De twee keer dat ik met spoed politie nodig had deden ze het niet beter hoor. Volgens mij is dat gewoon, in NL althans.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:24 schreef Nachtboy het volgende:
Ik heb gehoord dat het tussen de 10 en 15 minuten duurde voordat de politie er was. Ik weet niet voor hoever dit waar is, maar dit is natuurlijk schandalig.
Mwah, dan moeten we die tijd maar een keer bijstellen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:25 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dat is snel hoor.
Precies in de tijd dat ze er moeten zijn.
Dat was een uit de hand gelopen overval toch? Maar goed, ik vind "Amerikaanse toestanden" hier wel van toepassing, voor mij zit er toch wel een wereld van verschil tussen een overval/afrekening of iets dergelijks en iemand die moedwillig een machinegeweer in een winkelcentrum leeg schiet en daarna zelfmoord pleegt hoeveel doden er ook bij te betreuren zijn.quote:
/facepalmquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:27 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
Mwah, dan moeten we die tijd maar een keer bijstellen.
De ervaring dat ik ze nodig had waren juist zeer positief ( 3 minuten), en dat in een buitenwijk om 3 uur snachts door de weeks.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:27 schreef apple_pie het volgende:
[..]
De twee keer dat ik met spoed politie nodig had deden ze het niet beter hoor. Volgens mij is dat gewoon, in NL althans.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:26 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Ik kende het ook niet.
Klik op de spoiler als je wilt weten waarom je het niet wilt zien.ooh dat hbe ik al veel gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was een site van een brandweer.. allemaal foto's van verkeersongelukken... zie je allemaal stukken lichamen.. kapotte koppen enz..
Motorrijden dat al zn ledematen kwijt is geraakt.
Geplette kop onder een bus..
hulpdiensten maken dagelijks dit soort dingen mee... verkeersongelukken gebeuren dagelijks.
Het was in Delft een uit de hand gelopen ruziequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:27 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dat was een uit de hand gelopen overval toch? Maar goed, ik vind "Amerikaanse toestanden" hier wel van toepassing, voor mij zit er toch wel een wereld van verschil tussen een overval/afrekening of iets dergelijks en iemand die moedwillig een machinegeweer in een winkelcentrum leeg schiet en daarna zelfmoord pleegt hoeveel doden er ook bij te betreuren zijn.
ja en hoe? je meot er ook nog heenrijden snappie.. we hebben geen teleport dingesquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:27 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
Mwah, dan moeten we die tijd maar een keer bijstellen.
Beter dan in de Aldi. Je zou maar sterven naast een pallet met Cica Calo flessen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:28 schreef superworm het volgende:
Sterven in de AH. Ik geef 't 'm te doen. Wat een lúlhannes zeg.
Geen overval.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:27 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dat was een uit de hand gelopen overval toch? Maar goed, ik vind "Amerikaanse toestanden" hier wel van toepassing, voor mij zit er toch wel een wereld van verschil tussen een overval/afrekening of iets dergelijks en iemand die moedwillig een machinegeweer in een winkelcentrum leeg schiet en daarna zelfmoord pleegt hoeveel doden er ook bij te betreuren zijn.
Klopt, veel respect voor die mensen. Ik neem aan dat zij daarin goed begeleid worden. Het beeld van een toevallige confrontatie raak je nooit meer kwijt, denk ik.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ooh dat hbe ik al veel gezien.
Was een site van een brandweer.. allemaal foto's van verkeersongelukken... zie je allemaal stukken lichamen.. kapotte koppen enz..
Motorrijden dat al zn ledematen kwijt is geraakt.
Geplette kop onder een bus..
hulpdiensten maken dagelijks dit soort dingen mee... verkeersongelukken gebeuren dagelijks.
Ze horen er gewoon binnen 5 minuten te zijn. Blijkbaar moest de koffie eerst op.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:25 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
dat is snel hoor.
Precies in de tijd dat ze er moeten zijn.
Ja, volgens de NOS om 16.45 weer. Hoorde ik volgens mij net.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:29 schreef Oidipous het volgende:
Enig idee of er nog een persconferentie wordt gegeven met additionele informatie?
Ik denk dat het ook wel went.. Je moet het gewoon buiten je weten te plaatsenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Klopt, veel respect voor die mensen. Ik neem aan dat zij daarin goed begeleid worden. Het beeld van een toevallige confrontatie raak je nooit meer kwijt, denk ik.
16.45, met nieuwe info als het goed is.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:29 schreef Oidipous het volgende:
Enig idee of er nog een persconferentie wordt gegeven met additionele informatie?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:26 schreef Tourniquet het volgende:
Hij schoot haar in koelen bloede dood
quote:Ook zag ik een vrouw in een scootmobiel die door haar hoofd was geschoten
Zijn jullie nu echt allemaal zo fucking dom. Ik begin het me af te vragen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:29 schreef skudkind het volgende:
[..]
Ze horen er gewoon binnen 5 minuten te zijn. Blijkbaar moest de koffie eerst op.
Ah op die manier. Die relatie zie ik inderdaad. Groeiende ongelijkheid en de "verliezers" van globalisering hebben ertoe geleid dat maatschappelijke onvrede is toegenomen. Ook zie je dat door een afname van maatschappelijke verbanden de maatschappij sterk geindividualiseerd is waardoor dit soort gekken ontsnappen aan de sociale controle. Allemaal waar. Maar ik had meer het idee dat er gesteld werd dat dit soort dingen in West-Europa niet voor kunnen komen. Terwijl er volgens mij meer dan genoeg bewijs is voor het tegendeel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:26 schreef Chooselife het volgende:
[..]
Er is een sfeer van wanhoop en vrees ontstaan sinds we hebben besloten de hele zaak te privatiseren en ons in allerlei conflicten hebben gestort. Het Amerikaans model. Sinds de overheid niets anders doet dan ons voor de voeten lopen, spanningen voedt, je moet rennen voor je geld, ons continu op de vingers kijkt, echte problemen negeert, de rijken rijker maakt en er rustig op los liegt.
Reken maar dat er een hele sterke relatie bestaat. Dat kon je ook heel erg merken aan de manier dat Karst T. over de maatschappij dacht. Het creëert "savages". Mensen doen hele krankzinnige dingen zodra ze volstrekt buiten een maatschappij liggen. Een direct gevolg van kapitalisme.
klopt, veel respect voor deze gasten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Klopt, veel respect voor die mensen. Ik neem aan dat zij daarin goed begeleid worden. Het beeld van een toevallige confrontatie raak je nooit meer kwijt, denk ik.
Met de wapenstok zeker?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:29 schreef skudkind het volgende:
[..]
Ze horen er gewoon binnen 5 minuten te zijn. Blijkbaar moest de koffie eerst op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |