Neukse hè!quote:Op maandag 11 april 2011 21:28 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Lol. Ja maar dat ik eruit zie als een foute tokkie neemt ie blijkbaar voor lief (en ik heb net wel snel gedouched hoor, dus in elk geval een schone tokkie en daarbij zou het, gezien mijn waarschuwing, raar zijn als ik nu ineens compleet gestyled de deur open zou doen) Maar die afwas staat er al een week en dat kan gewoon écht niet meer. Pluspunt: nou wordt ie tenminste wel gedaan!!
Die afwas dan he
quote:Op maandag 11 april 2011 21:29 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Neukse hè!![]()
We horen zo meteen wel verslag?
wat moet je nog met m dan. Despret?quote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef Spirit82 het volgende:
En daarbij is hij volgens mij dodelijk saai. Dus ik zie het ook helemaal gebeuren dat ik hem dan bespring en dat hij dan zegt: "Neeeee, ik kwam hier voor jou, dit was niet mijn intentie!! HOOO STOPP!!! GA VAN ME AF!!!" En dat ie dan gillend wegrent
Prachtigquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef Spirit82 het volgende:
En daarbij is hij volgens mij dodelijk saai. Dus ik zie het ook helemaal gebeuren dat ik hem dan bespring en dat hij dan zegt: "Neeeee, ik kwam hier voor jou, dit was niet mijn intentie!! HOOO STOPP!!! GA VAN ME AF!!!" En dat ie dan gillend wegrent
Hij moet wel een ontzettend lekker ding zijn dat je hem wilt bespringen terwijl je denkt dat hij dodelijk saai isquote:Op maandag 11 april 2011 21:33 schreef Spirit82 het volgende:
It wasn't me!!quote:Op maandag 11 april 2011 21:47 schreef Thornado het volgende:
Mijn ex-date is inmiddels weer mijn date en onderweg naar mij
Ja reuzequote:Op maandag 11 april 2011 21:46 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
wat moet je nog met m dan. Despret?
Nee, het moet wel een "ontzettend lekker ding zijn ik hem bespringen terwijl ik weet dat hij slecht in bed is". Van deze gast heb ik werkelijk geen idee to be honest. Hij is wel lief en leuk enzo, maar wel saai dus denk ik. Ik bedoel, volgens mij doet ie werkelijk alles voor je en ik zit niet op een schoothondje te wachten; daar ben ik in no time op uitgekeken. Maarja, we zullen zienquote:Op maandag 11 april 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij moet wel een ontzettend lekker ding zijn dat je hem wilt bespringen terwijl je denkt dat hij dodelijk saai is
HEUJ! Dit is allemaal puur speculatief hequote:Op maandag 11 april 2011 21:50 schreef Thornado het volgende:
[..]
Tja, dat is jouw probleem, ik hou nl. wel van sex
Spirit82 date met frigide mannenquote:Op maandag 11 april 2011 21:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HEUJ! Dit is allemaal puur speculatief he
Oeh! Toch weer bij elkander dus...quote:Op maandag 11 april 2011 21:47 schreef Thornado het volgende:
Mijn ex-date is inmiddels weer mijn date en onderweg naar mij
Oh daar issiequote:Op maandag 11 april 2011 21:53 schreef Thornado het volgende:
[..]
Spirit82 date met frigide mannen
Hahaha
Afwas nu al gedaan?quote:Op maandag 11 april 2011 21:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
HEUJ! Dit is allemaal puur speculatief he
Mja, een weekje apart van elkaar gaf denk ik toch andere inzichten.quote:Op maandag 11 april 2011 21:53 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Oeh! Toch weer bij elkander dus...
Dat zijn de leukste nachtenquote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef Thornado het volgende:
[..]
Mja, een weekje apart van elkaar gaf denk ik toch andere inzichten.
Gister elkaar weer gezien na een week en vervolgens bijna de hele nacht weer eens niet geslapen
Heb net een heerlijke pan pasta gemaakt...quote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef VacaLoca het volgende:
Doe mijn afwas dan ook ff zo snel. Moet gebeuren voor ik kan koken en totaal geen zin maar krijg steeds meer trek
Hmm, klinkt goed!quote:Op maandag 11 april 2011 21:56 schreef Thornado het volgende:
[..]
Mja, een weekje apart van elkaar gaf denk ik toch andere inzichten.
Gister elkaar weer gezien na een week en vervolgens bijna de hele nacht weer eens niet geslapen
Sinds gisterenquote:Op maandag 11 april 2011 21:58 schreef Thornado het volgende:
Ik ga haar maar eens van het station oppikken, heb haar al te lang niet meer gezien
Sinds vanochtend 10:30 ofzo toen ik toch maar eens besloot om naar werk te gaanquote:
quote:Op maandag 11 april 2011 22:00 schreef Thornado het volgende:
[..]
Sinds vanochtend 10:30 ofzo toen ik toch maar eens besloot om naar werk te gaan
Haha, geweldig!quote:Op maandag 11 april 2011 22:00 schreef Thornado het volgende:
[..]
Sinds vanochtend 10:30 ofzo toen ik toch maar eens besloot om naar werk te gaan+
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |