Twitter.:')quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Weet niet of het al gepost is (ga geen 9 topics teruglezen) maar op twitter gaan de geruchten dat de moeder een modezaak had in het winkelcentrum en dat de zoon haar ook heeft doodgeschoten..
Hoop toch dat dat een gerucht is
Ongeveer iedereen heeft het gemerkt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef roflcopterlandingsplaats het volgende:
Krijg het nou helemaal.
Dus die kerel loopt met een zwaar machinegeweer en stel bommen het winkelcentrum in, en geen hond die het merkt ?
Wat? Hoe bedoel je de benen genomen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is een loco-burgemeester hè? De eigenlijke persoon die dit moet doet heeft de benen genomen...
De officier van justitie heeft verteld dat de dader geen ex-militair is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef inZanity het volgende:
Kan iemand me vertellen waar het gerucht vandaan komt dat de verdachte een ex-militair zou zijn? Daar is toch geen enkele aanwijzing voor...
Ah, da's dan net iets anders idd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Waarnemend burgemeester volgens mij officiëel.
En wat als iemand het wel merkt? Dan had ie niet meer kunnen schieten ofzo?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef roflcopterlandingsplaats het volgende:
Krijg het nou helemaal.
Dus die kerel loopt met een zwaar machinegeweer en stel bommen het winkelcentrum in, en geen hond die het merkt ?
Belachelijk.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:33 schreef ScudRaket het volgende:
Op CNN gonst het gerucht dat alle slachtoffers moslims zouden zijn.
1. Het gaat snelquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef roflcopterlandingsplaats het volgende:
Krijg het nou helemaal.
rare zin hequote:Op zaterdag 9 april 2011 17:31 schreef Arcee het volgende:
"U onderzoek is gebleken dat de voorzorgsmaatregelen mogelijk zijn"
Que?
Ho, schavuit, gij mag niet schieten!quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef roflcopterlandingsplaats het volgende:
Krijg het nou helemaal.
Is er al wat over de slachtoffers bekend dan ? Gezien het signalement van de dader is het niet vergezocht.quote:
Heb 'em ook zien/horen hangen, dit was wel verbonden met het geen in Alphen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
GPS werkte misschien niet zo goed?
Tuurlijk zou je verstijven, zeg ook niet dat ik dat niet zou doen... maar toch.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:33 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
1. Het gaat snel
2. Mensen zijn druk met shoppen, boodschappen doen etc.
3. Wat zou jij doen als er een man met zo'n geweer op je af komt? Je verstijfd denk ik..
Enige lichtpuntje is dan dat ze niet hoeft te leven met het feit dat haar zoon zoveel mensen heeft vermoord... Maar het is nog niet bevestigd dat ie haar zoon was of dat zij is doodgeschoten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat was ook wat ik als één van de eerste dingen dacht
Weet niet of het al gepost is (ga geen 9 topics teruglezen) maar op twitter gaan de geruchten dat de moeder een modezaak had in het winkelcentrum en dat de zoon haar ook heeft doodgeschoten..
Hoop toch dat dat een gerucht is
Het was niet gericht op bepaalde mensen volgens mij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:35 schreef gelly het volgende:
[..]
Is er al wat over de slachtoffers bekend dan ? Gezien het signalement van de dader is het niet vergezocht.
Ze maken het er nu ook wel naarquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:35 schreef Tazmaniac het volgende:
Het is toch volkomen logisch dat mensen gaan speculeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |