MEER NIEUWS VIA Alphen Stad FM: http://www.alphenstadfm.nl/ OF 105.4 FMquote:In Alphen aan de Rijn vond zaterdagmiddag een schietpartij plaats in het winkelcentrum De Ridderhof, waarbij twee doden en meerdere gewonden zouden zijn gevallen.
Een woordvoerster van de gemeente heeft dat bevestigd.
Volgens het Leidsch Dagblad was er mogelijk geschoten met een mitrailleur. Het winkelende publiek vluchtte voor zijn leven. Het centrum is door de politie afgesloten en er zou grote chaos heersen. De dader schoot zich na zijn daad door zijn hoofd.
Mogelijk liggen er in het winkelcentrum meer doden. Ooggetuigen spreken van vier doden.
Het beleidsteam van de gemeente, met waarnemend burgemeester Bas Eenhoorn is inmiddels bijeengekomen op het stadhuis.
Ooggetuige
Volgens een ooggetuige schoot de dader met een grote mitrailleur om zich heen. "Er zijn veel gewonden. Ik denk zeker vijf tot tien doden", zegt hij op Radio 1.
Opnieuw schietpartij in Alphen a/d Rijnquote:In het winkelcentrum De Ridderhof in Alphen aan den Rijn heeft weer een schietpartij plaatsgevonden.
Dit meldden TV West en een verslaggever van Alphen Stad FM. Volgens de verslaggever zou er een dode en tenminste een gewonde zijn gevallen. Ter plaatse zijn twee traumahelikopters waarbij nog een politiehelikopter.
De situatie is door de politie opgeschaald naar GRIP-3, dit houdt in dat de situatie gevaarlijk is en de daders mogelijk nog rond lopen.
Dat vooruitlopen op mogelijke gevolgen. Verslaafd aan ramptoerisme/drama ofzo? Echt heel raar. Wat boeit het man.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:37 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Het zou voor veel mensen koren op de molen zijn. Ik wil niet nog een Mohammed B. Het geheel is op zichzelf al meer dan erg genoeg.
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:41 schreef Paul-89 het volgende:
Er zijn toch nog altijd geruchten dat het om 2 schutters gaat.
Komt het nou echt niet in je op dat zo'n opmerking op dit moment buiten alle fatsoensnormen is? Ik denk dat ik het antwoord zelf al weet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:41 schreef Elusive het volgende:
is er al een verband gelegd met 9/11 ?
oh sh..9 DE DAG IN HET JAAR '11 ???
wat was jij aan het doen tijdens de aanslag in Alphen aan de rijn?
In ieder geval iemand die ze niet allemaal op een rijtje had.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:42 schreef De_Nuance het volgende:
Wellicht iemand van defensie? Bezuinigingen #speculeermodus
dit dusquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:42 schreef remlof het volgende:
[..]
In ieder geval iemand die ze niet allemaal op een rijtje had.
Ja ik ben enorm verslaafd aan ramptoerisme en drama en massale schietpartijen. Wat lul je nou man? Ik reageerde alleen op iemand die een beschrijving van de dader gaf.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat vooruitlopen op mogelijke gevolgen. Verslaafd aan ramptoerisme/drama ofzo? Echt heel raar. Wat boeit het man.
Op Radio 1 hoorde ik net om 13.30 al een kort extra bulletin met wat informatie, maar ze zijn niet non-stop live nee.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:42 schreef Paul-89 het volgende:
De Nos ligt nog te slapen denk ik, die hadden gisteren een bedrijfsfeest dus kunnen we het ze kwalijk nemen ?
Is redelijk lokaal nieuws toch?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:43 schreef Brennie het volgende:
De tering..Waarom is btw nog geen berichtgeving via TV? Of is het niet belangrijk genoeg (lijkt mij wel nml.)
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:41 schreef Paul-89 het volgende:
Er zijn toch nog altijd geruchten dat het om 2 schutters gaat.
De Telegraaf kan er ook wat vanquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Daar zat ik op te wachten. Duurde ff voordat er CAPS waren. Dit is wel een terecht imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
+ via Omroep Westquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:43 schreef Kw4Kje het volgende:
Hoezo is dit nieuws alleen nog maar te volgen via social media ?
Nee rondschieten hoorde ik.. niet gericht..quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:43 schreef Drifter__ het volgende:
Is het waar dat ie/ze, op allochtonen mikten.....?????
Fuck inderdaad..quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:43 schreef nummer_zoveel het volgende:
Man. Normaal gebeuren zulke dingen in de VS ofzo, niet hiér.
Je vond het zelf nodig de moslim discussie op spanning te zetten. Relevantie is 0,0.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:43 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Ja ik ben enorm verslaafd aan ramptoerisme en drama en massale schietpartijen. Wat lul je nou man? Ik reageerde alleen op iemand die een beschrijving van de dader gaf.
Het is nou niet alsof mensen heel erg er op gaan letten hoe iemand schiet als er een of andere mongool met een mitrailleur staat, die rennen gewoon hard weg. (en terecht)quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:44 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nee rondschieten hoorde ik.. niet gericht..
Een dergelijke schietpartij met mogelijk veel doden en gewonden is niet echt dagelijks nieuws; lokaal of niet.quote:[b] Op [url=http://forum.fok.nl
[..]
Is redelijk lokaal nieuws toch?
Is ook nergens voor nodig, de massahysterie neemt soms wel idiote proporties aanquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Op Radio 1 hoorde ik net om 13.30 al een kort extra bulletin met wat informatie, maar ze zijn niet non-stop live nee.
En als het in Amsterdam gebeurt jankt iedereen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:45 schreef Brennie het volgende:
[..]
[..]
Een dergelijke schietpartij met mogelijk veel doden en gewonden is niet echt dagelijks nieuws; lokaal of niet.
Ze noemen als reden dat de schutter nog in leven is.quote:
quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:43 schreef Infection het volgende:
[..]
De Telegraaf kan er ook wat vanTelevaagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Kwamen ja, dat heb je goed gezegd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:45 schreef nikky het volgende:
Potverdoerie zeg. Je zal maar lekker aan het winkelen zijn met je kindje(s).
Sowieso.... het is Nederland. Het land waar dit soort dingen niet voorkwamen
Nee, wij zijn allemaal ruimdenkend - zelfs voor gekke malloten heeft Nederland normaal wel een ethische oplossing. Maar nee, het heft in eigen handen pakkenquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:45 schreef nikky het volgende:
Potverdoerie zeg. Je zal maar lekker aan het winkelen zijn met je kindje(s).
Sowieso.... het is Nederland. Het land waar dit soort dingen niet voorkwamen
Toch wel raar dat verschillende bronnen al bevestigd hebben dat de schutter om het leven is gekomen danquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ze noemen als reden dat de schutter nog in leven is.
nu.nl zegt dat ie zichzelf door het hoofd heeft geschoten.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:45 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ze noemen als reden dat de schutter nog in leven is.
twitter, waar iedereen veilig op hun zolderkamertje zich waant als journalist,misdaad verslaggever en wapen expertquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:45 schreef Paul-89 het volgende:
Wel absurd wat er allemaal voor verhalen rondgaan op twitter.
Speculaties over 30 schoten end e volgende maakt er dan weer van dat er mogelijk 30 doden zijn, die kan zo bij de telegraaf aan de slag.
Niet doen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:46 schreef Skillstorm het volgende:
Zal ik een kijkje voor jullie nemen? is maar 1km hiervandaan.
Doe eensquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:46 schreef Skillstorm het volgende:
Dan kan beter ik gaan, ik woon er op 150m vandaanquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:46 schreef Skillstorm het volgende:
Tenzij het er twee waren. Ik hoorde ook ergens dat er op twee verschillende locaties slachtoffers zijn gevallen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:46 schreef Infection het volgende:
[..]
Toch wel raar dat verschillende bronnen al bevestigd hebben dat de schutter om het leven is gekomen dan
Doe geen moeite. Je wint meer info in als je gewoon thuis achter de pc blijft.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:46 schreef Skillstorm het volgende:
Kom eens met mooie updates dan.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan kan beter ik gaan, ik woon er op 150m vandaan
waarom, je bent de mensen die daar hun werk proberen uit te voeren alleen maar tot lastquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:46 schreef Skillstorm het volgende:
Dat zou inderdaad ook kunnen. Ik las ook ergens iets over twee schutters maar die zouden beiden in de c1000 geweest zijn.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Tenzij het er twee waren. Ik hoorde ook ergens dat er op twee verschillende locaties slachtoffers zijn gevallen.
Dat denk ik ook. Bovendien loop je daar alleen maar in de weg.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:47 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Doe geen moeite. Je wint meer info in als je gewoon thuis achter de pc blijft.
[..]
De Telegraaf kan er ook wat vanWat een sensatie kop weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.٩๏̯͡๏)۶
Er zijn maar 4 traumaheli's in Nederland. Amsterdam en Rotterdam zijn ter plaatse, de heli's van Nijmegen (Vliegbasis Volkel) en Groningen zijn niet ingezet.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:42 schreef Bastard het volgende:
Cirkelen hier echt boven het dorp nog hoor.. er zijn trauma heli's uit Gouda, Amsterdam, Kennemerland ingezet.
Naïef om te denken dat het niet boeit. Laten we elkaar ajb niet voor de gek houden...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:41 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat vooruitlopen op mogelijke gevolgen. Verslaafd aan ramptoerisme/drama ofzo? Echt heel raar. Wat boeit het man.
Allebei, en dan beoordelen wij wie het beste verslag uitbrengtquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dan kan beter ik gaan, ik woon er op 150m vandaan
die gasten zien er altijd zo badass uitquote:
Nou zo veel erger dan staatsteletekst is het ook weer niet.quote:
[..]
De Telegraaf kan er ook wat vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
..non est vivere sed valere vita est ..
They survived the shopping mall hellquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:48 schreef Dalando het volgende:
Een grote groep overlevende winkeliers heeft ongedeerd het winkelcentrum verlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |