iddquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:08 schreef De_Nuance het volgende:
En nu hopen dat het geen islamitische aanslag ofzo is, anders is de sfeer in Nederland moelijk nog te repareren.
Ja zo denk ik.
Zo, dan ben je blij. Ik zou me echt heel bang voelen als ik wist dat er mensen waren die ik ken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:07 schreef Dalando het volgende:
Mijn moeder is net terug
Ze was om 10 voor 12 weg gegaan, godver ze was echt net optijd weg
Ook meerdere berichten op Twitter dat de dader nog gezocht zou worden, maarja, het blijft Twitter he...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:08 schreef Bastard het volgende:
Ik hoor net dat een dader is weggekomen en nu cirkelen ze hier in de buurt over met een heli.. mensen met kogelvrije vesten zouden ook bij de ridderhof rond aan het rennen zijn..
http://nos.nl/artikel/231(...)hen-aan-de-rijn.htmlquote:In winkelcentrum Ridderhof in Alphen aan de Rijn heeft even na twaalven een schietpartij plaatsgevonden. Volgens omwonenden zijn daarbij vier doden gevallen. Ook zouden er gewonden zijn.
Nadere bijzonderheden zijn nog niet bekend.
Een dader? Er waren er meer?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:08 schreef Bastard het volgende:
Ik hoor net dat een dader is weggekomen en nu cirkelen ze hier in de buurt over met een heli.. mensen met kogelvrije vesten zouden ook bij de ridderhof rond aan het rennen zijn..
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo, dan ben je blij. Ik zou me echt heel bang voelen als ik wist dat er mensen waren die ik ken.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo, dan ben je blij. Ik zou me echt heel bang voelen als ik wist dat er mensen waren die ik ken.
Meerdere daders?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:08 schreef Bastard het volgende:
We hebben een keer zo'n highschool shooting gehad toch? iemand die z'n docent doodschoot ofzo? Verder kan ik me niet zo'n random actie voor de geest halen. Natuurlijk meervoudige moorden, maar dat was dan vaak gericht tegen 1 of meerdere mensen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:10 schreef nikk het volgende:
Is zoiets eerder voorgekomen in Nederland eigenlijk?
tijdens de oorlog vast wel, maar denk niet dat je dat bedoeldequote:Op zaterdag 9 april 2011 13:10 schreef nikk het volgende:
Is zoiets eerder voorgekomen in Nederland eigenlijk?
Klote man, heb je daar een grote familie/vrienden kring ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:11 schreef Dalando het volgende:
Sterkte voor iedereen die het nodig heeftOa ik
Nouja, zoals ik al zei:quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klote man, heb je daar een grote familie/vrienden kring ?
En mijn halve famillie woont hier, een aantal doet dagelijks boodschappen daarquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:07 schreef Dalando het volgende:
Mijn moeder is net terug
Ze was om 10 voor 12 weg gegaan, godver ze was echt net optijd weg
quote:Een winkelier vertelde in het Radio 1 Journaal dat er zelfs vijf tot tien doden zijn. De dader schoot volgens hem om zich heen met een groot machinegeweer. Daarna zou hij zichzelf door het hoofd hebben geschoten.
Over iemand (of iemanden?) die meerdere mensen dood hebben geschoten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |