quote:Omroep West:
ALPHEN AAN DEN RIJN - Aan de Ridderhof in Alphen aan den Rijn is zaterdagmiddag een schietpartij geweest. Omwonenden melden dat er meerdere doden zijn gevallen.
De schietpartij zou zijn gebeurd om iets na 12 uur.
Later meer.
quote:Doden en gewonden bij schietpartij winkelcentrum Ridderhof
Gepubliceerd op 09 april 11, 12:42 Laatst bijgewerkt op 09 april 11, 12:45
ALPHEN AAN DEN RIJN - BIj een schietpartij in winkelcentrum Ridderhof in Alphen aan den Rijn zijn zaterdagmiddag twee doden en meerdere gewonden gevallen. Het winkelend publiek vluchtte voor zijn leven. Mogelijk is er een mitrailleur gebruikt.
Later meer
Lekkere slachtpartij...quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:58 schreef Loveless85 het volgende:
Mogelijk is er een mitrailleur gebruikt.
Overmorgenquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:59 schreef PiRANiA het volgende:
Net nieuws gesubmit naar fok. Ben benieuwd wanneer het er op staat.
Lijkt me niet echt een afrekening in het criminele circuit ofzo, eerder eén of andere mafkees...quote:ALPHEN AAN DEN RIJN - Bij een schietpartij in Alphen aan den Rijn zou volgens de eerste berichten een dode zijn gevallen. Meerdere personen zouden zwaargewond zijn geraakt.
De schietpartij vond plaats in winkelcentrum Ridderhof, in een C1000 supermarkt. Volgens berichten op Twitter zouden er tientallen kogels zijn afgevuurd.
De hulpdiensten zijn met groot materieel uitgerukt.
Het is de tweede schietpartij in een week in de Zuid-Hollandse stad. Daarbij vielen twee doden en raakten er nog twee anderen gewond.
LATER MEER
Bizar... zal wel een of andere afrekening zijn ofzo? Of een of andere wacko die even op zaterdagochtend met zn mitrailleur een supermarkt in looptquote:
Das ook zo ja, waarom dan deze exposure en collateral damage voor lief nemen als het je maar om 1 of 2 personen gaat.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:00 schreef YazooW het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt een afrekening in het criminele circuit ofzo, eerder eén of andere mafkees...
Aan het begin was er wat overquote:
Weet ik, maar ik moet altijd een smiley in m'n post hebben, anders ziet het er zo kaal uitquote:
Je zou maar net even je boodschappen aan het doen zijnquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:02 schreef YazooW het volgende:
Als je Twitter mag geloven zijn er minimaal 5 doden gevallen...
Jep en de dader zou zelfmoord hebben gepleegd.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:02 schreef YazooW het volgende:
Nou mijn moeder zou echt boodschappen aan het doen zijn! Gelukkig was zij in de herenhof, en niet in de ridderhof!quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:03 schreef Michael-H het volgende:
[..]
Je zou maar net even je boodschappen aan het doen zijn
Maar; Twitterquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:02 schreef YazooW het volgende:
Oh, weer zo'n kansloos figuur?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:03 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Jep en de dader zou zelfmoord hebben gepleegd.
Je moet wel weten dat de diamant straat daar om de hoek zit, en je weet wat voor mensen daar wonenquote:
Maar woont je vader daar in de buurt? Of is dat weer een ander incident? Iemand 'met een zak over z'n kop' klinkt niet echt als een slachtoffer van zo'n random shootout. Ik loop iig niet met een zak op mn kop boodschappen te doen.quote:
carmenpleinquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar woont je vader daar in de buurt? Of is dat weer een ander incident? Iemand 'met een zak over z'n kop' klinkt niet echt als een slachtoffer van zo'n random shootout. Ik loop iig niet met een zak op mn kop boodschappen te doen.
Dus wel een of andere nutjob die wss om het een of ander 'ontevreden' wasquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:05 schreef remlof het volgende:
"Tussen de 5 en 10 doden" - Radio 1
Dader heeft zichzelf door het hoofd geschoten.
Of de dader...quote:
Freakyquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:07 schreef Dalando het volgende:
Mijn moeder is net terug
Ze was om 10 voor 12 weg gegaan, godver ze was echt net optijd weg
Jup.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Of de dader...
Was die wacko die z'n eigen flat (en daarmee het halve flatgebouw) opblies ook niet Alphen?
quote:En dus laatst 2 doden, en wat ik van Bastard begrijp nog andere doden naast deze shootout.
iddquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:08 schreef De_Nuance het volgende:
En nu hopen dat het geen islamitische aanslag ofzo is, anders is de sfeer in Nederland moelijk nog te repareren.
Ja zo denk ik.
Zo, dan ben je blij. Ik zou me echt heel bang voelen als ik wist dat er mensen waren die ik ken.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:07 schreef Dalando het volgende:
Mijn moeder is net terug
Ook meerdere berichten op Twitter dat de dader nog gezocht zou worden, maarja, het blijft Twitter he...quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:08 schreef Bastard het volgende:
Ik hoor net dat een dader is weggekomen en nu cirkelen ze hier in de buurt over met een heli.. mensen met kogelvrije vesten zouden ook bij de ridderhof rond aan het rennen zijn..
http://nos.nl/artikel/231(...)hen-aan-de-rijn.htmlquote:In winkelcentrum Ridderhof in Alphen aan de Rijn heeft even na twaalven een schietpartij plaatsgevonden. Volgens omwonenden zijn daarbij vier doden gevallen. Ook zouden er gewonden zijn.
Nadere bijzonderheden zijn nog niet bekend.
Een dader? Er waren er meer?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:08 schreef Bastard het volgende:
Ik hoor net dat een dader is weggekomen en nu cirkelen ze hier in de buurt over met een heli.. mensen met kogelvrije vesten zouden ook bij de ridderhof rond aan het rennen zijn..
Jaquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo, dan ben je blij. Ik zou me echt heel bang voelen als ik wist dat er mensen waren die ik ken.
Inderdaad.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Zo, dan ben je blij. Ik zou me echt heel bang voelen als ik wist dat er mensen waren die ik ken.
Meerdere daders?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:08 schreef Bastard het volgende:
We hebben een keer zo'n highschool shooting gehad toch? iemand die z'n docent doodschoot ofzo? Verder kan ik me niet zo'n random actie voor de geest halen. Natuurlijk meervoudige moorden, maar dat was dan vaak gericht tegen 1 of meerdere mensen.quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:10 schreef nikk het volgende:
Is zoiets eerder voorgekomen in Nederland eigenlijk?
tijdens de oorlog vast wel, maar denk niet dat je dat bedoeldequote:Op zaterdag 9 april 2011 13:10 schreef nikk het volgende:
Is zoiets eerder voorgekomen in Nederland eigenlijk?
Klote man, heb je daar een grote familie/vrienden kring ?quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:11 schreef Dalando het volgende:
Sterkte voor iedereen die het nodig heeftOa ik
Nouja, zoals ik al zei:quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:12 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klote man, heb je daar een grote familie/vrienden kring ?
En mijn halve famillie woont hier, een aantal doet dagelijks boodschappen daarquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:07 schreef Dalando het volgende:
Mijn moeder is net terug
quote:Een winkelier vertelde in het Radio 1 Journaal dat er zelfs vijf tot tien doden zijn. De dader schoot volgens hem om zich heen met een groot machinegeweer. Daarna zou hij zichzelf door het hoofd hebben geschoten.
Over iemand (of iemanden?) die meerdere mensen dood hebben geschoten.quote:
Op twitter lees ik net grip 1 en 2.. "verdachte situatie" whatever that meansquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:10 schreef PiRANiA het volgende:
GRIP-3 Bestuurlijke Coördinatie op Regionaal Niveau
Opschaling vindt plaats naar GRIP-3 indien:
• Het incident ernstig de openbare orde verstoort.
• Ernstige bedreiging van vele personen, milieu en materiele belangen.
• De bron of de effecten van de ramp zich in meerdere gemeenten voordoen.
• Het incident vraagt om het instellen van het volledige RBT en ROT.
• Het sirenenet geactiveerd is.
GRIP-3 bestuurlijke coördinatie op regionaal niveau
Wanneer de effecten van een ramp zich (mogelijk) uitstrekken over meer gemeenten, stemmen de
burgemeesters hun beleid onderling af in het Overleg van Burgemeesters. Alle betrokken
burgemeesters en andere relevante bestuurders, de Commissaris van de Koningin en de Minister
van Binnenlandse Zaken worden geïnformeerd. Op strategisch niveau wordt een Regionaal
Beleidsteam (RBT) ingericht onder voorzitterschap van een coördineerde bestuurder.
Lees ook even mijn editquote:
Laffe hond dus.quote:
Zie de scanner. http://112meldingen.nl/ .quote:Op zaterdag 9 april 2011 13:13 schreef Bastard het volgende:
[..]
Op twitter lees ik net grip 1 en 2.. "verdachte situatie" whatever that means
Als je dood bent heb je geen besef van tijd meer, dus die eeuwigheid is dan ook zo voorbij natuurlijkquote:Op zaterdag 9 april 2011 13:13 schreef Saekerhett het volgende:
Hoop dat gast nu voor eeuwig mag branden in de hel, laffe hond dat hij nog een paar mensen met zich meeneemt naar de dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |