelijk suggestieve vragen gesteld aan de bewoners in de KvdW waardoor de bewoners weinig invloed hebben op "het spel"
Dit lijken ze zelf ook allang door te hebben, ze gaven geheimen aan elkaar weg zodat ze konden beginnen met sparen etc.![]()
Hoop zo dat ze verliezen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:10 schreef beequeen het volgende:
Joh....quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:11 schreef Capt1caveman het volgende:
De regie wil overduidelijk naar een 2-2 in battles, zodat de laatste battle gaat beslissen.....
Had net zogoed andersom kunnen zijnquote:
En wil me huis niet schoonmaken, nou ik ook niet!quote:
Het spel is bijzaak gebleken, het is nu gewoon Big Brother eigelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:12 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Feitelijk maakt het mij niet uit wie er wint. Wat ik wil zeggen dat als dit een spel is waarbij regels bepaald zijn, en scores te verdienen zijn of punten te bepalen, dat degene die het beste het spel gepeeld heeft, mijns inziens de meest terechte winnaar is, en dat hoeft dan niet perse de meest populaire bij de kijker te zijn (dan kan men ook gewoon aan het einde een poll houden en doet het hele spel er niet toe) tenminste dat vind ik.
er komen dagelijks battles.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:13 schreef Candyfreak het volgende:
Het verliezende team staat dan genomineerd toch?
Oww wat kan jij liegenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:13 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hummie zit waarschijnlijk weer lekker aan de drank....![]()
[ afbeelding ]
-EDIT-
Was een grapje Hummie... ECHT WAAR!!!!!
Och, Maik wil zich opofferen voor Monique. Krijgt Alphons dan toch eindelijk nog een beetje "wie is de mol".quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:13 schreef Urb het volgende:
[..]
Het spel is bijzaak gebleken, het is nu gewoon Big Brother eigelijk.
Yupquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:13 schreef Candyfreak het volgende:
Het verliezende team staat dan genomineerd toch?
Ik vind Karim echt zo slaapverwekkend saai met die oervervelende verhalen en dat almaar overdreven positieve. Hij heeft mazzel dat Gerat in het huis is waar ie tegenaan kan lullen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:10 schreef beequeen het volgende:
Ik dacht 7 battles. Maar niet iedere dag één, want dan is er geen tijd meer om te bellen, sms'en of de rode knop op de afstandsbediening. Dus ik denk dat ze die 7 battles tot dinsdag doen.quote:
er zijn er 5quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:16 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik dacht 7 battles. Maar niet iedere dag één, want dan is er geen tijd meer om te bellen, sms'en of de rode knop op de afstandsbediening. Dus ik denk dat ze die 7 battles tot dinsdag doen.
Zeg misvorm die hond niet zo, dadelijk worden er nog kamervragen gesteld door de dierenpartij.quote:
Sjerren en een eetwedstrijd...ik weet genoeg doe mij maar een SL dan graagquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:16 schreef kaatje50 het volgende:
hello
zouden we de eetwedstrijd wel mogen zien?
ik heb respect voor Sharon, ondanks de kans genomineerd te worden en geen ton te kunnen winnen, heeft ze haar standpunt, ik eet geen levende dieren...
dit is de mooiste foto die ik hier in al die weken gezien hebquote:
ik heb het niet gezien maar de stem zei dat het hele team automatisch genomineerd zijn volgens mijquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:17 schreef Wazigwijfke het volgende:
Gisteren op Net5 tijdens zo'n reclameblok werd er gezegd dat het verliezende team onderling moest uitvechten wie er genomineerd staan. Dus niet dat het hele verliezende team automatisch genomineerd staan. Weet iemand hoe het werkelijk zit?
Kloptquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien maar de stem zei dat het hele team automatisch genomineerd zijn volgens mij
SSSSSSSSSSSSSSTTTTTTT, net 2 seconden later was de SL eraf, moest toch iets verzinnenquote:
5 flesjes flugel en pijp Karim.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:18 schreef Gamey het volgende:
Opdracht voor Jo: sla een bailies achter over gevolgd door een glas 7up
correct gehele team zit op de bankquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:18 schreef bollokus het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien maar de stem zei dat het hele team automatisch genomineerd zijn volgens mij
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:20 schreef beequeen het volgende:
Jo moet een pannenkoek eten, ik sweer het je . 100.000 fakking %.
Maden denk ik. Kriebelt in je mond maar is vrijwel smaakloos.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:20 schreef StephanL het volgende:
Mooie grote schalenBenieuwd wat er onder zit
Maden zijn direct dood door het speeksel van een mens. Met vissen deed ik altijd een made in mijn mond om hem te verdoven.quote:
Oh, daar is de SL weer..quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:21 schreef Kaasmix het volgende:
Ben er weer. Zie dat de SL weg is
Nog blauwe plekken gespot?
ik ken het ook van het vissen hahahahah lekker eiwitjesquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maden zijn direct dood door het speeksel van een mens. Met vissen deed ik altijd een made in mijn mond om hem te verdoven.
Dus genoeg speeksel en die maden zijn meteen dood.
daarom zo erg is het allemaal niet sprinkhanen gefrituurd zijn ook nog lekker ook!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:21 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maden zijn direct dood door het speeksel van een mens. Met vissen deed ik altijd een made in mijn mond om hem te verdoven.
Dus genoeg speeksel en die maden zijn meteen dood.
Rustig maar die zit ondergedokenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:21 schreef Candyfreak het volgende:
Hopelijk hoeven ze geen sprinkhanen te eten anders vrees ik voor Stef![]()
+1.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:23 schreef Flashbox het volgende:
hier en daar een SL maar daar lullen we niet over, dat ze GVD allemaal de gcholera krijgen bij dat Nep5
quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:24 schreef MargrietV het volgende:
giste zei Jo toch,,,,, dat als er een broodje poep kwam, ze het zou eten. Hoop dus dat die eronder ligt voor haar.
Jij ziet Mo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:25 schreef suksan het volgende:
ik wou dat mo nu gewardeerd wordt voor haar karakter
Hummie is en blijft een FAKKING strontvlieg 200000%!quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
GVD, Hummie krijgt zeker niet genoeg korting bij Betty Tha Bitch haar mama?
Gaat ze maar streamertjes pesten.![]()
En dit keer is het geen grapje meer
waardeer haar echt niet, heb geen vertrouwen in haar karakter en dadenquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:25 schreef suksan het volgende:
ik wou dat mo nu gewardeerd wordt voor haar karakter
DGK copycat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
En sinds wanneer is een SL het zwembad? Waar is het oog? Wegbezuinigd?
Oog is naar Pearl voor extra zonnebrilquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:27 schreef Wazigwijfke het volgende:
En sinds wanneer is een SL het zwembad? Waar is het oog? Wegbezuinigd?
nee ik zie haar nu niet maar ik zag wel haar team spirit en die vind ik veel beter dan die bazige tiener sharonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |