Toch een bom ofzo geplaatst die nog af kan gaan? Hoewel, als hij nog meer mensen mee wilde nemen dan was het toch logischer geweest om dat eerder op de dag te doen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En dat vind ik zo moeilijk met elkaar te rijmen.....

Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]

zeker, die moet een lintje krijgenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:30 schreef LoveProfuzion het volgende:
De vrouw bij de wolwinkel is een HELDIN! Leven van het kindje gered!

quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:27 schreef alexmeijer het volgende:
ach man mensen, rampzalige omvang.
kijk hoeveel onschuldige mensen wij als nederlanders hebben vermoord
fucking aanstellers
Het praat niets goed. Het confronteert mensen met hun dubbele standaard.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:28 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
Oh ja, dat praat dit incident natuurlijk goed.

waarom hij kan alleen gehandeld hebben maar wel een brief achter gelaten hebben met de melding dat er bommen liggen verstopt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]

Idd. Informatievoorziening is sowieso erg zwak.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]

Uitspraak tijdens de persco.quote:

Het is een loco-burgemeester hè? De eigenlijke persoon die dit moet doet heeft de benen genomen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:31 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat is die burgermeester toch nerveus of zo..

Als je al aan een machinegeweer kunt komen, lijkt het me ook mogelijk dat je aan explosieven kunt komen... Beter het zekere voor het onzekere nemen.quote:

Mogelijk -> nodigquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:31 schreef Arcee het volgende:
"U onderzoek is gebleken dat de voorzorgsmaatregelen mogelijk zijn"
Que?
 .
.

Dat was ook wat ik als één van de eerste dingen dachtquote:

Waarnemend burgemeester volgens mij officiëel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is een loco-burgemeester hè? De eigenlijke persoon die dit moet doet heeft de benen genomen...

Geruchtquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat was ook wat ik als één van de eerste dingen dacht
Weet niet of het al gepost is (ga geen 9 topics teruglezen) maar op twitter gaan de geruchten dat de moeder een modezaak had in het winkelcentrum en dat de zoon haar ook heeft doodgeschoten..
Hoop toch dat dat een gerucht is

Joh kap eens met die speculaties. Het is niet zo. Waarom kicken mensen er op deze dingen de wereld in te helpen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 17:31 schreef Tourniquet het volgende:
Er zou een brief uit een auto zijn gehaald waarop de schutter heeft aangekondigd dat er bommen in de winkelcentra liggen #alphen #bommelding
http://twitter.com/#!/johnvandertol/status/56740721222365185

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |