ga eens achter die regietafel weg !quote:
Je Jinxt de boel!quote:
Ik hoop dat mo en Laura heel snel oprotten krijg steeds meer een hekel aan hunquote:Op zaterdag 9 april 2011 18:10 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk dat rationaliseren van Karim. Hij vraagt zich af of het gisteren wel eerlijk is gegaan zodat zijn team won. Zeikwijven Mo en saaie Laura blijven maar doorgaan.
De regie wil overduidelijk naar een 2-2 in battles, zodat de laatste battle gaat beslissen.....quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:10 schreef beequeen het volgende:
Heerlijk dat rationaliseren van Karim. Hij vraagt zich af of het gisteren wel eerlijk is gegaan zodat zijn team won. Zeikwijven Mo en saaie Laura blijven maar doorgaan.
Die zijn tenminste fanatiek in het spel en willen dat het eerlijk gaat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:10 schreef beequeen het volgende:
Feitelijk maakt het mij niet uit wie er wint. Wat ik wil zeggen dat als dit een spel is waarbij regels bepaald zijn, en scores te verdienen zijn of punten te bepalen, dat degene die het beste het spel gepeeld heeft, mijns inziens de meest terechte winnaar is, en dat hoeft dan niet perse de meest populaire bij de kijker te zijn (dan kan men ook gewoon aan het einde een poll houden en doet het hele spel er niet toe) tenminste dat vind ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:08 schreef Urb het volgende:
[..]
Mwa al deze dingen kunnen makkelijk beinvloed worden door "het programma" en dit lijkt ook voor een groot deel te gebeuren.
Er worden duidelijk suggestieve vragen gesteld aan de bewoners in de KvdW waardoor de bewoners weinig invloed hebben op "het spel"
Dit lijken ze zelf ook allang door te hebben, ze gaven geheimen aan elkaar weg zodat ze konden beginnen met sparen etc.![]()
Hoop zo dat ze verliezen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:10 schreef beequeen het volgende:
Joh....quote:Op zaterdag 9 april 2011 18:11 schreef Capt1caveman het volgende:
De regie wil overduidelijk naar een 2-2 in battles, zodat de laatste battle gaat beslissen.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |