maar ze heeft wel gewonnen van JO, is dat ook de schuld van de stem of haar eigen verdienste?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Zo kijkt ze elke dag .. want wat er ook gebeurt het is andermans schuld en men wil haar pakken![]()
Mo neukt in beeld: Schuld van de stem
Mo laveloos in beeld: Schuld van de stem
Mo komt over als een borderliner: Stem zijn schuld
Van stem kun je willekeurig een andere naam invullen, zo denkt Mootje, het meisje
Je hebt haar vader toch gehoord? Verliezen is geen optie volgens de hollandse fuhrer !quote:
Dat denk ik ook. De gehele 5-kamp is één onderdeel.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:09 schreef danilel het volgende:
Volgens mij is deze 5 kamp maar 1 battle
dus dan zou het (als de fobiacs de volgende onderdelen ook nog winnen) de stand 2-0 voor de fobiacs zijn.....
prachtig toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:12 schreef versabommie het volgende:
IK zeg je, deze week draait uit op das experiment
hahaha vind het een geweldige week dit nu al mwuhuauauaquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:12 schreef versabommie het volgende:
Op deze manier gaat het hele huis op zijn kop iddquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:12 schreef versabommie het volgende:
Je adblocker.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:13 schreef Vultarian het volgende:
wie heeft mijn smilies gejat? >boze smiley<
Dat ze tot nu toe niks gewonnen hebbenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:13 schreef Ireth het volgende:
Waarom is Jo pissig? Ik schakel net in, maar zoals ik het lees had ze toch gewonnen? Of kijk ik weer scheel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |