ok alleenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:05 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
Alleen ik maak nederland alleen veiliger met een wapen op zak.
sorry hoor, maar de eerste keer dat ik een 9mm jachtgeweer oppakte schoot ik raak op 50 meter. Eerste schot.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:09 schreef BrandX het volgende:
Ik denk het niet. Om de doodeenvoudige reden dat je nou eenmaal niet zonder veel (herhaal)oefenen mensen zomaar even neer schiet.
Dat wat je op TV ziet, dat iemand een wapen van de grond raapt en op 20 meter iemand gewoon neerschiet, is grote bull. Je raakt je doel nou eenmaal niet zo eenvoudig.
die stop ik dan ook dagelijks in mijn zakquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:25 schreef Rucky het volgende:
Wat is de definitie van een wapen?
Met een barkruk kan ik je kop van je romp afslaan.
Niet iedereen is zo'n lucky luke als jij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
sorry hoor, maar de eerste keer dat ik een 9mm jachtgeweer oppakte schoot ik raak op 50 meter. Eerste schot.
Het is echt niet zo moelijk als men denkt
Als je iemand zonder antecedenten bent wel. Tenminste dat zeggen duizenden onderzoeken. Zie Tjechië, en wapenvriendelijke staten in de VS.quote:
Als je enige training hebt gehad wel hoor. Ik schiet bijna gat in gat op 25 meter. Laat staan op kortere afstanden. Of ben ik gewoon een hele goede schutter?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:09 schreef BrandX het volgende:
Ik denk het niet. Om de doodeenvoudige reden dat je nou eenmaal niet zonder veel (herhaal)oefenen mensen zomaar even neer schiet.
Dat wat je op TV ziet, dat iemand een wapen van de grond raapt en op 20 meter iemand gewoon neerschiet, is grote bull. Je raakt je doel nou eenmaal niet zo eenvoudig.
Als je daarvoor plaats hebt in je zak dan masturbeer je teveel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:30 schreef Re het volgende:
[..]
die stop ik dan ook dagelijks in mijn zak
Heeft weinig met veiligheid te maken. Je moet de criminaliteit erbij pakkenquote:
koperen kogel met loden kernquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:31 schreef Joe-Momma het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo'n lucky luke als jij.
Maargoed schoot je met hagel?
Een 9mm jachtgeweer? Ik denk dat je dat niet helemaal goed onthouden hebt.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:24 schreef gogosweden het volgende:
[..]
sorry hoor, maar de eerste keer dat ik een 9mm jachtgeweer oppakte schoot ik raak op 50 meter. Eerste schot.
Het is echt niet zo moelijk als men denkt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |