En je woont niet een Belgenlandquote:Op maandag 11 april 2011 18:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is bijna eng![]()
Gelukkig val ik niet op negers, dus ik kan ons nog aardig uit elkaar houden
quote:Op maandag 11 april 2011 18:53 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Het is bijna eng![]()
Gelukkig val ik nog niet niet op negers, dus ik kan ons nog aardig uit elkaar houden
Ook niet. Vliegtuigtoiletten stinken ALTIJD naar schijt.quote:Op maandag 11 april 2011 19:24 schreef Thornado het volgende:
Om even terug te komen op de interessante WC discussie...en in het vliegtuig dan?
Ik vlieg bijna nooit, dus ik weet het nietquote:Op maandag 11 april 2011 19:28 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ook niet. Vliegtuigtoiletten stinken ALTIJD naar schijt.
Enige interesse in een vliegtuigtoilet die ik heb als ik de mile high club kan joinenquote:Op maandag 11 april 2011 19:30 schreef Thornado het volgende:
[..]
Ik vlieg bijna nooit, dus ik weet het niet
Van horen zeggen begreep ik dat dat niet eens zo bijzonder is...quote:Op maandag 11 april 2011 19:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Enige interesse in een vliegtuigtoilet die ik heb als ik de mile high club kan joinen
Horen zeggen heb ik niets aanquote:Op maandag 11 april 2011 19:37 schreef Thornado het volgende:
[..]
Van horen zeggen begreep ik dat dat niet eens zo bijzonder is...
Geen ervaring. Geen behoeftequote:Op maandag 11 april 2011 19:24 schreef Thornado het volgende:
Om even terug te komen op de interessante WC discussie...en in het vliegtuig dan?
En jullie kunnen mij ook een hand gevenquote:Op zaterdag 9 april 2011 17:25 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar een hand geven
Leuker kunnen we het niet maken.quote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef Silenus het volgende:
Britt says:
ja ben niet despret (als ik het goed schrijf)
helemaal verkeerd zie ik
Je moet toch eens een keer verklappen hoe jij die online gesprekken toch volhoudt, wordt er zelf soms zo moedeloos van zelfs een beetje depri durf ik nog wel toe te geven.quote:Op maandag 11 april 2011 20:55 schreef Silenus het volgende:
Britt says:
ja ben niet despret (als ik het goed schrijf)
helemaal verkeerd zie ik
Hoe ontzettend mooi gevondenquote:
quote:
Moet ik de quote weghalen?quote:Op maandag 11 april 2011 21:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoooo sjen, niet fokken als je aan de alcohol zit!
Ik ga uit voorzorg de pc uitzetten en afwassen! Zo.
Lol. Ja maar dat ik eruit zie als een foute tokkie neemt ie blijkbaar voor lief (en ik heb net wel snel gedouched hoor, dus in elk geval een schone tokkie en daarbij zou het, gezien mijn waarschuwing, raar zijn als ik nu ineens compleet gestyled de deur open zou doenquote:Op maandag 11 april 2011 21:26 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Moet ik de quote weghalen?![]()
Zegge, je ziet eruit als een foute tokkie, maar je afwas laat je dan niet staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |