quote:Een omwonende zag vanaf haar balkon naast het winkelcentrum hoe de dader schietend naar buiten kwam. Ik hoorde iets dat op vuurwerk leek, ik zag mensen naar buiten rennen, mensen vielen, boodschappen vielen. Ik zag een man in een bomberjack en legerbroek met een machinegeweer. Hij laadde zijn geweer door en ik hoorde binnen weer schieten. Er gaan nu al geruchten over minimaal zeven doden. Ambulances rijden af en aan.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:10 schreef Blistering het volgende:
[..]
Onzin, weet je zelf ook. Gebeurtenissen als dit komen hier vrijwel nooit voor, en daar des te meer.
Kom maar op met dat journaal trouwens.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:12 schreef alexmeijer het volgende:
wat een prutser!!!!!
voor wie het beter wil aanpakken.. gebruik dit!!
[ afbeelding ]
Goede grap, nu opkankeren.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:12 schreef alexmeijer het volgende:
wat een prutser!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:12 schreef alexmeijer het volgende:
wat een prutser!!!!!
[ afbeelding ]
Of hij is vriendjes met FPS Russiaquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die kan misschien al iets makkelijker aan een machinegeweer komen ja...
Ah de eerste troll heeft het topic ook gevondenquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:12 schreef alexmeijer het volgende:
wat een prutser!!!!!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:14 schreef Elusive het volgende:
zucht, vroege vogels straks maar verder kijken bij uitzending gemist
HAHAHAA LOL!!111 ...quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:12 schreef alexmeijer het volgende:
wat een prutser!!!!!
[ afbeelding ]
Inderdaad, hopen dat ze het overleven.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
4 doden, 9 gewonden. En zo te horen zware gewonden.
Zwaar gewonden. Als het zware gewonden zijn wegen ze heel veelquote:Op zaterdag 9 april 2011 14:14 schreef marcb1974 het volgende:
4 doden, 9 gewonden. En zo te horen zware gewonden.
Inderdaad zeg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 14:15 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Inderdaad, hopen dat ze het overleven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |