maar wij stoppen hem er wel inquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:26 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Niet eens een DEF knokploeg voor nodig. Hij graaft zijn eigen graf
Even blazen... duwtje is niet eens nodigquote:
Amerikanenquote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:32 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Amerikanen Britten![]()
Even op Google Maps checken is ook teveel gevraagd....
Excuus... Sky.quote:
Ja dat kan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:38 schreef gerco94 het volgende:
ze spreken in het nieuws over 20 magazijnen van 20 kogels.... is dat een mitrailleur?
Het RTL-4 nieuws sprak zojuist over 3 magazijnen...quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:38 schreef gerco94 het volgende:
[ afbeelding ]
ze spreken in het nieuws over 20 magazijnen van 20 kogels.... is dat een mitrailleur?
Ja graag!quote:
kut berichtgevingquote:Op zaterdag 9 april 2011 19:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Het RTL-4 nieuws sprak zojuist over 3 magazijnen...
Uzi, MP5K, zoiets ja.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:42 schreef FadetoGreen het volgende:
[..]
Waar ik aan denk?
Maar submachinegun is toch zoiets als een uzi?
Ik zit aan de wijn. Dus.quote:
Hoe dat zo? Hij heeft toch "zeker 15 minuten" staan schieten volgens de pers. Daar heb je wel wat patroonhouders voor nodig.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:45 schreef kronolith het volgende:
[..]
Uzi, MP5K, zoiets ja.
Maarre, 20 magazijnen? Lijkt me beetje veel!
Let wel. Volgens de pers.quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:48 schreef kronolith het volgende:
Damn, da's langer dan ik dacht... Dan zou 20 goed kunnen natuurlijk...
En daar de helft van.quote:
Wat je je dan afvraagt is waar hij het geld daarvoor vandaan haalt... Best duur toch om dat soort dingen illegaal te kopen?quote:Op zaterdag 9 april 2011 19:48 schreef kronolith het volgende:
Damn, da's langer dan ik dacht... Dan zou 20 goed kunnen natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |