Ah, dank.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:02 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nou, ze hebben een afscheidsbrief thuis gevonden bij moeders, hij woonde bij vaders, had schiet vergunning en had zelf 3 wapens. Meer niet eigenlijk.
plus één meldingquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:05 schreef Cobra4 het volgende:
Dapper is niet het woord wat ik in gedachte heb.
quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 20:40 schreef Maitje het volgende:
[..]
Goed, het zal morgen wel allemaal duidelijker worden...
Aan de andere kant, ik ben er niet geweest, weet niet hoe de situatie daar is geweest (alleen van verhalen), ik ken het winkelcentrum niet, dus dan een dader neerschieten is misschien helemaal niet reëel geweest.
Maar het was gewoon een vraag, het ging voor mijn gevoel namelijk best traag als zo iemand 20 minuten met geweer daar kan rondlopen...
Bronquote:"Op het moment dat er geschoten werd, waren ook politiemensen in het winkelcentrum aanwezig. Die zijn direct op de schoten afgegaan". Dat zegt korpschef Jan Stikvoort van de Nederlandse politie Hollands Midden. Er was volgens hem uiteraard veel paniek. De agenten moesten zich door de mensenmassa heen zien te bewegen.
Toen de agenten bij de dader aankwamen, troffen ze hem dood aan, aldus Stikvoort.
ER en ik gaan lekker vroeg naar bed. Allebei best wel moe. (nee, niet daardoorquote:
Op zaterdag! OMG!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ER en ik gaan lekker vroeg naar bed. Allebei best wel moe. (nee, niet daardoor)
Da's een van de dingen die dapper of dom is afhankelijk van de uitkomstquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:04 schreef Braamyo het volgende:
Los van het hele wapen accurracy verhaal wat zojuist speelde... maar, ik vind de dude die met zijn pistool in winkelcentrum in rent om een kerol met een vol automatische wapen uit te schakelen, een zeer dapper figuur
Erg he.quote:
Ja.quote:
thaboel in A in NL nu.quote:
Cobra in G in NL volgende week.quote:
Is de schuld van ER: hij wilde vroeg slapen. Ik lig nu naast hem met mijn netbookquote:
Wilcoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |