Ik hoop het zo erg he! Dat hij over 2 weken met een videoboodschap komt: Mootje, je kudt stinkt en ik neuk nu elke dag een normale vrouw!quote:
IS ADRENALINE HAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:07 schreef Capt1caveman het volgende:
Mo stond klaar om Jojanka om zeep te helpen, geloof ik.....
Keek even niet erg vriendelijk uit haar ogen
jalouzie geeft krachtquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:07 schreef Capt1caveman het volgende:
en zo hoort hetquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:07 schreef Capt1caveman het volgende:
Weet je man van je bigamiepraktijken?quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:07 schreef Annelies-G het volgende:
Mijn man kijkt me raar aan. Ik roepen: "Ik haat die Laura gewoon"!! Hij van , huh? waarom dat zo ineens hahaha
Ben het alleen wel eens met de opmerking dat het te snel ging.....quote:
Iddquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:09 schreef Je_Psychiater het volgende:
Sharon heeft wel weer wat achting verloren bij mij toen ze haar poephandjes in het zwembad ging schoonmaken, terwijl Philip speciaal een bak water had gepakt om dat in te doen.
Jo keek al net zo vals hoorquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:07 schreef Capt1caveman het volgende:
3 toch? Met die vies eten smoothie erbij van gisteren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
2 x skattie. Touwtrekken en worstelen. Er komen nog 3 battles.
JAquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:09 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Weet je man van je bigamiepraktijken?
Geloof ik ook jahquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:09 schreef danilel het volgende:
Volgens mij is deze 5 kamp maar 1 battle
dus dan zou het (als de fobiacs de volgende onderdelen ook nog winnen) de stand 2-0 voor de fobiacs zijn.....
Zo kijkt ze elke dag .. want wat er ook gebeurt het is andermans schuld en men wil haar pakkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 16:07 schreef Capt1caveman het volgende:
Ik bedoel in deze vijfkamp.quote:Op zaterdag 9 april 2011 16:10 schreef ariehaan het volgende:
3 toch? Met die vies eten smoothie erbij van gisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |