Jep en de dader zou zelfmoord hebben gepleegd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:02 schreef YazooW het volgende:
Als je Twitter mag geloven zijn er minimaal 5 doden gevallen...
Nou mijn moeder zou echt boodschappen aan het doen zijn! Gelukkig was zij in de herenhof, en niet in de ridderhof!quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:03 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Je zou maar net even je boodschappen aan het doen zijn
Maar; Twitterquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:02 schreef YazooW het volgende:
Als je Twitter mag geloven zijn er minimaal 5 doden gevallen...
Oh, weer zo'n kansloos figuur?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep en de dader zou zelfmoord hebben gepleegd.
Je moet wel weten dat de diamant straat daar om de hoek zit, en je weet wat voor mensen daar wonenquote:
Maar woont je vader daar in de buurt? Of is dat weer een ander incident? Iemand 'met een zak over z'n kop' klinkt niet echt als een slachtoffer van zo'n random shootout. Ik loop iig niet met een zak op mn kop boodschappen te doen.quote:
carmenpleinquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar woont je vader daar in de buurt? Of is dat weer een ander incident? Iemand 'met een zak over z'n kop' klinkt niet echt als een slachtoffer van zo'n random shootout. Ik loop iig niet met een zak op mn kop boodschappen te doen.
Dus wel een of andere nutjob die wss om het een of ander 'ontevreden' wasquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:05 schreef remlof het volgende:
"Tussen de 5 en 10 doden" - Radio 1
Dader heeft zichzelf door het hoofd geschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |