Heeee Bommie heb jij die filmpjes van Gerard al gezienquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:00 schreef versabommie het volgende:
Nooit gedacht dat ik dit zou zeggen maar toch: GO JOANNA! SLOOP DIE BIATCH!
Kansloos, de dader is al bijna begraven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:00 schreef Gamey het volgende:
-=* OFFTOPIC *=-
http://www.nu.nl/binnenla(...)rum-alphen-rijn.html
wat een zieke mensen wonen er in dit land
-=* ONTOPIC *=-
mag nietquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:01 schreef mevrouwdebok het volgende:
weden dat eerlijke sportieve mo aan der haar gaat trekken ??
heeft onze huispsychiater een carriereswitch gemaakt?quote:Op zaterdag 9 april 2011 15:59 schreef Je_Glazenwasser het volgende:
Goedemiddag
Er was toch gezegd de dames in bikini?
quote:
Ik heb de titel gezien tot nu toequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:01 schreef Flashbox het volgende:
[..]
Heeee Bommie heb jij die filmpjes van Gerard al gezien
Die heeft gewoon valsgespeeld, wat ik je brom. Wegduiken dus.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:02 schreef mevrouwdebok het volgende:
laura is me iets te zelfverzekerd nu
was voor het worstelen? om te voorkomen dat ze bij de oren genomen werd?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:02 schreef Lutte het volgende:
Zo met die oren onder een haarband ziet Laura er tien keer beter uit.
Dat weet je niet, we hebben geen beelden gezien!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die heeft gewoon valsgespeeld, wat ik je brom. Wegduiken dus.
ditquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:04 schreef beequeen het volgende:
Ik was voor het eerst voor Jo en nu verliest ze.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:04 schreef muzas het volgende:
Zoals bij alles van ik geil vind... VEEL TE KORT
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:03 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die heeft gewoon valsgespeeld, wat ik je brom. Wegduiken dus.
pas op de kippen.....quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:06 schreef Je_Psychiater het volgende:
Lief gebaar van Mo naar Jo na de uitslag.
me Too.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:04 schreef beequeen het volgende:
Ik was voor het eerst voor Jo en nu verliest ze.
Kan ze wel maar het is niet zo sportief om keihard te lachen als je je tegenstander verslagen hebt.quote:
Kan ie terug naar Johannaquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:06 schreef versabommie het volgende:
Toch wel fijn dat Mo nu Maik op de nominatiebank zet
2 x skattie. Touwtrekken en worstelen. Er komen nog 3 battles.quote:
Ik hoop het zo erg he! Dat hij over 2 weken met een videoboodschap komt: Mootje, je kudt stinkt en ik neuk nu elke dag een normale vrouw!quote:
IS ADRENALINE HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:07 schreef Capt1caveman het volgende:
Mo stond klaar om Jojanka om zeep te helpen, geloof ik.....
Keek even niet erg vriendelijk uit haar ogen
jalouzie geeft krachtquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:07 schreef Capt1caveman het volgende:
en zo hoort hetquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:07 schreef Capt1caveman het volgende:
Weet je man van je bigamiepraktijken?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:07 schreef Annelies-G het volgende:
Mijn man kijkt me raar aan. Ik roepen: "Ik haat die Laura gewoon"!! Hij van , huh? waarom dat zo ineens hahaha
Ben het alleen wel eens met de opmerking dat het te snel ging.....quote:
Iddquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:09 schreef Je_Psychiater het volgende:
Sharon heeft wel weer wat achting verloren bij mij toen ze haar poephandjes in het zwembad ging schoonmaken, terwijl Philip speciaal een bak water had gepakt om dat in te doen.
Jo keek al net zo vals hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:07 schreef Capt1caveman het volgende:
3 toch? Met die vies eten smoothie erbij van gisteren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
2 x skattie. Touwtrekken en worstelen. Er komen nog 3 battles.
JAquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je man van je bigamiepraktijken?
Geloof ik ook jahquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:09 schreef danilel het volgende:
Volgens mij is deze 5 kamp maar 1 battle
dus dan zou het (als de fobiacs de volgende onderdelen ook nog winnen) de stand 2-0 voor de fobiacs zijn.....
Zo kijkt ze elke dag .. want wat er ook gebeurt het is andermans schuld en men wil haar pakkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:07 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik bedoel in deze vijfkamp.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:10 schreef ariehaan het volgende:
3 toch? Met die vies eten smoothie erbij van gisteren.
maar ze heeft wel gewonnen van JO, is dat ook de schuld van de stem of haar eigen verdienste?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo kijkt ze elke dag .. want wat er ook gebeurt het is andermans schuld en men wil haar pakken![]()
Mo neukt in beeld: Schuld van de stem
Mo laveloos in beeld: Schuld van de stem
Mo komt over als een borderliner: Stem zijn schuld
Van stem kun je willekeurig een andere naam invullen, zo denkt Mootje, het meisje
Je hebt haar vader toch gehoord? Verliezen is geen optie volgens de hollandse fuhrer !quote:
Dat denk ik ook. De gehele 5-kamp is één onderdeel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:09 schreef danilel het volgende:
Volgens mij is deze 5 kamp maar 1 battle
dus dan zou het (als de fobiacs de volgende onderdelen ook nog winnen) de stand 2-0 voor de fobiacs zijn.....
prachtig toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:12 schreef versabommie het volgende:
IK zeg je, deze week draait uit op das experiment
hahaha vind het een geweldige week dit nu al mwuhuauauaquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:12 schreef versabommie het volgende:
Op deze manier gaat het hele huis op zijn kop iddquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:12 schreef versabommie het volgende:
Je adblocker.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:13 schreef Vultarian het volgende:
wie heeft mijn smilies gejat? >boze smiley<
Dat ze tot nu toe niks gewonnen hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:13 schreef Ireth het volgende:
Waarom is Jo pissig? Ik schakel net in, maar zoals ik het lees had ze toch gewonnen? Of kijk ik weer scheel?
die staat niet aan op fok want dan heb ik ook geen quote knopje bij postsquote:
Dat mocht toch niet? Vuige biatch.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:12 schreef henkvandetillaart het volgende:
Laura: Sharon beukte ik ook vet hard he net![]()
Ze heeft verloren van Mo???quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:13 schreef afca_oc het volgende:
[..]
Dat ze tot nu toe niks gewonnen hebben
Daar heeft ze natuurlijk een punt. De programma makers bepalen waar men de camera op richt en wat men laat zien. De gesprekken van Jo over Dennis werden niet uitgezonden, terwijl Jo dan ook degene is die dat zelf doet of niet soms.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo kijkt ze elke dag .. want wat er ook gebeurt het is andermans schuld en men wil haar pakken![]()
Mo neukt in beeld: Schuld van de stem
Mo laveloos in beeld: Schuld van de stem
Mo komt over als een borderliner: Stem zijn schuld
Voor stem kun je willekeurig een andere naam invullen, zo denkt Mootje, het meisje
Ja, beslissende worstel wedstrijd was hetquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft verloren van Mo???
* Ireth zeikt in haar broek van het lachen nu...
Hahaha!quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:14 schreef Annelies-G het volgende:
Dat ik dit nog zou zeggen, maar begin Jo meer en meer te warderen
Jo is een toppertjequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:14 schreef Annelies-G het volgende:
Dat ik dit nog zou zeggen, maar begin Jo meer en meer te warderen
* danilel geeft je ff een vochtig doekje om de poes schoon te vegen, net als moquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:14 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ze heeft verloren van Mo???
* Ireth zeikt in haar broek van het lachen nu...
in de SC heb ik m'n smilies nog wel maar in de COS nietquote:
Ze is wel eerlijk en ze heeft goeie zelfkennis, hou ik wel van. Nog even en ik ga van der houden hehehequote:
maar dan ben je er altijd zelf nog bij dat alles wat je zegt kan worden uitgezonden! en er is nou eenmaal niet veel meer materiaal van mo waar ze niet jankend of neukend op staat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:14 schreef Je_Psychiater het volgende:
[..]
Daar heeft ze natuurlijk een punt. De programma makers bepalen waar men de camera op richt en wat men laat zien. De gesprekken van Jo over Dennis werden niet uitgezonden, terwijl Jo dan ook degene is die dat zelf doet of niet soms.
ik heb ze nuquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
in de SC heb ik m'n smilies nog wel maar in de COS niet
Vaag,..quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:15 schreef Vultarian het volgende:
[..]
in de SC heb ik m'n smilies nog wel maar in de COS niet
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:15 schreef Annelies-G het volgende:
[..]
Ze is wel eerlijk en ze heeft goeie zelfkennis, hou ik wel van. Nog even en ik ga van der houden hehehe
en Lau? die hoort niet in dat rijtje thuis.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:13 schreef Reksie1981 het volgende:
Nou Mooi toch,
Vliegt Maik of Jo eruit donderdag.. Slim spel dit van Geer en Sjer en Lau
Rustig lieve schat, is maar een moment opnamequote:
ja maar, ja maar >huilende smilie<quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:16 schreef Stranger1977 het volgende:
M'n mondje is gewoon te klein,... HAHAHAHA. Arme maik
Lau wil ik er zelf nog wel uithalen, ook al moet ik er naar toe vliegen;) wat een kutwijf begin ik dat te vinden. Dit stukkie tv laat mensen zien zoals ze zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:16 schreef itsme het volgende:
[..]
en Lau? die hoort niet in dat rijtje thuis.
niets is wat het lijktquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:20 schreef henkvandetillaart het volgende:
Duidelijk zege voor flipje dit
Forget about it, helaasquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:20 schreef beequeen het volgende:
Onder water je adem inhouden. Flip tegen Geer. Ik gok op Geer.
fenneke zei nog dat hij altijd de boot van de onderkant poetst zonder fles gewoon een half uur onder waterquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:20 schreef knagsje het volgende:
flip de waterpolo man maar geer onderschat ik nie hoor
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:21 schreef IamCurious het volgende:
Geer heeft vast wel een boek gelezen hoe dit dit moet doen.....
Kloptquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:21 schreef Reksie1981 het volgende:
Gewoon hartslag nu alvast naar beneden brengen
Dat lukt vanzelf wel met die temperatuur gok ik zo....quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:21 schreef Reksie1981 het volgende:
Gewoon hartslag nu alvast naar beneden brengen
Don't hold your breath.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:21 schreef IamCurious het volgende:
Geer heeft vast wel een boek gelezen hoe dit dit moet doen.....
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:24 schreef akveor het volgende:
Het is niet eerlijk Flip haalt adem door z'n oren...
ja dan krijg je minder lucht dan alleen je gezichtquote:
juist, ik vind het ook niet kloppen geer had meer druk op zijn lichaamquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:25 schreef Stability het volgende:
sanktie voor flip ! hoofd onder water, niet alleen gezicht
Kost minder kracht, dat welquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:25 schreef Gamey het volgende:
[..]
ja dan krijg je minder lucht dan alleen je gezicht
Onzin, Geer zwom vrij en Flip steunde met zijn handen op de rand van het zwembad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:24 schreef akveor het volgende:
Het is niet eerlijk Flip haalt adem door z'n oren...
Het moet spannend blijven en luisterd meequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
Gaat hij nu opeens streng doen ?
Nee,... HOOFD onder water,... niet GEZICHTquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
ja want jo klaagdequote:Op zaterdag 9 april 2011 16:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
Op aanrijken van JO, die zei dat de stem nu eens eerlijk moest zijn, want de stem zei inderdaad helemaal onder waterquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:26 schreef henkvandetillaart het volgende:
dit dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:27 schreef Flashbox het volgende:
Doen ze alleen maar omdat het dan anders al 3-0 geweest was. En dan is die vijfkamp niks meer aan
hoi....ja wel leuk die spelletjes, straks bitch fight jo/mo als we geluk hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:27 schreef meneertje1972 het volgende:
Hey Stability is het leuk de spelletjes? Ik kom net binnen. Wat komt er nog meer?
Uitleg was duidelijk....quote:
zat weer met zon sjerren blik te starenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:27 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat loopt die Lau Sjerren af te bekken?
we hebben het alleeen over het eten sjerrenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:27 schreef Reksie1981 het volgende:
Wat loopt die Lau Sjerren af te bekken?
Zijn moeder zal wel diep in de reet van alfons zittenquote:
Ja. als je het over eten hebt is het niet gek dat Sjer naar je luistert tochquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:28 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
we hebben het alleeen over het eten sjerren
nee, Mootje moet nog even blijvenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:28 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik wil dat de groep van Karim verliest want dan gaat Monique eruit hoop ik met sms-en door de kijker. Wat hopen jullie?
Kijk jij andere streams dan ik? De opdracht was toch duidelijk? Hoofd onder water.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:28 schreef Gamey het volgende:
Gerard lekker uit de hoogte, moet je maar luisteren naar de opdracht.
de losers verliest, word gered door de stem met een domme regel en voelt zich de man
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:28 schreef Reksie1981 het volgende:
[..]
Ja. als je het over eten hebt is het niet gek dat Sjer naar je luistert toch
maar dat wil net5 niet want dan komen er geen smsjesquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:28 schreef meneertje1972 het volgende:
Ik wil dat de groep van Karim verliest want dan gaat Monique eruit hoop ik met sms-en door de kijker. Wat hopen jullie?
quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Maar het is de week van de angst, toch niet de week van de oud Hollandsche spelletjes?
dat dus, opdracht is opdrachtquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kijk jij andere streams dan ik? De opdracht was toch duidelijk? Hoofd onder water.
Ik hoop op poepsex met Joanna en Maik en Mo die kan kijken via de LCD monitorquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:28 schreef meneertje1972 het volgende:
vind het wel leukquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:29 schreef meneertje1972 het volgende:
Maar het is de week van de angst, toch niet de week van de oud Hollandsche spelletjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |